וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאוטרו מרטינס: "מסי חשוב לארגנטינה כמו שמראדונה היה, זכות לשחק איתו"

כוכב אינטר פרגן לפרטנר שלו בנבחרת ארגנטינה: "יהיה נהדר לעזור לו לזכות במונדיאל". סוכנו התייחס לשמועות על מעבר לברצלונה

מתוך אתר ארסנל

לאוטרו מרטינס הפך לפרטנר המועדף של ליאו מסי בנבחרת ארגנטינה וייתכן שבעתיד הלא רחוק הוא ישתף איתו פעולה גם בברצלונה. מרטינס מחורר רשתות באינטר ובמועדון הקטלאני סימנו אותו כמחליף האידיאלי של לואיס סוארס, כאשר ייתכן שגם לפרעוש יש חלק בהעדפה הזו.

אמש לאוטרו התראיין ל"לה רפובליקה" האיטלקי והתייחס לתופעה שנקראת ליאו מסי: "עבורנו כארגנטינאים, מסי חשוב כמו שמראדונה היה. הוא השחקן הכי טוב בעולם וזו זכות לשחק איתו. זה יהיה נהדר לעזור לו לזכות במונדיאל".

ליאונל מסי, נבחרת ארגנטינה, חוגג עם לאוטרו מרטינס. רויטרס
בקרוב ביחד בברצלונה? לאוטרו ומסי/רויטרס

על הביקוש שיש לו מברצלונה ועוד מועדונים גדולים: "אני אוהב את זה שקבוצות גדולות רוצות אותי, זה מאשר לי שאני עובד טוב ומתפתח. אבל אני שמח פה, אינטר היא הבית שלי".

סוכנו אלברטו יאקווה התייחס לשמועות על ברצלונה ואמר: "זה נכון שברצלונה מעוניינת בו, אבל אף אחד לא התקשר אליי עדיין. אני יודע שהם עוקבים אחריו".

חוזהו הנוכחי של לאוטרו באינטר תקף עד 2023, כאשר האיטלקים רכשו אותו מרסינג קלוב תמורת 24 מיליון יורו. אלא שערכו של לאוטרו עלה מאוד בשנתיים האחרונות וכעת מחירו מוערך בלא פחות מ-100 מיליון יורו. לאוטרו כבר כבש העונה בקאמפ נואו במשחק שבו בארסה גברה על הנראזורי 1:2 בליגת האלופות. האם הוא יכבוש שם בעונה הבאה במדי הבלאוגרנה? זה בהחלט אפשרי.

עוד בוואלה!

ברצלונה ומסי במו"מ להארכת החוזה. פגישה מכרעת עם וידאל "העצבני"

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully