וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 23.12: "אדינסון קבאני סיכם באתלטיקו מדריד"

האורוגוואי קרוב לקול'צונרוס. מנצ'סטר יונייטד מגלה עניין בטודיבו, פ.ס.ז' בעקבות פאקטה, פיורנטינה מצאה מאמן

רויטרס

בווידאו: קיליאן אמבפה מחופש לסנטה קלאוס בחגיגות חג המולד של פריס סן ז'רמן

העברות

* חלוץ נבחרת אוסטריה, מיכאל גרגוריץ', הושאל מאוגסבורג לשאלקה. זו תהיה הקבוצה השישית שלו בגרמניה אחרי שהוא שיחק לפני כן גם בסנט פאולי, המבורג, בוכום, הופנהיים (מילואים) וכאמור אוגסבורג.

* פיורנטינה הודיעה על מינויו של ג'וזפה יאקיני, ששיחק אצלה חמש עונות בעבר, למאמנה. הוא יחליף בתפקיד את וינצ'נזו מונטלה, שפוטר אחרי ה-4:1 הביתי נגד רומא ביום שישי האחרון.

שמועות

* ברחבי אירופה מדווחים שאדינסון קבאני סיכם את תנאיו באתלטיקו מדריד. האורווגואי יסיים את חוזהו בקיץ והוא ראשי לחתום כבר עכשיו על קדם-חוזה ולעבור ללא תמורה. ישנה אפשרות שהוא יצטרף לקולצ'ונרוס כבר עכשיו תמורת סכום כספי לא גבוה.

* לפי "ספורט", ברצלונה תהיה מוכנה למכור את ז'אן-קלייר טודיבו בינואר. מנצ'סטר יונייטד, מילאן ובאיירן לברקוזן הוזכרו כמועמדות.

* ב"סקיי" טוענים שפריס סן ז'רמן תנסה לרכוש את לוקאס פאקטה ממילאן, הרוסונרי לא ימכרו את את הקשר בפחות מ-35 מיליון יורו - הסכום אותו רכשו בינואר שעבר.

* לאנדרו פארדס, סנדרוו טונאלי ואיבן ראקיטיץ' הם שלושת הקשרים שנמצאים על הכוונת של יובנטוס, כך טוענים בתקשורת האיטלקית.

* ארסנל מחפשת חיזוק להתקפה, אחד השמות שהוזכרו הוא זה של קווין פולנד, חלוץ באייר לברקוזן.

עוד בוואלה!

העברות בעולם, 22.12: מנדז'וקיץ' הגיע לבדיקות בקטאר, סאנצ'ו מתקרב לצ'לסי

לכתבה המלאה
קווין פולאנד שחקן באייר לברקוזן. GettyImages
בדרך לפרמיירליג? פולנד/GettyImages

* ב"סאן" הלונדוני טוענים שצ'לסי הציעה לריאל מדריד 44 מיליון ליש"ט עבור רכישתו של איסקו בינואר.

* באיירן מינכן, בורוסיה דורטמונד וארסנל מעוניינות בחלוץ נאפולי דריס מרטנס. הבלגי בן ה-32 מסיים את החוזה שלו בקיץ הקרוב ולכן ניתן יהיה לרכוש אותו בסכום שנע סביב 10 מיליון יורו. הוא עצמו מעוניין לעזוב את הליגה האיטלקית לטובת אתגר חדש.

* הרטה ברלין רוצה את הקיצוני סמואל קאלו מבורדו. הניגרי בן ה-22 עבר אל הצרפתים בקיץ 2018 מגנט תמורת 8.5 מיליון יורו ומאז השחקן בן ה-22 כבש חמישה שערים ובישל שישה שערים ב-50 הופעות.

* כריסטיאן אריקסן מסיים את החוזה שלו בטוטנהאם בקיץ הקרוב. מי שמעוניינת בדני היא מנצ'סטר יונייטד, אבל לפי הדיווח האחרון הוא כבר דחה את ההצעה ממנה כי הוא מעדיף לחכות לריאל מדריד.

* ליון לחוצה על מגן שמאלי ומנסה להחתים את לוקא דין מאברטון, אולם קרלו אנצ'לוטי מעוניין שהמגן הצרפתי יישאר בגודיסון פארק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully