וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ז'וזה מוריניו החדש: "אני מאושר מכל דבר, זה מי שאני עכשיו"

מאמן טוטנהאם שינה את עורו ונראה חביב ורך יותר מאז חזר לעניינים: "היחסים שלי עם התקשורת קלים יותר כי הייתי חלק ממנה"

רויטרס

מאמן טוטנהאם ז'וזה מוריניו העניק ראיון לרשת "סקיי", בה שימש עד לאחרונה כפרשן. המאמן הפורטוגלי דיבר על החזרה שלו לפרמיירליג, מה הוא למד בזמן ההפסקה שלו מאז פוטר ממנצ'סטר יונייטד בעונה שעברה, ואיך הוא רוצה להכיר את הסגל שלו בטוטנהאם לעומק לפני שיבדוק את שוק ההעברות.

"זה מי שאני עכשיו ואיך שאני מרגיש כרגע", אמר מוריניו, "אני שמח להגיע בכל יום, מרוצה מאוד להיות כאן בכל יום מ-7:30 בבוקר ועד 18:30 בערב. אני שמח לישון כאן אחרי משחקים, להיות כאן עם הצוות שלי, לנתח את המשחקים ולהתכונן לבאים. אני שמח להיות על המגרש ולאמן את השחקנים. אני שמח להיות במשרד ולנתח את הדברים. אני שמח ללכת לכל משחק. זה האושר של היום-יום שעוזר לך להוציא את המיטב ממך. כך אני מרגיש כרגע, אני מאושר".

ז'וזה מוריניו מאמן טוטנהאם. GettyImages
מי אמר שהוא לא יכול להשתנות? מוריניו/GettyImages

אחרי 337 ימים מחוץ למשחק, נראה שמוריניו חזר כאדם אחר. הוא מחויך, מדבר בנועם ולא מרבה להתעמת עם שחקנים ומאמנים אחרים או עם אנשי תקשורת. "הגעתי לטוטנהאם כשאני מוכן ללכת על הכול, אני ב-100% מחויבות. זה אפשרי רק כשאתה מאושר עם עצמך ומאושר ממה שסביבך. אני מאושר ואני נותן את ה-100% אחוז שלי, אני נותן הכול. מבחינתי יש רק אפשרות אחת וזה ללכת הכול, 99% זה לא מספיק בשבילי, פשוט לא מספיק, 99% זה לא מספיק".

מוריניו דיבר על כך שהחליף את מאוריסיו פוצ'טינו ואמר: "מבחינת כדורגל, כדורגל טהור, תמיד יש סיבה לכך שקבוצה מחליפה מאמן באמצע העונה. כשהקבוצה מושלמת, כשקבוצה משחקת נהדר והתוצאות פנטסטיות, אתה לא מחליף את המאמן. לא ציפיתי לקבל קבוצה באמצע העונה ולמצוא מצב מושלם. אף אחד לא מצפה לזה. טוטנהאם מועדון מדהים, מתחמי אימון מדהימים, תנאים מדהימים כדי לעבוד בהם. זה פרויקט בלתי ייאמן כדי לפתח את המועדון. זה בדיוק מה שמר לוי מצפה ממני. בדיוק מה שאני ציפיתי".

על שוק ההעברות אמר מוריניו: "אם תדברו איתי בעוד שנתיים, אני מאמין שאכיר את השחקנים שלי לעומק. כרגע, הכול שטחי מאוד, ודבר חשוב מאוד הוא להכיר את השחקנים שלי בצורה הכי טובה שיש. להיות פרשן זה דבר אחד, להיות מאמן זה דבר אחר לגמרי. זה סיפור שונה. זו בדיוק הסיבה בגללה אנשים מסוימים טובים יותר כפרשנים מאשר כמאמנים ולהפך, אלה שתי עבודות שונות. אני מבין את עבודת הפרשנים, מבין אותה טוב יותר. היחסים שלי עם התקשורת עם קלים יותר כי הייתי חלק ממנה עד לאחרונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully