וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: רומא הביסה 1:4 את פיורנטינה החלשה

דז'קו (19), קולארוב (21), לורנצו פלגריני (73) וזאניולו (88) כבשו לזכות הג'אלורוסי. הפסד 5 ב-6 המשחקים האחרונים לוויולה

עריכת וידאו: ניר חן

המחזור ה-17 בליגה האיטלקית נפתח במהלך השבוע והערב נמשך עם רומא, שהביסה 1:4 את פיורנטינה. בשבת אינטר תנסה להיצמד ליובנטוס כשתארח את גנואה. קליארי תצא למשחק חוץ מול אודינזה וטורינו תארח את ספאל.

שחקני רומא חוגגים. GettyImages
שחקני רומא חוגגים ניצחון חוץ גדול/GettyImages

פיורנטינה - רומא 4:1

הוויולה עם הפסד חמישי בששת המשחקים האחרונים ולא הצליחה לבנות איזשהו מומנטום אחרי ה-1:1 מול אינטר במחזור שעבר. רומא, מנגד, עם ניצחון רביעי בחמשת המחזורים האחרונים ונדבקת אל שלוש המוליכות.

האורחת עלתה ליתרון בדקה ה-19. לורנצו פלגריני הקפיץ כדור נהדר לעבר ניקולו זאניולו, שהמשיך בנגיעה לרוחב ואדין דז'קו בעט מקרוב פנימה את ה-0:1. אוהדי רומא המתינו רק שתי דקות עד שראו את השני של הקבוצה שלהם. הפעם אלכסנדר קולארוב בעט כדור חופשי יפה מ-17 מטר פנימה וקבע 0:2. זה השער השביעי של קולארוב ישירות מכדור חופשי מאז 2017/18. רק ליאונל מסי (16) כבש יותר ממנו בחמש הליגות הבכירות. המארחת לא התייאשה וחזרה למשחק עם שער של מילאן באדל מקרוב בדקה ה-34 וזה 1:2. פלגריני כבש בעצמו בדקה ה-73 עם בעיטה בנגיעה מקצה הרחבה אחרי מסירת רוחב של דז'קו וזה 1:3. זאניולו כבש את הרביעי בדקה ה-88 כשפרץ לבד בעוד ההגנה המארחת מפורקת כבר לגמרי.

בורחה ואלרו שחקן אינטר מתנצל לאחר שער נגד פיורנטינה. רויטרס
בורחה ואלרו ואינטר לא יכולים להרשות לעצמם לאבד נקודות ביתיות מול גנואה החלשה/רויטרס

אינטר - גנואה (שבת, 19:00, ONE2)

אחרי שפתחה את העונה בסערה הקבוצה של אנטוניו קונטה חווה נסיגה קלה בשבועות האחרונים. אינטר סובלת מפציעות רבות והודחה מליגת האלופות אחרי הפסד 2:1 לברצלונה בסן סירו כשגם בשני משחקי הליגה האחרונים שלה היא לא מצליחה לנצח ומסיימת פעמיים בתיקו. כשהפער מיובנטוס עומד על שלוש נקודות אינטר לא יכולה להרשות לעצמה לאבד נקודות בבית מול גנואה הרעה, שנמצאת במקום ה-19 ולפני האחרון עם 11 נקודות מ-48 והפסידה שבע פעמים ב-11 המחזורים האחרונים. הניצחון האחרון של גנואה היה 1:3 מול ברשיה ב-26 באוקטובר ובסך הכול היא ניצחה פעמיים העונה. אינטר תיאלץ להסתדר ללא לאוטרו מרטינס ומרצלו ברוזוביץ' המוצהבים.

שחקני קליארי חוגגים. GettyImages
מקווים לחזור לחגוג אחרי שיברון הלב במחזור שעבר. שחקני קליארי/GettyImages

אודינזה - קליארי (שבת, ONE2, 16:00)

הקבוצה של רולאנדו מראן מגיעה אחרי שיברון לב והפסד 2:1 ללאציו במשחק בו הובילה 0:1 עד הדקה ה-93. עכשיו קליארי תנסה לחזור לנצח על מנת להתקרב אל המקום הרביעי שמוביל אל ליגת האלופות. היא תפגוש את אודינזה החלשה, שלא ניצחה בחמשת משחקי הליגה האחרונים שלה.

משחק נוסף:

טורינו - ספאל (שבת, 21:45, ONE2)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully