וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קווין פרינס בואטנג: "הכסף בכדורגל הוא קללה. כמה שחקנים נהנים היום?"

החלוץ בן ה-32 טוען: כדורגל הוא רק ביזנס, אין נאמנות, אין דמויות חזקות, שחקנים בני 19 עצלנים וזורקים לפח את הכישרון. וגם, וידוי נוסף: הלוואי שלא הייתי עושה את הקעקועים

רויטרס

בווידאו: בואטנג מוצג בברצלונה

קווין פרינס בואטנג, חלוץ פיורנטינה, טוען שהכסף בכדורגל הוא "קללה" ושלדעתו המשחק הולך לכיוונים לא נכונים. בואטנג עצמו התהדר בצעירותו באורח חייים פזרני וראוותני אבל התבגר עם השנים ודי התייצב, וכעת ממרום שנותיו הוא רואה מהצד מה הכסף עושה למשחק.

"כל הכסף הזה הוא קללה", טוען החלוץ, "כדורגל כיום הוא רק ביזנס, ואנחנו רק מספרים. אם הפרצוף שלך לא מתאים, מחליפים אותך, נקודה. אין יותר נאמנות במשחק, וזה עצוב.

"צריך לעשות סקר (בקרב כדורגלנים) כדי לראות כמה שחקנים שמחים להגיע לאימון וכמה באמת נהנים. ברור שכדורגל זה תחום למקצוענים, אבל יש בו כל כך הרבה כסף, שזה גורם למתח וחרדה.

"הלחץ הוא עצום, כך שברור שאנשים מדברים היום על דברים כמו דיכאון. יש רגעים שבהם אני נהנה, ויש רגעים שבהם לא. אני אומר את האמת. בעבר תמיד היה לי כיף".

שחקן פיורנטינה, קווין פרינס בואטנג. GettyImages
"כדורגל כיום הוא רק ביזנס, ואנחנו רק מספרים. אם הפרצוף שלך לא מתאים, מחליפים אותך, נקודה. אין יותר נאמנות במשחק, וזה עצוב". בואטנג/GettyImages

בואטנג טוען שהוא מזהה מהצד את הכיוון הלא נכון אליו הולכים הצעירים. "היום יש לך שחקנים בני 19 שנוסעים במרצדס, מקבלים משכורות שמנות וטוב להם. יש להם את כל הכישרון, אבל הם לא עושים איתו כלום, לא אימונים אקסטרה, שום דבר. הם רק משחקים בפלייסטיישן ומעלים פוסטים לאינסטגרם. הם האחרונים שמגיעים לאימון, והראשונים לעזוב. פעם גם אני עשיתי את זה, אבל היום בכדורגל אתה כבר לא יכול להרשות את זה לעצמך".

עוד טוען בואטנג שכיום כבר אין דמויות חזקות בענף. "אנשים אמיתיים נכחדו מהעולם. כמו שהכדורגל השתנה, כך השתנו גם האנשים. היום נדיר מאוד למצוא מישהו שהוא חיה מבחינה מנטלית. כאלה שצועקים המון, כמו שהכרנו בעבר. אני מתגעגע לשחקנים האלה, גדלתי איתם. פעם בכל קבוצה ששיחקתי בה היו שניים או שלושה שחקנים כאלה שהם חיות מבחינה מנטלית. השחקנים של היום כבר לא מכירים את זה, אז זה לא חסר להם".

אגב, בואטנג בן ה-32, שכל גופו מכוסה בקעקועים, מביע חרטה גם על זה. "הלוואי ולא הייתי עושה את כל הקעקועים האלה", הוא אומר, "כיום אתה הרבה יותר יפה וקול אם אין לך קעקועים, כי הגופות של כולם כבר מכוסים בציורים. העור שלך צריך להיות כמו קיר מוגן".

עוד בוואלה!

"סלחו לי חובבי הכדורגל": המכתב שניימאר לא יכתוב לעולם

לכתבה המלאה
מליסה סאטה. splash
מעדיף גוף נקי מקעקועים. בואטנג ואשתו/splash

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully