וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: וולבס חזרה מ-2:0 ל-2:3 מול מנצ'סטר סיטי

אדאמה טראורה התעלל בהגנת התכולים עם שער (55) ובישול לראול חימנס (82), מאט דוהרטי הוסיף (90). ראחים סטרלינג כבש צמד לזכות המפסידה (25 ו-50), שנותרה במקום השלישי

רויטרס

המחזור ה-19 בפרמיירליג, מחזור הבוקסינג דיי, ננעל הערב (שישי) כשוולבס חזרה מפיגור 2:0 ל-2:3 מול מנצ'סטר סיטי. הוונדררס השלימו דאבל של שני ניצחונות מול סיטי (ניצחו 0:2 במנצ'סטר מצמד של אדאמה טראורה בסיבוב הראשון) ועשו את זה בפעם הראשונה בליגה הבכירה מאז 1960/61 כשגם הפעם טראורה הנהדר מספק את ההשראה לניצחון.

מנצ'סטר סיטי נותרה בעשרה שחקנים בדקה ה-12. דיוגו ז'וטה נשלח לעומק ונותר לבד מול אדרסון, שביצע עליו עבירה אחרי שכבר עבר אותו וראה אדום ישיר. סרחיו אגוארו, שרק חזר מפציעה, נאלץ לפנות את מקומו לקלאודיו בראבו. סיטי קיבלה פנדל בדקה ה-22 אחרי שריאד מחרז הוכשל ברחבה על ידי לאנדר דנדונקר, שדרך עליו. ראחים סטרלינג לקח אחריות ובעט רע, רוי פטריסיו הציל, אבל סיטי קיבלה פנדל נוסף בשל כניסה מוקדמת לרחבה. סטרלינג שוב בעט וגם שוב בעט רע, פטריסיו הציל, אבל האנגלי היה ראשון לכדור החוזר וקבע 0:1. סטרלינג הכפיל והשלים צמד בדקה ה-50. סיטי יצאה להתקפה יפה דרך קווין דה בראונה, שמסר לחלוץ האנגלי, שהקפיץ מעל פטריסיו נהדר פנימה את ה-0:2.

אדאמה טראורה, שכבש צמד במשחק הקודם בין השתיים בו ניצחה קבוצתו 0:2, צימק בדקה ה-55 עם בעיטה שטוחה, חזקה ומדויקת מ-18 מטר אחרי שקיבל מרובן נבס. טראורה הוא בסך הכול השחקן השלישי שכובש שלוש פעמים בעונה אחת בפרמיירליג מול מנצ'סטר סיטי של פפ גווארדיולה, קדמו לו אדן הזאר וג'יימי ורדי ושניהם עשו את זה ב-2016/17. המארחת המשיכה לשחק התקפי והגיעה למצבים ובאה על שכרה בדקה ה-82. בנז'מן מנדי ניסה לשמור על הכדור עם הגוף במקום מסוכן, אדאמה טראורה המוצק שם לו גוף והעיף אותו באוויר, הוא המשיך עם מסירת רוחב בין הרגליים של פרננדיניו לעבר ראול חימנס, שהמשיך בקלות פנימה את ה-2:2. המהפך הושלם בדקה ה-90 כשחימנס מצא את מאט דוהרטי, שבעט נהדר פנימה את ה-2:3.

אדאמה טראורה שחקן וולבס. רויטרס
כמה שהוא אוהב לשחק נגד סיטי. טראורה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully