וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסי אבוקסיס: "לא מעוניין להתנגח עם הקהל", דן מורי: "זה לא כיף"

30.12.2019 / 8:24

מאמן הזהובים שלח מסר מפויס לאוהדים שקראו לו להתפטר והבהיר: "נחזור לעצמנו רק דרך ההגנה". הקפטן על מחאת הקהל: "זה מזכיר את מה שהיה אחרי המכירה של ירדן שועה"

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

בווידאו: תגובות בתום ניצחונה של הפועל תל אביב על סקציה נס ציונה

כדי להבין את רמת הביטחון של שחקני בני יהודה לפני המשחק אתמול בנתניה, אפשר להשתמש בציטוט של אחד השחקנים אחרי המשחק: "לא חשבתי שאנחנו שווים 3 גולים, במשחקים האחרונים בקושי איימנו על השער, באנו לשחק חזק ולגנוב איזה גול אבל המשחק התפתח לנו טוב וכנראה שגם לנתניה יש טראומה מבני יהודה, אז הכל התחבר".

בפועל, הקהל מיואש מבלומפילד והאין ציפיות אך איכשהו הקבוצה מגרדת נקודות ומתבססת במקום החמישי בשלב הזה. השחקנים לא ניגשו להודות לקהל, אבוקסיס ספג קללות, אך שורה התחתונה הכל ממשיך כרגיע אצל הזהובים.

המאמן אמר בסיום: "לא מעוניין להתנגח עם הקהל, אני חושב שזה לא נכון, אני חושב שדווקא עכשיו אנחנו צריכים את הקהל של בני יהודה כמו שהרגשנו אותם בחצי גמר ובגמר, היה להם חלק חשוב בזכיה שלנו. אנחנו צריכים אותם בתקופה הזאת וצריכים שיהיו איתנו ויעודדו אותנו אבל אני לא יכול לשלוט בזה".

יוסי אבוקסיס מאמן בני יהודה. סוכנות ג'יני
צריכים את האוהדים. יוסי אבוקסיס/סוכנות ג'יני

"נכון שהכתובת זה אני אבל זה המצב, נכון שנמכרו שחקנים כי לא הייתה אפשרות להשאיר אותם, הבאנו אחרים, חלקם לא הצלחנו והאחריות היא עליי. אני חושב שזה לא נכון בתקופה לא טובה להתחיל במחאות, אנחנו צריכים את התמיכה שלהם לעבור תקופות כאלה. זה כל שנה ככה המחאות, אני עד היום לא מבין את הסיבה האמיתית, אמנם הכדורגל שלנו לא טוב אבל יש קבוצות טובות מאיתנו ועם תקציבים גדולים יותר.יכול להיות שהרגלנו בשנתיים האחרונות להצגות. צריך להבין שיש פעמים שלא מצליחים עם מספר שחקני רכש והאחריות היא עליי, ננסה לשנות את זה בינואר כדי לעשות קבוצה טובה".

"אמרתי לשחקנים לפני המשחק באסיפה, שקבוצה שרוצה לחזור לעצמה אחרי משבר זה רק דרך משחק הגנה. אם אחרי תקופה רעה תחשוב לתקוף זה לא נכון. השחקנים הפנימו ומאוד אהבתי את הגישה שלהם, הצלחנו לסגור את נתניה בצורה יפה ונכונה, וסך הכל משחק ההגנה ניצח את המשחק למרות שהבקענו שלוש".

דן מורי שחקן בני יהודה. קובי אליהו
"זכותו של הקהל להביע את דעתו". דן מורי/קובי אליהו

הקפטן דן מורי אמר בסיום: "דיברנו לפני המשחק שצריך להחזיר את האגרסיביות שלנו. אני חושב שהיינו קבוצה שבשביל להבקיע נגדנו היו צריכים להקיז דם. איבדנו את זה והיום החזרנו את זה, עשינו את מה שהמאמן אומר לשם שינוי. מעל הכל לא עשינו שטויות ולא הרגנו את עצמנו ובאנו על שכרנו".

על הקהל: "זה לא כיף, לא אשקר. אני יכול להגיד שזה מזכיר לי את התקופה שמכרנו את ירדן שועה והייתה אותה אווירה וסיימנו עונה טוב. זכותו של הקהל להביע את דעתו. אני מכיר את ברק אישית ויודע כמה חשוב לו המועדון ומגיע לו יחס אחר. מעבר לניצחון רצינו להראות לבעלים שהוא כן בנה קבוצה טובה ואנחנו צריכים להוציא את העגלה מהבוץ. זכותו של קהל לחשוב שהקבוצה שלו צריכה להיראות יותר טוב, הרגלנו אותם לטוב וככה צריך, אנחנו השחקנים צריכים לשחק יותר טוב ולהביא את התוצאות של השנים האחרונות, שנעשה את זה גם ברק יזכה להערכה". הקפן התייחס למטרות הזהובים לקראת ההמשך: "קצת מצחיק שלפני המשחק דיברנו על הקו האדום ועכשיו פלייאוף עליון. הליגה צפופה ואנחנו רוצים להמשיך את המומנטום, ברגע שנעשה את זה יקרו דברים טובים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully