וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מופע האימים של דה חאה", "היה שקט לרגע באצטדיון אחרי הטעות"

השוער הספרדי ביצע טעות ענקית ב-2:0 של קבוצתו מול ווטפורד, ב-BBC כתבו: "אלוהים ישמור! זה נראה רע יותר בכל הילוך חוזר"

מתוך אתר ארסנל

אוי דה חאה, אוי דה חאה. שוער מנצ'סטר יונייטד ביצע הערב (ראשון) טעות אומללה במיוחד שהובילה את הקבוצה שלו לספוג את השער הראשון במשחק מול ווטפורד. הספרדי, שחתם בקיץ על חוזה לשש עונות תמורת 117 מיליון ליש"ט והפך לשוער היקר ביותר בעולם, ניסה לתפוס בעיטה חלשה של איסמעילה סאר, אבל הכדור עבר לו בין הידיים, פגע לו בחזה והלך פנימה. עבור דה חאה זה משחק פרמיירליג מספר 13 ברציפות שהוא לא מצליח לשמור בו על רשת נקייה, הרצף הארוך ביותר בקריירה שלו.

זה השער השישי לו דה חאה אחראי באופן ישיר מאז תחילת העונה שעברה, אין אף שחקן או שוער שאחראי ליותר ספיגות של הקבוצה שלו מאשר השוער הספרדי. בלם העבר מת'יו אפסון אמר ב-BBC: "באמת? זה נראה כאילו הוא ממש לא רואה את הכדור. איזו טעות של דויד דה חאה. הוא מנסה לתפוס את הכדור, שמגיע אליו במהירות איטית מאוד, זה החליק לו בין הכפפות, פגע לו באף והלך פנימה. זו טעות איומה ובגלל זה היה כזה שקט באצטדיון כשהכדור הלך פנימה".

ב-BBC כתבו: "אלוהים ישמור! איזו טעות נוראה של דה חאה. ראיתי את זה ארבע פעמים וזה הולך ונהיה רע יותר בכל פעם. זה היה גבוה וסאר בעט לא נקי במיוחד ואז זה איכשהו עבר דרך הידיים של דה חאה, פגע לו בפנים והלך פנימה. דה חאה נשכב על האדמה ותחב את פניו בדשא. זו הייתה טעות אומללה והוא יודע".

בתיאור של "סקיי" נכתב: "איזה סיוט עבור דויד דה חאה. אין תירוץ, הוא היה חייב להציל את זה. הבעיטה אל השער הייתה דחיפה וחלשה, אבל דה חאה נתן לכדור לחמוק דרך הכפפות שלו כמו סבון ומשם אל הרשת".שחקן העבר אלן סמית' אמר: "אין לזה הסבר. הוא אחד השוערים הכי טובים בעולם. הוא צריך לתפוס את הכדור הזה מתוך שינה". ב"דיילי מייל" כתבו: "אוי לא, איזה מופע אימים של דויד דה חאה... הבעיטה הזו לא הייתה צריכה להיכנס בחיים. זה היה נראה כמו כדור שהוא לוקח בקלות, אבל איכשהו זה ברח לו מהידיים. הוא ויונייטד לא יכולים להאמין".

דויד דה חאה שוער מנצ'סטר יונייטד. רויטרס
רגע אחרי שהוא מבין איזו טעות גדולה הוא ביצע. דה חאה/רויטרס

בלם מנצ'סטר יונייטד הארי מגווייר התייחס לטעות של דה חאה ואמר: "דויד הוא שוער ברמה הגבוהה ביותר. אני כאן רק כמה חודשים, אבל הוא שוער ברמה עולמית הכי גבוהה שיש. כולנו נעזור לו להתאושש ובבוקסינג דיי אני משוכנע שהוא כבר יציל אותנו". גם מאמן יונייטד אולה גונאר סולשיאר התייחס לטעות של דה חאה ואמר: "זו הייתה טעות, זה קורה בכדורגל וזה מה שאנחנו עובדים בכל יום קשה מאוד כדי שלא יקרה. דויד היה מצוין לאחרונה, זה אחד הדברים האלה שקורים. אתה צריך להרוויח כל נקודה במגרש והיום לא הגיע לנו. אני יכול לדבר כל היום, אבל זה לא עוזר. אנחנו צריכים להשתפר כי מחכים לנו שני משחקים קשים עכשיו".

גרהאם סונס, שמשמש כפרשן ב"סקיי", אמר: "זו הייתה צריכה להיות הדיפה קלה. הכדור הסתובב לכיוונו, אבל זו עבודת שוערות רעה במיוחד. זו טעות איומה".

טרוי דיני הנרגש, שכבש לראשונה מאז אפריל, אמר אחרי המשחק: "לחץ אמיתי זה לראות את אמא שלי עובדת בשלוש עבודות כדי שתוכל להכין לנו ארוחת חג המולד. זה רק כדורגל, גם הייתי פצוע במשך שלושה חודשים. ניצחנו רק במשחק אחד, זה לא אומר כלום. אנחנו צריכים להמשיך קדימה, להרים את הראש ולעבוד קשה כדי לשמור על מומנטום".

ג'סי לינגארד רשם החמצה גדולה במהלך המחצית הראשונה והוא עכשיו עם 25 שעות כדורגל ברציפות ללא שער או בישול. המעורבות האחרונה שלו בשער הייתה בבוקסינג דיי 2018 עם בישול מול האדרספילד. מגווייר התייחס גם להחמצה של לינגארד ואמר: "הוא יודע שהוא היה צריך לכבוש. הייתה לו הזדמנות גדולה. השער הראשון היה קריטי. אני החמצתי אחד נגד ניוקאסל וגם שם הפסדנו. הוא החמיץ, אבל אנחנו מתקדמים הלאה. עדיין היינו צריכים לנצח ולא הצלחנו. לא היינו טובים מספיק ואנחנו צריכים להשתפר. אנחנו עובדים קשה באימונים ולא מצליחים להבין מה לא עובד. זה מאכזב". גם סולשיאר התייחס להחמצה של לינגארד ואמר: "בן פוסטר עמד, אז אני חושב שהצ'יפ לא הייתה ההחלטה הנכונה במקרה הזה. היינו יכולים לעלות ל-0:1, אבל זה קורה. לפעמים אתה מפספס את המסגרת ולפעמים כובש".

דויד דה חאה שוער מנצ'סטר יונייטד. רויטרס
הכדור עובר את דה חאה/רויטרס
דויד דה חאה שוער מנצ'סטר יונייטד. רויטרס
הכדור חומק לדה חאה בין הידיים/רויטרס
דויד דה חאה שוער מנצ'סטר יונייטד. רויטרס
זורק משהו בעצבים על הדשא. דה חאה/רויטרס
דויד דה חאה שוער מנצ'סטר יונייטד. רויטרס
מה אפשר לומר? דה חאה/רויטרס
דויד דה חאה שוער מנצ'סטר יונייטד. רויטרס
אוי ואבוי/רויטרס
דויד דה חאה שוער מנצ'סטר יונייטד. GettyImages
דה חאה מנסה להתאושש מהטעות/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully