וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: עוד ניצחון ליונייטד, טוטנהאם מעדה, לסטר חזרה לעצמה

השדים האדומים השיגו 0:2 על ברנלי, וכעת הם נקודה בלבד מהטופ 4. 2:2 לתרנגולים עם נוריץ', 1:2 ללסטר אצל ווסטהאם, אברטון שוב ניצחה

רויטרס

חגיגת חג המולד בפרמיירליג נמשכה הערב (שבת) עם שבעה משחקים. טוטנהאם איבדה נקודות יקרות במאבק על מקום בליגת האלופות, בעוד לסטר סיטי התאוששה מהתבוסה לליברפול וניצחה את ווסטהאם בחוץ ואברטון וקרלו אנצ'לוטי המשיכו בשלהם. מנצ'סטר יונייטד נעלה את משחקי היום עם 0:2 על ברנלי בחוץ.

מאמן טוטנהאם, ז'וזה מוריניו. רויטרס
טוטנהאם לא מספיק יציבה. מוריניו/רויטרס

נוריץ' - טוטנהאם 2:2

טוטנהאם הייתה יכולה להיצמד לפחות זמנית לצ'לסי שבמקום הרביעי, אבל המשיכה לגלות חוסר יציבות והסתפקה בנקודה. מריו ורנצ'יץ' כבש עבור הקנריות בדקה ה-18, לפני שכריסטיאן אריקסן המושמץ השווה בבעיטה חופשית נהדרת בדקה ה-55. התרנגולים רצו מהפך, אבל מהלך קבוצתי יפה של המארחת הסתיים עם שער עצמי של סרז' אורייה. הארי קיין קבע 2:2 עם פנדל מדויק בדקה ה-83, אבל התוצאה מאכזבת מבחינת טוטנהאם וז'וזה מוריניו. נוריץ' גם סיימה עם אכזבה אחרי ששער של טמו פוקי נפסל בעזרת VAR בטענה לנבדל, אבל בשום הילוך חוזר לא ניתן לזהות נבדל.

שחקן לסטר סיטי דמראיי גריי. רויטרס
החמיץ פנדל, אבל תיקן בהמשך. גריי/רויטרס

ווסטהאם - לסטר סיטי 2:1

אחרי התבוסה לליברפול לפני יומיים, השועלים חזרו למסלול הניצחונות. ברנדן רוג'רס ביצע לא פחות מתשעה שינויים בהרכב ולסטר הפכה לקבוצה הראשונה שעושה זאת מאז בלקפול בנובמבר 2010 - והשחקנים הטריים הוכיחו את עצמם. דמאריי גריי החמיץ פנדל בדקה ה-18, אבל תיקן עם שער ניצחון בדקה ה-56. עוד לפני כן קלצ'י איהנאצ'ו כבש ללסטר (40) ופאבלו פורנאלס השווה (45). בווסטהאם מעמדו של מנואל פלגריני ממשיך להתערער ואף אחד לא יתפלא אם הוא יפוטר עוד לפני השנה החדשה.

שחקני מנצ'סטר יונייטד חוגגים. רויטרס
ניצחון דחוק. יונייטד חוגגת/רויטרס

ברנלי - מנצ'סטר יונייטד 2:0

אחרי שתי תוצאות מאכזבות, הצליחו השדים האדומים לחזור לנצח בחמישי אחרי שחזרו מפיגור ל-1:4 מול ניוקאסל. הערב זה הלך קצת קשה יותר, אבל בסופו של דבר הצליחו לחלץ את שלוש הנקודות החשובות שהעלו אותם למקום החמישי על חשבון טוטנהאם, מרחק נקודה בלבד מהטופ 4. אנתוני מרסיאל כבש ראשון בדקה ה-44, לאחר חטיפה ובישול של אנדראס פריירה, מרכוס רשפורד חתם בסיומה של מתפרצת חמש דקות בתוך תוספת הזמן. פול פוגבה קיבל מנוחה מאולה גונאר סולשיאר ולא נכלל בסגל של השדים האדומים, ששמרו על רשת נקייה בפרמיירליג לראשונה זה 15 משחקים.

שחקני אברטון חוגגים עם דומיניק קלברט-לואין. רויטרס
הכוכב של אנצ'לוטי. קלברט לואין/רויטרס

ניוקאסל - אברטון 2:1

משחק שני, ניצחון שני לקרלו אנצ'לוטי בתפקיד, ולשתי הקבוצות יש כעת אותה כמות נקודות - 25, בסך הכל חמש פחות מוולבס במקום החמישי המוביל לליגה האירופית. דומיניק קלברט לואין, שכבש את שער הניצחון ב-0:1 על ברנלי, כיכב גם הפעם עם צמד (13, 64), פביאן שאר איזן זמנית בצד השני (56) למגפייז, שרושמים הפסד שני ברציפות. מואיז קן קיבל את חולצת ההרכב מאנצ'לוטי, שהפך למאמן השלישי בלבד בתולדות המועדון שמנצח את שני משחקיו הראשונים בתפקיד.

סאות'המפטון - קריסטל פאלאס 1:1
לסאות'המפטון: דני אינגס (74), לפאלאס: ג'יימס טומקינס (50)

ווטפורד - אסטון וילה 0:3
לווטפורד: טרוי דיני (42, 67), איסמעילה סאר (71)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully