וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רז שטיין הקדיש את שער הניצחון לאביו המנוח: "אחד הרגעים המרגשים, הכל בזכותו"

נס ציונה גברה על מכבי נתניה, שטיין התרגש בסיום: "הכל בזכותו". תורג'מן: "ככה אני אוהב את השחקנים שלי". דראפיץ': "היה משחק מוזר, אני לא עצוב"

לילך וייס רוזנברג

סקציה נס ציונה הפתיעה היום (רביעי) את מכבי נתניה כשגברה עליה 0:1 במזגרת המחזור ה-15 בליגת העל. נועלת הטבלה ערב המחזור עצרה את הקבוצה של דראפיץ', שהגיעה למושבה עם חמישה ניצחונות בששת משחקיו האחרונים. רז שטיין כבש והקדיש את השער לאביו (24), אלמוג כהן שוב הורחק (81) כשספג בפעם השנייה העונה כרטיס אדום ישיר.

כובש שער הניצחון רז שטיין על היכולת המשופרת של קבוצתו: "רואים את השיפור שלנו בכל המשחקים האחרונים. תמיד היה חסר לנו משהו, היה לנו קשה לשמור על התוצאה, אבל ידענו שאם נמשיך ככה זה יגיע. היום בכל דקה על המגרש הראינו עלינות. אנחנו יכולים להיאשאר בליגה ונעשה את זה".

שטיין הקדיש את השער לאביו, שהלך לעולמו לפני מספר שבועות: "אני כלום בלעדיו, הכל בזכותו, זה אחד הרגעים הכי מרגשים שהיו לי בכדורגל". על היכולת האישית: "אני פה, ואני פה להישאר, ואני מראה את זה כל שבוע, ולא מתבייש להגיד את זה. אבל זה לא מספיק, ואעשה הכל על המגרש".

מאמן סקציה נס ציונה עמיר תורג'מן. ברני ארדוב
נלחמים. נס ציונה ותורג'מן/ברני ארדוב
שחקני סקציה נס ציונה חוגגים. ברני ארדוב
עם הפנים קדימה. נס ציונה/ברני ארדוב

המאמן המנצח עמיר תורג'מן: "אני גאה בשחקנים, שלמרות הגשם והתנאים, עבדנו כמו שצריך. ביקרו אותנו, אבל נגד חיפה ומכבי היה לנו קשה לצאת קדימה, והיום עשינו את זה יותר טוב. כולם רצו, כולם עבדו, כולם מחויבים, וככה אני אוהב את השחקנים שלי, שאוהבים לעבוד".

על משחק התחתית הבא מול הפועל תל אביב: "זו קבוצה קשה, עוד נגיע לשם ונראה את המשחק שלה היום, אבל היום עשינו עבודה טבה. הדרך עוד ארוכה. כמו שאמרנו לפני כמה חודשים כשהיינו למטה, נס ציונה תהיה פה. אנחנו צריכים רק לדחוף קדימה".

מאמן מכבי נתניה סלובודן דראפיץ': "אני לא מסכים שלא היה משחק טוב. אני מאוכזב מהתוצאה, אבל לא מהדרך והדרך חשובה מאוד. היינו דומיננטיים, ניסינו ולחצנו. היה משחק מוזר, אני לא עצוב. אנחנו צריכים להמשיך באותה דרך ואני מאמין שהכול יסתדר כמו שצריך. שלטנו במשחק ואני מוריד את הכובע בפני השחקנים שלנו. המשכנו באותה הדרך בה היינו ואנחנו צריכים להמשיך כך. לא לקחנו נקודות, אבל אנחנו עדיין לא במקום בו אנחנו רוצים להיות".

עוד בוואלה!

התחתית בוערת: הפועל תל אביב ומ.ס. אשדוד נפרדו ב-0:0

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully