וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספירובסקי הוסיף לעצמו נקודות זכות, קלינגר: "הכל פתוח איתו"

23.12.2019 / 8:27

המקדוני שינה גישה בניצחון על קטמון. לקראת המשחק הקריטי נגד אשדוד ביום רביעי: האדומים שוב יצטרכו להתמודד עם סגל טלאים

צילום: ניב אהרונסון. עריכת וידאו: אסף דרורי

עיקרי הדברים

- בהפועל תל אביב מציינים: "קל לזלזל בנו, אבל צריך להעריך את הניצחון הזה"

- קלינגר לא סגר את הדלת: "הכל פתוח לגבי ספירובסקי בינואר"

- עדיין לא ברור מי יהיה כשיר למשחק הקריטי ביום רביעי

- אבו עביד: "אנחנו קבוצת תחתית, צריך להתנהל בהתאם"

seperator

1. לא קל להיות היום חלק מהפועל תל אביב. האווירה שלילית כמעט בכל רגע נתון. כשברקע מחאה הולכת וגוברת נגד הבעלים, בלומפילד היה אתמול (ראשון) כמעט ריק במשחק הגביע נגד הפועל קטמון (0:2 להפועל תל אביב אחרי הארכה) והאוהדים של האורחת נשמעו יותר מאלו של המארחת. ההתמודדות המנטלית היא הקשה מכולן בסיטואציה אליה נקלעה הפועל תל אביב, אבל אתמול האדומים עברו את המבחן בהצלחה. "קל לזלזל בנו אבל צריך להעריך את הניצחון הזה", אמר אחד השחקנים, "במיוחד אחרי התבוסה למכבי נתניה והאווירה סביבנו, וגם אחרי שראו מה קורה לקבוצות אחרות בגביע". גם ניר קלינגר יודע שהיריבה החלשה היא לא קנה מידה, אך חניכיו שיחקו היטב במחצית השנייה, הגיעו להרבה מצבים והיו ראויים לניצחון הרבה לפני ההארכה.

בהפועל תל אביב נוצר מצב קצת מוזר, כששלושה שחקנים שלא נמצאים בתכניות ולא היו אמורים להיות בסגל - דמבה קמארה, סטפן ספירובסקי ופרנסיס קיירמה - נרשמו בטופס. השניים הראשונים אף שותפו כמחליפים והצפון מקדוני כבש את השער השני. פצועים, חולים, צעירים שהתגייסו - כל אלו הביאו לשינויים כפויים בתכניות וקלינגר יצטרך להתמודד איתם לפחות בשני המשחקים הבאים. הראשון ביניהם יהיה בבית נגד מ.ס. אשדוד, משחק קריטי שמגיע שלושה ימים בלבד אחרי שהקבוצה שיחקה 120 דקות.

עוד בוואלה!

ניר קלינגר: "יש סמרטוטים שיקראו לזה ספין ויש אותי שאני אמיתי"

לכתבה המלאה
איאד אבו עביד הפועל תל אביב עם עומרי אלטמן אור אינברום. ברני ארדוב
"קל לזלזל בנו אבל צריך להעריך את הניצחון הזה". שחקני הפועל תל אביב/ברני ארדוב

2. נאום ה"סמרטוטים" של קלינגר אחרי המשחק נשא המון אמוציות. הוא לקח קשה את העובדה שבכמה מקומות טענו שהחילוף של ספירובסקי נגד מכבי נתניה היה "ספין" ו"הסתת אש" לעבר הקשר. אתמול הצפון מקדוני שיחק עם הרבה יותר אנרגיות והמאמן אמר: "הכל פתוח לינואר לגביו, באמת שהכל פתוח. מי שיוכיח שהוא ראוי יישאר כאן".

קלינגר הוסיף: "אני לא מדבר עם השחקנים שלי על באים או הולכים. פשוט שחקן, במיוחד זר, שהגישה שלו לא נכונה חייב לקבל על הראש מייד. אני בן אדם אמיתי, אם מישהו מתנהג לא טוב בחדר ההלבשה הוא יחטוף ממני, גם אם זה דגני או דמארי. אני הכי נוח עם השחקנים, אך גישה לא מקצוענית זה משהו שלא יקרה אצלי. עובדה שהוא עשה שינוי ועוד בחדר ההלבשה ידעתי שהוא ישחק".

המאמן המשיך: "ממש לא השתחרר לחץ. זה חשוב למוראל אבל אלה 120 דקות מיותרות. אני כבר חושב על יום רביעי, זה המאני טיים שלנו. היו לנו שלושה חולים, אחד נפצע בהתחלה, לא פשוט. לא רצינו את ההארכה הזאת ולחצנו בחצי השני כדי להכריע. ראינו איך הגרדום ירד על שלוש קבוצות מליגת העל, לא רצינו להיות מרוחים על השערים בעיתונים ובאינטרנט ככאלה שמודחים על ידי קבוצה מהליגה השנייה. מנטלית ומקצועית היה שיפור היום, הייתה שליטה מוחלטת שלנו, לא שיחקנו נגד קבוצה חלשה, עקבתי אחריה וזאת קבוצה שמשחקת כדורגל. הדרך שלנו עוד ארוכה, הליגה קשה מאוד ובמצבנו הנוכחי עם החיסורים והסגל הקצר פשוט נדחוף עד ה-7 בינואר, אז נוכל לחזק את הקבוצה".

על החלק הקדמי אמר: "אנחנו חייבים לחזק את עצמנו באיכות בחלק הקדמי. גם עומר דמארי שהיה אמור לפתוח היום, התעורר בבוקר עם חום. כשהכל הולך הפוך זה פשוט הולך הפוך. עומר יחזור, עידן כהן יחזור, קיירמה החולה התלבש כי לא היו 18. עם בוזגלו ייקח עוד כמה שבועות, אני מקווה מאוד שכמה שבועות".

סטפן ספירובסקי שחקן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
הוסיף לעצמו נקודות זכות. ספירובסקי/ברני ארדוב

3. רק מחר או אולי אפילו בבוקר המשחק, קלינגר יידע מי עומד לרשותו למשחק נגד אשדוד. עומר דמארי ועידן כהן החולים ינסו להתאמן ביוםשלישי, עבאדי פרחאת סובל ממתיחה חזקה וצפוי להיעדר בשבועות הקרובים, ובסך הכל הסגל בשני המשחקים הקרובים יהיה מאולתר. יש לזכור כי המשחקים נגד אשדוד ונס ציונה הם קרבות תחתית לכל דבר עבור האדומים, וכל מעידה יכולה לסבך את הקבוצה קשות בתחתית.

איאד אבו עביד אמר בסיום: "לצערי היה שבוע לא קל ולא נעים, זה חלק מלהשתייך למועדון גדול וצריך להתמודד. אני מסכים אם ניר שאנחנו קבוצת תחתית, הטבלה לא משקרת, אנחנו צריכים להתנהל בהתאם ולצאת מהמצב הזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully