וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 21.12: סוכנו של פוגבה טוען שהוא רוצה להישאר ביונייטד

מינו ראיולה אמר שהקליינט שלו מעוניין לזכות בתארים עם השדים האדומים. לירוי סאנה נחוש לעבור לבאיירן כבר בינואר

מתוך אתר ארסנל

שמועות

* בתקשורת הספרדית מדווחים שברצלונה עוקבת אחרי ויקטור אוסימן החלוץ הצעיר והמוכשר של ליל. ארתורו וידאל עשוי להימכר בינואר לאינטר תמורת 20 מיליון יורו.

* כתב "בילד" כריסטיאן פאלק, שנחשב מקורב מאוד לבאיירן מינכן, מדווח שלירוי סאנה רוצה מאוד לעבור לאלופת גרמניה כבר בינואר והבווארים ינסו להשלים את ההעברה הזו. הקיצוני של נבחרת גרמניה אמור לחזור לפעילות בפברואר אחרי פציעה שהשביתה אותה ממושכות ובכל אופן הבהיר כבר למנצ'סטר סיטי שאינו מעוניין להאריך את החוזה שלו שנגמר בקיץ 2021.

* על פי דיווחים בגרמניה, גרניט ג'אקה אמר לחבריו בארסנל שהוא מעוניין לעזוב את הקבוצה כבר בינואר. הרטה ברלין מעוניינת מאוד בקשר נבחרת שוויץ. המחיר של ג'אקה עשוי לנוע סביב 40-35 מיליון יורו, אבל לקבוצה מהבירה הגרמנית יש הרבה כסף בזכות משקיע.

* אתלטיקו מדריד מעוניינת בקשר מנצ'סטר יונייטד נמניה מאטיץ', שלא מרבה לשחק בקבוצתו הנוכחית ורוצה לעזוב אותה בינואר. הסרבי מסיים את חוזהו בתום העונה כך שאתלטיקו יכולה להחתים אותו בינואר על העברה חופשית לקראת העונה הבאה.

* סוכן השחקנים מינו ראיולה טען שהקליינט שלו פול פוגבה רוצה להישאר במנצ'סטר יונייטד, למרות כל השמועות על מעבר אפשרי שלו לריאל מדריד. "פול רוצה להצליח ורוצה לזכות בתארים, וישמח לעשות את זה כאן במנצ'סטר יונייטד", אמר ראיולה.

* מאלמו השבדית רוצה את פרדי ליונברג כמאמן שלה. הקבוצה פיטרה את אווה רוזלר אחרי שלא הצליחה לזכות באליפות והיא רוצה להחתים את המאמן ששימש כממלא מקום בארסנל מאז פיטוריו של אונאי אמרי.

* בצרפת מדווחים שלורן בלאן נפגש עם מונאקו ודן באפשרות שיחליף בתפקיד את לאונרדו ז'ארדים. הקבוצה מהנסיכות נמצאת כרגע במקום התשיעי בלבד בליגה הצרפתית ועשויה להחזיר לעניינים את בלאן, שלא אימן מאז עזב את פריס סן ז'רמן ב-2016.

* פריס סן ז'רמן סירבה להצעה של ליון לשאול את קשרה יוליאן דראקסלר. על פי הדיווח, אלופת צרפת תהיה מוכנה למכור את הגרמני תמורת 20 מיליון יורו בינואר.

* אוליבייה ז'ירו, שממעט לקבל דקות אצל פרנק למפארד בצ'לסי, צפוי לעזוב את הבלוז בינואר. בורדו מעוניינת מאוד בחלוץ נבחרת צרפת, אבל נראה שאינטר מקדימה אותה במירוץ אחריו. לצרפתים תהיה גם בעיה לשלם את כל שכרו הגבוה של החלוץ הוותיק.

פול פוגבה שחקן מנצ'סטר יונייטד. GettyImages
יישאר במנצ'סטר יונייטד? פוגבה/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully