וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קלינגר: "יש לי 13 שחקנים פצועים וחולים. כרגע יש לנו מחליף אחד מול אשדוד"

24.12.2019 / 11:16

מאמן הפועל תל אביב בישר במסע"ת שאלטמן וקיירמה הצטרפו לרשימת החולים ואמר בתסכול: "לא נתקלתי בדבר כזה בקריירה. מקווה שנגרד שלושה מחליפים, שחקנים צריכים לדעת לשמור על עצמם"

צילום: ניב אהרונסון. עריכת וידאו: אסף דרורי

מכת חיסורים בהפועל תל אביב לקראת המשחק מחר (רביעי, 19:30, ספורט 3) נגד מ.ס אשדוד. במסיבת העיתונאים לקראת המשחק עדכן המאמן ניר קלינגר כי לא פחות מ-13 שחקנים פצועים או חולים, והוסיף כי הוא מקווה שהקבוצה תוכל להציב על ספסל המחליפים שלושה שחקנים.

ניר קלינגר מאמן הפועל תל אביב. יותם רונן, יותם רונן
מתוסכל מאוד. ניר קלינגר/יותם רונן, יותם רונן

קלינגר הביע את תסכולו ממצב הסגל הקשה ואמר: "לא נתקלתי עדיין בקריירה בדבר כזה. כרגע רשימת החולים והפצועים עומדת על 13 שחקנים. אולי מחר מישהו יצליח להתאושש למרות שזה לא נראה לי. זה מעניין, מאתגר ומצער גם. יש לנו משחק ליגה על החיים שלנו ומי שיהיה כשיר יצטרך לעשות אילתורים ולהגיע הכי מוכן שאפשר. כרגע אנחנו עם שחקן אחד על הספסל ומקווה שנצליח להיות עם שלושה מחליפים".

קלינגר הוסיף: "אני עמדתי לאורך הקריירה שלי בכל מיני צמתים. יש הרבה תירוצים של עייפות, זה לא מעניין. עם כל הקשיים והבעיות אנחנו צריכים להגיע ביחד כמשפחה אחת. אני מקווה שזה מה שיקרה מחר, נכון שכרגע על הנייר זה נראה מאוד קשה אבל אני מאמין בדברים האלה".

"אני באמת חושב שזה מועדון ענק שחייב להתחבר ולהרים את עצמו. עם כל הכעסים והמריבות, צריך לשים הכול בצד ולאחד את השורות. ביום ראשון השחקנים הרימו את עצמם. היתה אנרגיה שלילית וכל הכבוד לאלו שהצליחו להתעלות מול קטמון. עכשיו אנחנו לפני משחק על החיים ונקווה שנאחד את השורות".

"אני מרגיש שלפעמים קשה לי ולשחקנים, אבל זה ספורט וזה מאתגר. מהיום שעשיתי את דרכי לאימון הראשון ידעתי שצריך להתמודד עם הרבה קשיים ואתגרים. אני מקווה שהרוח הזו תנשב פה בלי פחד. צריך לעשות את המלחמה למרות שאנחנו יודעים שזה הולך להיות קשה עד הסוף".

עוד בוואלה!

דיווחים חיים לקראת משחקי רביעי בליגת העל: אלמוג כהן ובצ'יראי כשירים לנס ציונה, סגל חסר לאשדוד

לכתבה המלאה
איאד אבו עביד הפועל תל אביב. ברני ארדוב
כבש מול קטמון, ינסה לכבוש גם מול אשדוד. אבו עביד/ברני ארדוב

על היריבה הבאה (אשדוד): "ראינו את המשחקים שלהם. זו קבוצה התקפית מאוד מוכשרת, זה משחק מורכב שצריך לפענח אותו וצריך להיות מוכנים לכל פרמטר במשחק הזה. יש לנו מחלקה פנימית ואנחנו מחכים לחולה החדש.. מקווים שנוכל לעלות עם הרבה שייתן פייט על המגרש".

על מכת הפצועים והחולים: "לפעמים שחקנים צריכים לדאוג ולשמור על עצמם. לפעמים זה חוסר מזל, אנחנו אוכלים ושותים ביחד וזה מדבק. עדיין, אנחנו צריכים לתת דגש לשמירה על הגוף כדי שלא נגיע למצב כזה שיש לנו 13 שחקנים חולים ופצועים".

איאד אבו עביד, שכבש בניצחון על קטמון בגביע, אמר: "כל הזמן אנחנו צריכים לקחת אחריות. כשסופגים גולים לא מאשימים רק את ההגנה. צריך לשים על זה דגש ולהשתפר. הניצחון בגביע עזר לנו לצבור ביטחון ואנחנו מחכים למשחק מול אשדוד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully