וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפתעת העונה ביורוליג? זניט הדהימה עם 81:84 בחוץ על פנרבחצ'ה

עונת הבלהות של אוברדוביץ' נמשכה עם הפסד ביתי מביך לקבוצה החלשה ביורוליג. אלביסי הכריע עם שלשה שלוש שניות לסיום, פוניטקה כיכב עם 16 ו-8 אסיסטים. ניצחונות גם לריאל מדריד ומילאנו

שחקן פנרבחצ'ה קוסטס סלוקאס מאוכזב. דני מרון
המשבר נמשך. סלוקאס מאוכזב/דני מרון

המחזור ה-15 ביורוליג נפתח היום (חמישי) עם סנסציה גדולה. פנרבחצ'ה המאכזבת הפסידה בביתה ללא אחרת מאשר זניט סנט פטרסבורג הקבוצה החלשה ביורוליג. ריאל מדריד התעללה בבאסקוניה בחוץ ומילאנו עצרה רצף של חמישה הפסדים על חשבון ולנסיה.

מאמן פנרבחצ'ה ז'ליקו אוברדוביץ' עם מאמן מכבי תל אביב יאניס ספרופולוס. דני מרון
מההפסדים המביכים בקריירה שלו. אוברדוביץ'/דני מרון

פנרבחצ'ה - זניט סנט פטרסבורג 84:81

הפסד שלישי רצוף לקבוצה של ז'ליקו אוברדוביץ', וגם ההפסד המביך מכולם לאימפריה הטורקית שהצליחה להיכנע בביתה לקבוצה הכי חלשה במפעל. מתיאוש פוניטקה חזר לחמישייה של הרוסים והיה נהדר עם 16 נקודות ו-8 אסיסטים, אבל ה-גיבור של זניט היה אנדרו אלביסי. זניט הלכה לקו ביתרון 78:80 כשנותרו שמונה שניות לסיום. אברומאייטיס היה יכול לסגור עניין אבל החטיא אחת מהקו וקוסטאס סלוקאס צלף שלשה שקבעה 81:81 כשנותרו ארבע שניות לסיום. בפנר היו משוכנעים שהמשחק הולך להארכה, אבל אלביסי הימם את כולם עם שלשה ניצחון מדהימה וסלל את הדרך להפתעה אולי הכי גדול העונה ביורוליג. אלביסי ואיון תרמו 12 לרוסים וסייעו לפוניטקה המצוין. מנגד, קוסטאס סלוקאס תרם 13 ו-6 אסיסטים, ניקולה קאליניץ' הוביל עם 16, אבל ננדו דה קולו סיים ערב רגוע עם 9 נקודות בלבד.

עוד בוואלה!

לפני מכבי תל אביב: פנאתינייקוס ניצחה 78:81 את פנרבחצ'ה באואקה הריק

לכתבה המלאה
סרחיו רודריגס שחקן מילאנו. GettyImages
חזר לנצח. סרחיו רודריגס/GettyImages

מילאנו - ולנסיה 71:78

אחרי חמישה הפסדים רצופים וכואבים, מילאנו חזרה לנצח באולם הביתי שלה על חשבון ולנסיה שאומנם נתנה פייט, אבל איבדה את המשחק הזה ברבע השלישי שבו היא נתקעה על 10 נקודות בלבד. סרחיו רודריגס, שהיה חלש בתקופה האחרונה, סיפק 10 נקודות ו-8 אסיסטים, אבל גם החטיא את כל חמשת הניסיונות שלו מחוץ לקשת. אמדו דלה ואלה הוביל את המנצחת עם 15, ולדימיר מיצ'וב הוסיף 13 למנצחים. בויאן דובליייביץ' קלע 20 נקודות כבר במחצית, אבל נתקע על זה עד הסוף. מייק טובי הוסיף 11 שלא הספיקו.

פאבלו לאסו מאמן ריאל מדריד. GettyImages
חגג גם מול באסקוניה. לאסו/GettyImages

באסקוניה - ריאל מדריד 77:55

הבאסקים מציגים כנראה את אחת הקבוצות החלשות שהיו שם כבר שנים. באסקוניה חטפה העונה בבית כבר 113:83 ממכבי תל אביב ו-102:77 מאנאדולו אפס, בשלישי הם הובסו 105:77 בוולנסיה ולפני כמה שבועות גם חטפו 100:68 מפנאתינייקוס. הערב הם הוסיפו עוד מפלה לאוסף, וגם לא כל כך מפתיעה מול ריאל מדריד החזקה שהציגה הגנת ברזל ונהנתה ממשחק קבוצתו מצוין במשחק שבו ג'ורדן מיקי הוביל אותה עם 15 נקודות ו-8 ריבאונדים וחוץ ממנו עוד שישה שחקנים קלעו 7 נקודות ומעלה. בצד השני שבון שילדס (14) וטוקו שנגליה (10) היו היחידים שקלעו בדאבל פיגרס וזה היה רחוק מלהספיק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully