וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאביו קאפלו: "לזלאטן ייקח זמן, אבל יש לו יותר איכויות מכל שחקני מילאן"

המנג'ר שאימן את השבדי ביובנטוס משוכנע שהרוסונורי הרוויחו: "הוא משחק כדי לנצח". גליאני טוען: "הוא לא רצה לעזוב אותנו ב-2012"

מתוך יוטיוב

בכדורגל האיטלקי נלהבים מחזרתו של זלאטן איברהימוביץ' לסריה א'. השבדי הוותיק חתם אמש (שישי) רשמית במילאן ופאביו קאפלו, שאימן אותו ביובנטוס ב-2004, משוכנע שמדובר בעסקה טובה עבור הרוסונרי. "אני חושב שזו החתמה טובה", אמר. "הוא שחקן עם אופי, שיעלה לדשא ולא רק ישחק כדי לשחק, אלא כדי לנצח. זה ייתן מוטיבציה גם ליתר השחקנים. כמובן שהוא לא שיחק מספר חודשים, יהיה לו קשה להיכנס מהר לכושר, אבל יש לו יותר איכויות מכל יתר חבריו לקבוצה".

האם זלאטן יוכל לשתף פעולה באופן מוצלח עם קשישטוף פיונטק ורפאל ליאאו? קאפלו משוכנע שכן: "יש לו יכולת מצוינת לשפר את חבריו לקבוצה. חלק מהשחקנים כבשו המון שערים לצידו ואז התקשו כשעזב".

המנהל המקצועי של אייאקס אדווין ואן דר סאר הוסיף: "זו הזדמנות ייחודית עבורו לשחק הרבה ולכבוש הרבה שערים בעונות האחרונות בקריירה. הוא יכול לקחת את מילאן ולהחזיר אותה לצמרת הטבלה".

זלאטן, כמובן, מכיר את מילאן היטב - הוא שיחק בשורותיה בעונות 2010/11 ו-2011/12, לפני שנמכר לפריס סן ז'רמן. לטענת היו"ר אדריאנו גליאני, השבדי כלל לא רצה לעזוב בתחילת העשור. "זו היתה מכירה כדי לאזן את עצמנו מבחינה כלכלית", אמר. "הוא ממש לא רצה לעזוב. זלאטן תמיד היה זה שמחליט על עתידו, חוץ מבמקרה ההוא. לאחר שעזב, הוא לא דיבר איתי במשך תקופה מסוימת. לאחר שהתגבר על האכזבה של עזיבת מילאן, הוא התראיין ודיבר עלי יפה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully