וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עסקת ארלינג הולאנד: יונייטד זעמה בגלל הדרישות, ופוצצה את המשא ומתן

לפני שחתם בדורטמונד, ילד הפלא הנורבגי היה קרוב לעבור לאולד טראפורד. הבקשות "המוגזמות" של נציגיו גרמו לשדים האדומים לוותר, אבל מה הם מכינים בתור תגובה?

מתוך אתר בורוסיה דורטמונד

אז איך בחר ארלינג הולאנד דווקא בבורוסיה דורטמונד? ילד הפלא הנורבגי, שנרכש אמש (ראשון) על ידי השוורצגלבן מרד בול זלצבורג, היה מחוזר על ידי קבוצות בכירות ועשירות יותר ביבשת אולם באופן מעט מפתיע, סופו של דבר הצטרף לקבוצה הגרמנית.

בשבועות האחרונים נראה היה שהפייבוריטית להחתימו היא מנצ'סטר יונייטד, שנואשת לקצת אבק כוכבים. אמש, אחרי החתימה בדורטמונד, נחשף שאכן התנהלו בין השדים האדומים לבין סוכן העל של הולאנד, מינו ראיולה. לטענת מנצ'סטר יונייטד, היא היתה זו שבסופו של דבר ויתרה על העסקה בשל מה שהוגדר באנגליה כ"דרישות מוגזמות" מצד נציגי החלוץ.

על פי הערכות, דרשו מינו ראיולה ואביו של הולאנד, שחקן העבר אלף אינגה הולאנד, לקבל נתח גדול מהכסף שיועבר על החלוץ במכירה עתידית. יונייטד האמינה כי אם תסכים לבקשה הזו, ראיולה והולאנד האב ייטלו את השליטה על עתידו של החלוץ מידי הקבוצה.

ארלינד הולאנד שחקן זלצבורג. AP
סולשיאר מתוסכל. הולאנד/AP

על פי הערכות, דורטמונד הסכימה לבקשה הזו ולכן הוא בסופו של דבר חתם בשורותיה. ביונייטד נרשמה אכזבה גדולה בעקבות פיצוץ המגעים, וב"דיילי מייל" דווח שאולה גונאר סולשיאר שעשה מאמצים גדולים כדי לצרף את בן ארצו, כולל לטוס אליו לזלצבורג במטוס פרטי, מתוסכל מההתפתחויות.

יחד עם זאת, יונייטד כבר מתכננת תגובה. על פי "הטיימס", ג'יידון סאנצ'ו מאותה דורטמונד ש"לקחה" לה את הולאנד עשוי להיות השם הגדול הבא שמגיע לאולד טראפורד. על פי הדיווח, הקשר הצעיר רוצה לחזור לפרמיירליג ושוקל ברצינות את האפשרות להצטרף ליונייטד בקיץ, אם תסכים לשלם כ-100 מיליון יורו - הסכום אותו דורטמונד צפויה לדרוש.

יונייטד מחפשת רכש גם לטווח הקצר. על פי "דיילי מייל", המועמדים לחזק את הקבוצה כעת הוא מוסא דמבלה מליון, סאול מאתלטיקו מדריד וכריסטיאן אריקסן, שעשוי להגיע בקיץ כשחקן חופשי מטוטנהאם.

עוד בוואלה!

המציאה של ינואר: דורטמונד רכשה את הולאנד תמורת 20 מיליון יורו

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully