וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זה עוד ייגמר בפלייאוף העליון: הפועל תל אביב צוברת נקודות בלי לשחק כדורגל

30.12.2019 / 7:14

הכדורגל קשה לצפייה, האווירה מסביב מתוחה, אבל הפועל תל אביב של קלינגר נמצאת בקצב צבירת נקודות מפתיע. עכשיו גם השחקנים טוענים: "אפשר להוציא משהו מהעונה הזאת". וגם: כאב הראש שבעקבות השיפור של ספירובסקי

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

בווידאו: התגובות למשחק

עיקרי הדברים

- למרות היכולת הלא מרשימה, הפועל תל אביב של קלינגר בקצב צבירת נקודות של פלייאוף עליון

- השחקנים אמרו: "כשיש מחוייבות, משיגים נקודות בלי לשחק. אולי נוציא משהו טוב מהעונה הזאת"

- קלינגר נגד עונש הרדיוס: "אלה סנקציות שכבר עברו מהעולם, צריך למצוא פיתרון אחר"

- מייקל אולהה מרשים באימונים, ארמנדו קופר יגיע להתרשמות אך הצטרפותו תלויה במו"מ עם מכבי פתח תקוה

- סטפן ספירובסקי משתפר וגורם לדילמה לקראת ינואר. פרסמן או בואטנג יעזבו במקומו?

seperator

1. קצב של פלייאוף עליון

הפועל תל אביב של ניר קלינגר היא תופעה, לטוב ולרע. הכדורגל קשה לצפייה, מסביב יש המון בעיות, לזכותה עומדים שלושה שערי זכות בשבעה משחקים, אבל המאזן איכשהו עומד על 10 נקודות - לא פחות מ-46 אחוזי הצלחה, שווה ערך למקום החמישי בליגת העל היום. אתמול (ראשון) האדומים התרחקו עוד קצת מהתחתית עם ניצחון 0:1 על סקציה נס ציונה, ואם השינויים של ינואר אכן ישדרגו את הקבוצה כמו שקלינגר מצפה, זה עוד ייגמר בפלייאוף העליון.

בהפועל תל אביב כמו בהפועל תל אביב האווירה לא מעבירה תשדורות חיוביות, אבל תמיד נחמד להיות מופתעים. "כשיש מחוייבות, משיגים נקודות בלי לשחק", אמרו אמש שחקנים בקבוצה. "אם נתחזק אולי באמת נוכל להוציא משהו טוב מהעונה השחורה הזאת, ואפשר יהיה לחייך קצת".

עוד בוואלה!

ליגת העל: הפועל תל אביב ניצחה 0:1 את סקציה נס ציונה

לכתבה המלאה
איאד אבו עביד שחקן הפועל תל אביב חוגג עם חבריו. קובי אליהו
יש סיבות לאופטימיות. הפועל תל אביב חוגגת/קובי אליהו

2. קלינגר נגד עונש הרדיוס, ומסביר איך תסכל את נס ציונה

"ניצחנו במשחק קשה נגד קבוצה שנמצאת בתחתית, כמונו. קבוצה שניצחה את הפועל באר שבע ואת נתניה, שעשתה תיקו עם מכבי תל אביב, הגיעה להארכה עם מכבי חיפה. זאת קבוצה שנלחמת על חייה וזה לא מובן מאליו שניצחנו, בטח בצירוף מקרים המטורף שהיה לנו בשבועיים האחרונים עם כל כך הרבה נעדרים ופצועים", אמר קלינגר בסיום, והתייחס לפצועים החדשים שי אייזן ואיאד אבו עביד שפונו לבית החולים. "גם היום אנחנו יורדים עם שני פצועים שנוסעים לבית חולים וזה מצער. אני מאחל להם החלמה מהירה, ניסע לבקר אותם ונקווה שיהיו בסדר".

קלינגר הוסיף: "בתחתית צריך לדעת להוריד את הראש ולקחת נקודות בכוח. אם היה לנו ספסל יותר אוורירי ויותר איכות, אז היינו גם כובשים גם את השני, אבל גם זה יגיע. למדנו את נס ציונה, התייחסנו אליה בשיא הרצינות, ומצאנו פיתרון לשלושה בלמים שלהם בהכנה שלנו לשחק דרך האגפים. אחרי זה הם שינו שיטה, אבל עשינו את שלנו".

קלינגר הסתכל קדימה ואמר: "גם היום היינו עם ספסל מאוד קצר, נקווה שכל השאר יחזרו ונתכונן לבאר שבע בצורה יותר רגועה. צריך לקחת אוויר ולנשום אבל בבית שלנו - נקווה כמובן שהמשחק ייערך בבלומפילד - נבוא לקחת נקודות. אני חושב שעונש רדיוס זה דבר שפוגע בכדורגל בכלל, העונשים מהסוג הזה עברו מהעולם אבל יש גדולים ממני שיכולים וצריכים להתעסק בזה. צריך למצוא פתרונות אחרים ולא לפגוע באלפי אוהדים שלא עושים בעיות. יש עונשים אחרים, אבל זה לא העונש הנכון. קבוצות צריכים לארח בבית שלהן".

פלייר ניר קלינגר אחרי נס ציונה. קובי אליהו, קובי אליהו
"מצאנו פיתרונות". קלינגר/קובי אליהו, קובי אליהו

3. אולהה מרשים באימונים, קופר יגיע להתרשמות, ספירובסקי גורם כאב ראש

כך או כך, קלינגר ייאלץ להמתין עוד קצת לפני שיקבל רכש. בצוות המקצועי ישנה שביעות רצון מהיכולת והגישה שמייקל אולהה מציג באימונים. בנוסף, בקבוצה מקווים שפיליפה רודריגס שאמור לנחות בסוף השבוע ולחתום לשנה וחצי, ישדרג את הקבוצה, יחד עם זר נוסף שעשוי להיות ארמנדו קופר. לגבי האחרון, העניינים תלויים בהסכמות בין הפועל תל אביב לבין קבוצתו לשעבר מכבי פתח תקוה. קופר ינחת להתרשמות, אבל אם ראשי האדומים לא יגיעו להבנות עם המלאבסים ההחתמה עלולה שלא לצאת לפועל.

השיפור ביכולת של סטפן ספירובסקי גורם לכאב ראש גדול בקבוצה. ייתכן שהצפון מקדוני יישאר ומרווין פרסמן ישוחרר או שעמנואל בואטנג יושאל. בהפועל תל אביב לא רוצים לעבור את מכסת חמשת הזרים ולכן החלטות יתקבלו בהתאם לשחרורים והאופציות של שחקנים ישראלים שיוכלו להצטרף.

שי אייזן ואיאד אבו עביד פונו לבית החולים לאחר המשחק. אייזן סבל משני חתכים באזור הגבה ואילו אבו עביד נפגע במצח. בכל מקרה בבדיקות נשללה האפשרות כי אחד מהשניים סובל מזעזוע מוח. הם יזכו למנוחה של מספר ימים, ובהפועל מאמינים שיהיו כשירים למשחק נגד הפועל באר שבע ביום ראשון.

סטפן ספירובסקי שחקן הפועל תל אביב. קובי אליהו
יישאר בסופו של דבר? ספירובסקי/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully