וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יו"ר הפועל חולון: "ביזיתם את הגופייה. זה לא יעבור בשקט"

23.12.2019 / 10:23

אווירת חירום במועדון לאחר התבוסה המחפירה 92:60 בחיפה. על חלקה של ההנהלה במשבר, התזמון התמוה במינוי המאמן החדש והמטרה האמיתית של הסגולים לקראת הקיץ - ארז אדלשטיין או גיא גודס

מתוך יוטיוב

התבוסות הגדולות ביותר של הפועל חולון בעשור האחרון בליגה:

2010/11: הפועל חולון - מכבי אשדוד 91:51
2010/11: מכבי ת"א - הפועל חולון 63:102
2014/15: הפועל ירושלים - הפועל חולון 58:93
2010/11: הפועל ירושלים - הפועל חולון 68:102
2018/19: מכבי ת"א - הפועל חולון 66:99
2019/20: מכבי חיפה - הפועל חולון 60:92
2016/17: מכבי חיפה - הפועל חולון 70:101
2014/15: הפועל ירושלים - הפועל חולון 59:89

"ביזיתם את הגופייה הסגולה שלי. זה לא יעבור בשקט", כתב יו"ר הפועל חולון איתן לנציאנו בחשבון באינסטגרם שלו, ותיבל באימוג'י זועם. "עברנו בביוב ובמקומות הכי נמוכים... תקציב שיא ולהיראות ככה? לא לא! לא כאן", הוסיף - והמחיש עד כמה סוערות הרוחות במועדון לאחר התבוסה המשפילה אמש (ראשון) 92:60 למכבי חיפה.

דבריו של לנציאנו לא נכתבו לתוך ואקום. מאז עונת הבלהות 2010/11, שבמהלכה ספגה הקבוצה שתי תבוסות ב-40 הפרש ומעלה, אחת נוספת בפער של 34 נקודות וסיימה במאזן שלילי, היא כמעט ולא מצאה את עצמה במצב שבו היא נמצאת הבוקר; למעשה, רק פעמיים בשמונה השנים האחרונות היא הובסה בפער גדול לפחות כמו אתמול.

אלא שגם התבוסה עצמה לא נולדה מתוך ואקום. אחרי שנים שבהן היציבות המקצועית הפכה לנשק העיקרי של חולון, המועדון נקלע העונה לתוך מערבולת והוא מתקשה לצאת ממנה; והתנהלותם של מקבלי ההחלטות בוודאי לא משפרת את המצב.

שרון דרוקר מאמן הפועל חולון. ברני ארדוב
מאחורי הפיטורים לא עמדה תכנית פעולה סדורה. דרוקר/ברני ארדוב

לפני שבועיים וחצי פוטר שרון דרוקר, מתוך מטרה לזעזע את הספינה ולהוביל לשינוי שיציל את העונה. אבל אז התברר שלא הייתה תכנית פעולה סדורה מאחורי המהלך; תוך זמן קצר פוצצו המגעים עם המאמן המיועד, איליאס זורוס, ועל הקווים עמד עוזר המאמן מתן חרוש.

חרוש אמנם קיבל "מתנה" בדמותו של הסנטר החדש אנחל דלגאדו, אבל איבד את מלקאי ריצ'רדסון ששוחרר ואת ריצ'רד האוול שנפצע. הקבוצה הפסידה בארבעה מחמשת משחקיה, סיכוייה להעפיל לשמינית גמר ליגת האלופות נעים בין אפסיים לקלושים, וגביע המדינה ממילא כבר אבוד.

לפני כמעט חודשיים, כשהעסקה עם טרוי קופיין עמדה להיסגר, אנשי הקבוצה לא אהבו את הפרסום על המגעים עמו בוואלה! ספורט, וחששו כי הידיעה תזיק להם ותשפיע על חלק מהשחקנים האחרים במשחק מול הפועל אילת שנערך למחרת; הם הכחישו את הסיכום, אך הכריזו באופן רשמי על החתמתו כעבור 24 שעות, אחרי המשחק.

אין הדין דומה כשמדובר במאמן. ההודעה על מינויו של סטפנוס דדאס יצאה אתמול בשעה 14:23, פחות משש שעות לפני כדור הפתיחה בחיפה. הפעם, בחולון העדיפו שלא להמתין עד למשחק בערב כדי לבשר על שינוי בסגל; אף שחרוש הוגדר מראש כמאמן זמני, הצעד הזה בוודאי מלמד על האמון שנתנה בו המערכת. והאמון הזה חילחל גם למגרש.

מינויו של דדאס אינו מבשר בהכרח על תחילתו של עידן חדש בחולון. המאמן הזר הראשון במועדון מאז 1989 לא מגיע עם רזומה עשיר כשל זרים אחרים שעברו לאורך השנים בליגה. למעשה, לפני עשור הוא היה עוזר שני וסקאוט תחת המאמן דרוקר והעוזר הראשון חרוש באריס סלוניקי, וכעת יחליף את האחד ויהפוך לבוס של השני. בקבוצה סימנו לעצמם מטרה להביא מאמן בכיר בקיץ, ואם לא תחול תפנית מפתיעה, הם ירכזו את מאמציהם בכיוונו של ארז אדלשטיין או של גיא גודס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully