וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאציו דורסת את איטליה, אינזאגי התמוגג: "תקופה קסומה למועדון"

הנשרים זכו בסופרקופה עם ניצחון שני תוך שבועיים על יובנטוס ותשיעי ברציפות באיטליה. המאמן חגג, סארי הודה: "ביכולת הזו, יהיה בלתי אפשרי להתמודד איתם"

צילום: ניב אהרונסון. עריכת וידאו: אסף דרורי

יובנטוס ואינטר ייאבקו כנראה עד הסוף על הסקודטו באיטליה, אבל הקבוצה הכי חמה בארץ המגף כרגע היא ללא ספק לאציו. הנשרים זכו אמש (ראשון) בסופרקופה אחרי 1:3 מרשים על יובנטוס האלופה בריאד והשיגו ניצחון שני מול הגברת הזקנה בתוך שבועיים אחרי שגברו עליה באותה תוצאה גם בליגה. בכלל, אם אנחנו לא מחשיבים את המשחקים בליגה האירופית שבהם לאציו משחקת בהרכבים משניים, הקבוצה של סימונה אינזאגי מחברת כבר תשעה ניצחונות רצופים שבהם היא כובשת יותר משער אחד.

זו היתה זכייה חמישית של לאציו במפעל והיא השתוותה לאינטר במקום השלישי כשרק מילאן ויובנטוס מקדימות אותה. "עשינו משהו קסום, בתוך בקושי שבועיים לנצח את יובנטוס פעמיים זה מדהים". אמר בסיום סימונה אינזאגי המאושר.

סנאד לוליץ' קפטן לאציו מניף את גביע סופרקופה. רויטרס
עונה קסומה שעוד יכולה להסתיים עם אליפות. לאציו חוגגת/רויטרס

"אני חושב שהגיעו לנו לנצח. שיחקנו מצוין ואנחנו תמיד מאמינים ברעיונות ובשיטה שלנו", הוסיף אינזאגי, שרחוק רק שש נקודות מיובה ואינטר המוליכות. "אני לא חושב על הסקודטו, אנחנו צריכים ליהנות מערבים כאלו. לא היו לנו הרבה כאלו בשנים האחרונות ואנחנו רוצים לחבוות אותם. אני מדגיש את הניצחון לאלו שתמיד היו לצידי גם ברגעים הקשים".

מאוריציו סארי מאמן יובנטוס הודה: "לאציו ברגע קסום כרגע, הכול הולך לכיוון שלהם אבל הדברים יכולים להשתנות. אם הם ימשיכו ככה, אני בספק אם מישהו יצליח להתמודד איתם. אסור לשכוח שיש עוד חמישה חודשים לעונה הזו ויש עוד הרבה משחקים לשחק".

על הקריסה של קבוצתו, אמר: "היינו במשחק עד השלבים האחרונים, אבל היתה חסרה לנו אנרגיה פיזית ופסיכולוגית. זה יכול לקרות אחרי ריצה של שמונה משחקים בכל שלושה ימים. היינו קרובים להשוות, אבל אז ספגנו את השלישי בבעיטה האחרונה במשחק. היינו כל הזמן בעניינים".

עוד בוואלה!

איטליה: לאציו שוב ניצחה 1:3 את יובנטוס וזכתה בסופרקופה

לכתבה המלאה
סימונה אינזאגי מאמן לאציו עם גביע סופרקופה. רויטרס
עונה לפנתיאון. סימונה אינזאגי/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully