וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 22.12: מנדז'וקיץ' הגיע לבדיקות בקטאר, סאנצ'ו מתקרב לצ'לסי

חלוץ יובנטוס יצטרף לאל דוחייל, צ'לסי מתכוונת לשבור את שיא ההעברות על קשר דורטמונד, הנזי פליק יישאר מאמן באיירן עד סוף העונה, ריאל וסיטי מחכות להתפתחויות עם מרקיניוס

מתוך אתר ארסנל

העברות

* באיירן מינכן הודיעה: הנזי פליק, שקודם לעמדת המאמן אחרי פיטורי ניקו קובאץ', יישאר על הקווים עד סוף העונה.

שמועות

* מריו מנדז'וקיץ' בדרך לקטאר. חלוץ יובנטוס תועד בשדה התעופה בדוחא אחרי שנחת לבדיקות רפואיות באל דוחייל, מוליכת הליגה המקומית. הקרואטי יחבור שם לאקס נוסף של הגברת הזקנה, מהדי בנעטיה.

* על פי שלל דיווחים באנגליה, ג'יידון סאנצ'ו מתקרב לצ'לסי. ב"סאן" דווח שנכון לעכשיו קשר בורוסיה דורטמונד מעדיף את הבלוז על ליברפול ומנצ'סטר יונייטד. צ'לסי מוכנה לשלם תמורתו כ-120 מיליון ליש"ט - סכום שיא במועדון.

* תפנית בברצלונה: על פי "אל מונדו דפורטיבו", ארתורו וידאל שכבר נראה בדרך החוצה לא יימכר בחלון ההעברות בינואר. אינטר כבר הציעה לשאול את הקשר תמורת 20 מיליון יורו עם אופציית רכישה, אולם ברצלונה הבהירה לה שהוא לא למכירה.

* מרקיניוס ממשיך לסרב להאריך חוזה בפריס סן ז'רמן, ועל פי דיווח בעיתון הצרפתי "Le10Sport", ריאל מדריד ומנצ'סטר סיטי עוקבות בעניין אחרי ההתפתחויות סביבו. נכון לעכשיו הבלאנקוס נראים פייבוריטים לצרפו, בין היתר בזכות היחסים הטובים סוכנו, שמשמש גם כסוכנו של שחקן הקבוצה אדר מיליטאו.

* בגרמניה מדווחים ששוער שאלקה אלכס נובל יצטרף בקיץ לבאיירן מינכן בהעברה חופשית. הוא יהיה השוער המחליף של מנואל נוייר ויקבל דקות משחק בהתייעצות עם השוער הבכיר וכתהליך בנייה להפיכתו לשוער הראשון. נובל עשוי אפילו להיות מושאל לקבוצה אחרת. גם ברצלונה, אתלטיקו מדריד ומילאן היו מעוניינות בשוער בן ה-23, אבל השוערים הראשונים שלהם צעירים ולא צפויים לפרוש בשנים הבאות.

מנדז'וקיץ' בקטאר

* באיטליה טוענים כי נאפולי עשויה לוותר בינואר על דריס מרטנס, שחוזהו יסתיים בקיץ. באיירן מינכן, בורוסיה דורטמונד וארסנל הוזכרו כמועמדות לנסות ולצרפו, סגנית האלופה האיטלקית תסכים להצעות של כ-10 מיליון יורו.

* על פי "ספורט", אנדרס אינייסטה עשוי להצטרף לאסטודיאנטס ובכך להתאחד עם חבריו לברצלונה לשעבר חאבייר מסצ'ראנו וגבי מיליטו, המשמש כמאמן הקבוצה.

* חוזהו של דויד סילבה במנצ'סטר סיטי יסתיים בקיץ הבא. על פי דיווחים בממלכה, המועמדת המובילה לצרפו היא מיאמי, קבוצת ה-MLS החדשה בבעלותו של דייויד בקהאם.

* בגרמניה מדווחים שבאיירן מינכן לא צפויה לצרף את לירוי סאנה בינואר, ותתמקד בניסיון לרכוש אותו ממנצ'סטר סיטי עם תום העונה.

ב"בליצ'ר ריפורט" דווח כי נציגיו של ארלינג הולאנד תוהים האם מעבר למנצ'סטר יונייטד הוא הצעד הנכון עבור ילד הפלא של זלצבורג. לחלופין, הם עשויים לנסות ולהעבירו לקבוצה מעט פחות נוצצת, ורק אז לנסות ולמצוא לו מועדון פאר באירופה.

* על רקע השמועות שקשרו אותו בין היתר לברצלונה ומנצ'סטר סיטי, דני אולמו דיבר על אהבתו דווקא לסריה א': "תמיד הערצתי קבוצות כמו יובנטוס ומילאן, אבל אני אוהב גם את אינטר, רומא ונאפולי".

* חאתם בן ארפה, ששוחרר מראן בקיץ, קיבל הצעה להצטרף לגלאטסראיי לעונה וחצי.

* נמניה מאטיץ' הוזכר כמועמד גם לאתלטיקו מדריד וגם למילאן.

עוד בוואלה!

העברות בעולם, 21.12: סוכנו של פוגבה טוען שהוא רוצה להישאר ביונייטד

לכתבה המלאה
דריס מרטנס שחקן נאפולי. רויטרס
בנאפולי לא יאריכו את חוזהו. מרטנס/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully