וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחר פיבן חתם במכבי תל אביב עד 2024: "רוצה להצעיד לתארים"

19.12.2019 / 15:10

הבלם בן ה-24 הודה לבן מנספורד "שהיווה פקטור משמעותי בהתקדמות שלי". איביץ': "יונתן כהן יודע למה הוא לא שיחק לאחרונה"

צילום וידאו: דני מרון, עריכת וידאו: ניר חן

בלם מכבי תל אביב, שחר פיבן, חתם היום (חמישי) על חוזה חדש, עד קיץ 2024. הבלם בן ה-24 גדל במחלקת הנוער של מכבי תל אביב, הושאל לבית"ר תל אביב רמלה ומ.ס. אשדוד וחזר בקיץ שעבר. בשנה שעברה הפך לבורג חשוב בקבוצה שזכתה באליפות.

פיבן אמר לאתר הרשמי של מכבי תל אביב: "אני שמח מאוד לחתום על הארכת החוזה במכבי תל אביב, המועדון בו גדלתי והתחנכתי. אני מודה לבן מנספורד על האמון שהביע בי ועל העובדה שהיווה פקטור משמעותי בהתקדמות שלי במועדון. אני מחכה להצדיק על המגרש את האמון שניתן בי ולהמשיך להצעיד את המועדון קדימה לתארים בעתיד. זה חלום של כל שחקן שגדל במכבי תל אביב להישאר בקבוצה כמה שיותר זמן. אני שמח שנתנו בי אמון ורצו אותי לתקופה כל כך ארוכה".

המאמן, ולדימיר איביץ', הוסיף: "אלו חדשות טובות ששחר האריך חוזה במועדון. הוא הרוויח זאת בזכות העבודה הקשה וההשקעה הרבה. הוא אחד השחקנים הצעירים שיהיו העתיד של מועדון הכדורגל מכבי תל אביב. הכל מעכשיו בידיים שלו ואני משוכנע שהוא ייקח את ההזדמנות שניתנה לו בדרך לקריירה מוצלחת בעתיד. זה לא תפקידי להחליט, אבל אני חושב שיש לו מקום בנבחרת ישראל".

שחר פיבן שחקן מכבי תל אביב עם ולאדן איביץ'. מכבי תל אביב, אתר רשמי
"זה לא תפקידי להחליט, אבל אני חושב שיש לו מקום בנבחרת ישראל". איביץ' עם פיבן/אתר רשמי, מכבי תל אביב

מכבי תל אביב ערכה היום (חמישי) את מסיבת העיתונאים השבועית שלה, והפעם לקראת המשחק מול הפועל אום אל פאחם בסיבוב ח' בגביע המדינה (שבת, 19:50, ספורט 5). האלופה תפתח את המסע לעבר התואר השני בחשיבותו במשחק מסקרן מול הקבוצה של ניר ברקוביץ' מצמרת הליגה הלאומית, אליו תגיע אחרי שרצף אי הספיגות שלה מתחילת העונה נעצר דווקא ב-1:1 מול סקציה נס ציונה.

"זה משחק אחד ולכן נהיה חייבים להיות מרוכזים בכל שנייה", אמר המאמן איביץ', "אנחנו צריכים להתרכז ביכולת שלנו ולא בסגנון שבו היריבה תשחק. יש לנו דברים שצריך לשפר. יונתן כהן? זה עניין פנימי של המועדון. מה שחשוב זה שהוא יודע למה הוא לא שיחק. יש לי 22-23 שחקנים ומבחינתי אין הבדל בין אף אחד. המאמן רוצה את הטוב ביותר בשביל הקבוצה".

המאמן נשאל האם מכבי תל אביב איבדה ביטחון בגלל הספיגה ביום שבת והשיב במעט כעס: "מה פתאום. בגלל שספגנו שער אחד? לא. תראו לי עוד קבוצה אחת בעולם שלא ספגה כל כך הרבה זמן. תראו כמה שערים הקבוצות הכי טובות בעולם ספגו העונה. ממש לא איבדנו ביטחון. אתם שוכחים כמה שיאים שברנו, אנחנו גאים במה שהשגנו".

פיבן הוסיף: "אני שמח ששברנו את השיא, אבל אי אפשר לסיים עונה שלמה בלי לספוג. זה הראה לנו שאם לא נעבוד כקבוצה, אנחנו יכולים לספוג מכל יריבה. עכשיו אפשר לשים את השיא הזה בצד ולעבוד על דברים שצריך לשפר, כי יש הרבה כאלה".

עוד בוואלה!

השבועיים הקריטיים של ניקוליץ': קשר מכבי תל אביב קיבל שתי זריקות בברכו

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully