וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדי בני יהודה קראו לאבוקסיס להתפטר: "נכשלנו עם שחקנים מסויימים שהבאנו"

אווירת המשבר אצל הזהובים נמשכה למרות ה-0:3 המרשים בנתניה. המאמן: "שיבואו בטענות רק אליי, צריך את האוהדים מעודדים ותומכים". דן מורי: "לבעלים שלנו מגיע הרבה יותר". דראפיץ' תירץ: "לא נפלנו מבני יהודה"

יוסי אבוקסיס מאמן בני יהודה. ברני ארדוב
הקהל עדיין נגדו למרות הניצחון. יוסי אבוקסיס/ברני ארדוב

אחרי שלושה הפסדים צורמים ברציפות, בני יהודה הביסה הערב (ראשון) 0:3 בחוץ את מכבי נתניה ורשמה שיא ליגה עם ניצחון חוץ שמיני רצוף מול הקבוצה אותה ניצחה גם בגמר הגביע אשתקד. דן מורי, אריאל לזמי ועמית זנטי כבשו לכתומים, אבל לא הרגיעו את הקהל הכתום שקרא לאבוקסיס להתפטר למרות הניצחון המרשים. נתניה מצידה נחלה הפסד שני רצוף אחרי שנכנעה גם לנס ציונה במחזור הקודם.

בני יהודה חוגגת דן מורי אריאל לזמי. ברני ארדוב
חגיגה כתומה בנתניה/ברני ארדוב

יוסי אבוקסיס אמר לאחר המשחק: "אמרתי לשחקנים לפני המשחק שצריך לחזור דרך משחק הגנה. קודם כל צריך להתגונן וההתקפה כבר תבוא. זה 0:3 אבל ניצחנו דרך ההגנה. בכדורגל הכול יכול להיות. צריך להיות טוב ולא היינו טובים במשחקים האחרונים. יש לנו יותר מדי עליות וירידות ביכולת וזה מטריד אותי. צריך לעשות כמה שינויים בסגל ונעשה את זה".

על המחאה של האוהדים וקריאות הקהל נגדו: "הלוואי שהייתי יודע את הבעיה. המועדון הזה מצליח בשלוש השנים האחרונות. אם צריך לבוא בטענות אז הטענות צריכות להיות אליי. התקציב העונה הוא ב-40 אחוז יותר גבוה מהעונה שעברה. לא הצלחנו וזו לא בושה. נכשלנו עם שחקנים מסויימים שהבאנו. ברגע הזה אני רוצה לקרוא לקהל של בני יהודה כן לבוא לעודד וכן לדחוף את המועדון. יותר מזה אני לא אדבר עד סוף השנה".

דן מורי סיכם את המשחק: "הגישה שלנו הביאה את השינוי. היום נלחמנו על כל כדור וזכינו בהרבה תיקולים, זה היה ההבדל לעומת השבועות הקודמים. אנחנו קבוצה טובה, אני חוזר ואומר את זה. אנחנו נופלים על הגישה שלנו. במשחקים הקודמים ספגנו שערים מוקדמים וקשה לנו לרדוף. היום ראינו שינוי בגישה ושחקנים נלחמו על הכבוד שלהם. אני שמח שהשגנו תוצאה טובה".

על מחאת הקהל אמר מורי: "כאחד שהיה שותף לשנתיים האחרונות בבני יהודה, אנחנו השחקנים רצינו להראות לאוהדים שאנחנו קבוצה טובה ושחקנים טובים. אנחנו כשחקנים הצגנו יכולת לא טובה ואנחנו צריכים לשנות את זה. אני מקווה שזו תחילת דרך חדשה, אני קורא לאוהדים לבוא ולעודד את הקבוצה. קורה משהו טוב בבני יהודה, זו כבר שנה שלישית שהקבוצה מצליחה. כואב לי מאוד, המנכ"ל יוסי כהן משקיע כאן מחשבה ועבודה ואני חושב שגם לבעלים מגיע הרבה יותר. אני מבין את האוהדים שמאוכזבים שאנחנו משחררים שחקנים, אבל ברק לא יכול לעמוד בסכומים האלה והוא כבר אמר את זה".

עוד בוואלה!

ליגת העל: בני יהודה ניצחה 0:3 את מכבי נתניה בחוץ

לכתבה המלאה
עמית זנטי שחקן בני יהודה חוגג. ברני ארדוב
עמית זנטי חוגג עוד שער/ברני ארדוב
פאטוס בצ'יראי שחקן מכבי נתניה. ברני ארדוב
איזו אכזבה. פאטוס בצ'יראי/ברני ארדוב
עמית זנטי שחקן בני יהודה חוגג, דני עמוס שוער מכבי נתניה מאוכזב. ברני ארדוב
אכזבה גדולה. דני עמוס היום/ברני ארדוב

סלובודן דראפיץ' ניסה לתרץ מנגד: "גם אחרי הפסד לנס ציונה לא היינו ראויים להפסיד וגם היום לא נפלנו מבני יהודה. קיבלנו גולים של פראיירים. זה הסגל שיש לנו ואנחנו מנסים לחפות על כל מיני דברים. הרבה שחקנים צעירים משחקים ולפעמים זה אפ אנד דאון. כולם פרגנו אחרי הניצחונות ועכשיו צריך לדעת איך להתמודד עם ההפסדים. כולנו באותה קלחת וצריך לדעת איך להתאושש".

"קודם כל אנחנו צריכים להשתפר בהגנה. צריכים להתבגר במשחק שלנו. יש לנו פצועים שצריכים לחזור כמו פאטוס ואחרים. אני מאמין שכל שש או שבע הקבוצות שמתמודדות על הפלייאוף העליון פחות או יותר באותה רמה".

לקראת פתיחת חלון ההעברות של ינואר: "אני לא יכול להגיד בתקשורת מה אנחנו הולכים לעשות. אנחנו צריכים להתחזק עם שלושה או ארבעה שחקנים. אנחנו משחקים כדורגל חיובי, אבל מקבלים שערים שאנחנו לא צריכים לקבל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully