וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורגן קלופ: "לא פגשתי יריבה מברזיל? גם פלמנגו מעולם לא פגשה יריבה כמו ליברפול"

מאמן אלופת אירופה סיפק שואו כהרגלו לקראת גמר גביע העולם לקבוצות (ש', 19:30, כאן11) ופרגן לקולגה: "אם היו בחירות עכשיו, ז'סוס היה נשיא ברזיל". ואן דייק עדיין בספק

עריכת וידאו: ניר חן

בווידאו: התגובות אחרי הקלאסיקו

מאז הפך המפעל לגביע העולם לקבוצות היו רק שלוש זוכות שהגיעו מחוץ לאירופה, ושלושתן היו ברזילאיות (סאו פאולו ב-2005, אינטרנסיונל ב-2006 וקורינתיאנס ב-2012). האם פלמנגו תהיה הרביעית? זוכת גביע ליברטדורס מקווה להפתיע את אלופת אירופה ליברפול, כשהשתיים תשחזרנה מחר (שבת, 19:30, כאן 11) בקטאר את הגמר הבין-יבשתי מדצמבר 1981, אז פלמנגו בניצוחו של זיקו חגגה עם 0:3 בטוקיו.

ליברפול לא זכתה בתואר הזה גם בשני הניסיונות הבאים שלה, כולל ההפסד לסאו פאולו ב-2005, וכעת רוצה להוסיף לארון את התואר היחיד שחסר לה. מוליכת הפרמיירליג נראית בדרכה לאליפות ראשונה אחרי 30 שנה והשיגה עד כה 16 ניצחונות ב-17 מחזורים, אבל בחצי הגמר הזיעה רבות לפני שניצחה 1:2 את מונטריי המקסיקנית משער של רוברטו פירמינו בתוספת הזמן. הברזילאי צפוי לחזור להרכב יחד עם סאדיו מאנה, אבל וירג'יל ואן דייק עדיין בספק בגלל מחלה, למרות ששב לאימונים. גם ג'ורג'יניו ויינאלדום בספק.

המאמן יורגן קלופ אמר במסיבת העיתונאים: "מעולם לא פגשתי קבוצה ברזילאית, זה נכון. אבל גם פלמנגו מעולם לא פגשה קבוצה כמו ליברפול. הסיטואציה שונה מבחינת הקבוצות. פלמנגו נשלחה לכאן כדי להביא את הגביע הביתה, לנו אמרו לחזור הביתה כדי לשחק בגביע הליגה. את זה אי אפשר לשנות. הסגנון שונה לגמרי, נצטרך לעשות התאמות. ז'ורז'ה ז'סוס עשה עבודה אדירה ושינה כמעט הכול בפלמנגו. אם היו בחירות, הוא בטח היה נבחר לנשיא ברזיל".

יורגן קלופ מאמן ליברפול במסיבת עיתונאים. רויטרס
עקיצה למארגני המשחקים באנגליה. יורגן קלופ/רויטרס

מנגד, בפלמנגו רק רוצים להמשיך בתקופה החלומית ולהוסיף תואר רביעי ב-2019, אחרי שעשו היסטוריה עם דאבל של אליפות ברזיל וליברטדורס, בנוסף לזכייה במחוז קריוקה. גביגול מושך את עיקר תשומת הלב אחרי השנה הנפלאה שלו ולאור העובדה שב-31 בדצמבר מסתיימת ההשאלה שלו מאינטר, אם כי בחצי הגמר המצטיינים היו ברונו הנריקה והשוער דייגו אלבס. ז'ורז'ה ז'סוס, האליל החדש של אוהדי פלמנגו, יסתמך על הניסיון האירופי של שחקנים כמו פיליפה לואיס וראפיניה שהיו במעמד של גמר ליגת האלופות בעבר, וגם על הקפטן דייגו ריבאס שזכה בגביע הבין-יבשתי עם סנטוס כשהיה בן 20.

"ליברפול הקבוצה החזקה באירופה, אבל אנחנו לא הגענו כדי להעביר את הזמן", אמר אקס ורדר ברמן, יובנטוס ואתלטיקו מדריד, בין היתר. "אני תמיד נהניתי מניצחונות ואני רוצה עוד. תמיד הייתי איש חולם, אבל חולם ממושמע. 2019 הייתה שנה מופלאה שאנצור לעד. רק בעתיד נקבל מושג אמיתי בנוגע למה שאנחנו עושים בתקופה הזו בפלמנגו".

דייגו שחקן פלמנגו. רויטרס
רק בעתיד נבין את גדולתה של פלמנגו. דייגו/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully