וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 26.12: חואקין האריך חוזה בבטיס עד גיל 40

ריאל בטיס הודיעה בסרטון מושקע: חואקין ישלים קריירה של 21 שנה. וגם: בברצלונה מנתחים את תוכנית הרכש ל-2020, חדשות ישנות מריאל מדריד

רויטרס

העברות

* ריאל בטיס הודיעה: חואקין חידש את חוזהו עד 2021! במה שנחשב כמתנת חג המולד עבור אוהדי הקבוצה, השחקן חתם על חוזה חדש שמשאירו אתו בקבוצה עד 30 ביוני 2021, כשיהיה בן 40! ההודעה הגיעה בסרטון (מרגש...), שמתבסס על ההחלטה של חואקין לפרוש אחרי כל השנים, אבל במבט אחרון מלמעלה הוא מחליט לחתום על הארכה, ולהשלים 21 שנה מאז ערך את הבכורה במועדון. רק לאחרונה הוא כבש שלושער תוך 20 דקות מול בילבאו.

שמועות

* "ספורט" הקטלאני מדווח: ברצלונה תחתים שחקן אחד בכל עמדה בשנת 2020. האופציות המועדפות: קשר אינטר סטפנו סנסי, חלוץ אינטר לאוטרו מרטינס, וכמובן ניימאר, שעדיין לוחץ על חבריו הטובים מסי וסוארס להחזירו (והוא אף מתכנן איתם מפגש במהלך חג המולד).

על פי הדיווח, בשבועות האחרונים הצוות המקצועי מכין דוחות על קשרים אפשריים, כאשר איבן ראקיטיץ' וארתורו וידאל יעזבו בקיץ, כשנותרה שנה אחת ואחרונה לחוזה שלהם. על פי ההערכה, יוחתם קשר פיזי שיכול לשחק מעל להגנה, וסנסי הוא השם המועדף, כשמחירו מוערך (כרגע) ב-50 מיליון יורו. עוד נטען שבארסה מחפשת חלוץ בסביבות גיל 25 עם ניסיון בינלאומי, והאופציות הן בעיקר לאוטרו, אבל גם דוניאל מאלן מפ.ס.וו איינדהובן (20).

על ההגנה יש דיונים סוערים בצוות, כשבארסה כבר בחנה מספר אפשרויות בלמים ומגנים עם רגל ימין. שניים או שלושה שמות על הפרק, כשגם השאלה היא מה יהיה עם אומטיטי. נלסון סמדו עשוי לעזוב אם תגיע עליו הצעה ראויה.

* ובצד השני של ספרד, שנה חדשה מגיעה, שמועות ישנות חוזרות: בספרד שוב טוענים שריאל מדריד חוזרת לאופציית קיליאן אמבפה. אחרי שבקיץ הקודם המועדון הוציא הכחשה והבהיר שהוא לא מנהל מו"מ עם הכוכב הצרפתי, בתקשורת במדריד מדווחים ביממה האחרונה שפלורנטינו פרס שוב מתכוון ללכת חזק על הצרפתי בקיץ הקרוב. ב-"AS" טוענים שהעובדה שאמבפה מסרב להאריך את חוזהו בפריס (מסתיים ב-2022) והנוכחות של זינדין זידאן תקל על הבלאנקוס ללכת על עסקה בעלות משוערת של 300 מיליון יורו שתנחית אצלה את הכוכב הצעיר הכי גדול שיש לכדורגל העולמי להציע.

עוד בוואלה!

לאוטרו מרטינס: "מסי חשוב לארגנטינה כמו שמראדונה היה, זכות לשחק איתו"

לכתבה המלאה
לאוטרו מרטינס שחקן אינטר חוגג שער. רויטרס
מבוקש. לאוטרו/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully