וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לפני מכבי תל אביב: פנאתינייקוס ניצחה 78:81 את פנרבחצ'ה באואקה הריק

פאו השיגה ניצחון נוסף תחת שרביטו של פיטינו, דה קולו החטיא בשנייה האחרונה. ניצחון תשיעי ברצף לריאל, ניצחון שמיני ברצף לאנדולו

עריכת וידאו: מתן חדד

שני מחזורים ייערכו השבוע ביורוליג. הראשון שבהם, ה-14 העונה, יצא לדרך הערב (שלישי) עם חמישה משחקים, בנוסף למפגשה של מכבי תל אביב עם זניט. פאו ניצחה את האקס ז'ליקו אוברדוביץ' באואקה הריק, ריאל מדריד המשיכה את המומנטום עם עוד ניצחון ועוד קודם לכן האריכה אנדולו אפס את רצף הניצחונות שלה.

seperator

ז'לגיריס קובנה - אנאדולו אפס 74:68

עוד מפגן עוצמה של מוליכת היורוליג, שהוכיחה שהיא מסוגלת לנצח במגרש קשה גם ביום חלש של שיין לארקין. הכוכב הגדול הסתפק ב-6 נקודות בלבד עם 2 מ-8 מהשדה ב-24 דקות, אבל ואסיליה מיציץ' (18), טיבור פלייס (18 ו-7 ריבאונדים) ורודריג בובואה (16) חיפו עליו היטב, והצעידו את הטורקים לניצחון שמיני ברציפות במפעל. ז'לגיריס, שקיבלה 16 מג'וק לנדל, 14 מאדגרס אולאנובס ו-11 ממרטינאס גבן, נתנה פייט במחצית השנייה אבל בסופו של דבר נכנעה בפעם השמינית ברציפות.

פנאתינייקוס - פנרבחצ'ה 78:81

גם המראות הסוריאליסטיים באואקה - שנותר ריק ושומם בעקבות עונש הרדיוס שהושת על פאו - לא מנעו דרמה גדולה. פאו כבר פתחה יתרון דו ספרתי במהלך המחצית השנייה ונראתה בדרך הבטוחה לניצחון, אבל התעוררות מאוחרת של חניכיו של ז'ליקו אוברדוביץ' הובילה לסיומת דרמטית, שהקורבן שלה היה נאנדו דה קולו. הגארד הצרפתי צלף 10 שניות לסיום שלשה שיכולה היתה לכפות הארכה ובסופו של דבר זיכתה אותו בשתי נקודות בלבד בגלל דריכה על הקו, ועל הבאזר ניסה שלשה נוספת שנעצרה ספק בעבירה, ויצאה החוצה. הטורקים ניסו למחות, אבל השופטים התעלמו והעניקו לפאו המשתפרת עוד ניצחון תחת שרביטו של ריק פיטינו, רגע לפני המפגש עם מכבי תל אביב בחמישי.

ג'ימר פרדט הוביל את פאו עם 22 נקודות כולל חמש קליעות עונשין במאני טיים, ניק קלאתיס הוסיף 15, 8 אסיסטים ו-6 ריבאונדים במשחק מגוון אופייני, ודשון תומאס תרם 13. את פנר המאוכזבת הוביל קוסטאס סלוקאס עם 15 ו-8 אסיסטים.

ריאל מדריד - מילאנו 67:76

אחרי מחצית ראשונה פושרת שבסיומה ירדו במינוס תשע, הבלאנקוס הלוהטים התעשתו והמשיכו כל הדרך לניצחון תשיעי ברציפות. אנתוני רנדולף היה מעל כולם עם 16 נקודות כולל חמש שלשות לצד 7 ריבאונדים, ושותפו לקו הקדמי ג'ורדן מיקי בלט גם כן עם 15. בקו האחורי הצטיין פאקו קמפאסו עם 7 נקודות ו-12 אסיסטים. את מילאנו הדועכת, שספגה הפסד חמישי ברציפות, הוביל ולאדו מיצוב עם 22.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
ריק פיטינו מאמן פנאתינייקוס. קרדיט צילום: Action Images,
פאו במגמת שיפור. ריק פיטינו/קרדיט צילום: Action Images

ברצלונה - וילרבאן 67:80

אחרי שספגה 105 נקודות ממלאגה בהפסד הליגה באמצע השבוע, ברצלונה התעשתה בעיקר בצד ההגנתי ורשמה ניצחון שלישי ברציפות במפעל. הקטלאנים שלטו במשחק לכל אורכו ובלמו כל ניסיון קאמבק משמעותי של הצרפתים, כשהם מחלקים את הדקות בצורה שווה למדי ומקבלים גם חלוקת קלעים מאוזנת. אלכס אברינס הוביל עם 16, קורי היגינס הוסיף 13 וניקולה מירוטיץ' הסתפק ב-12. את הצרפתים הוביל דייויד לייטי עם 16.

ולנסיה - באסקוניה 77:105

הנטייה של הבאסקים להתרסקויות מפוארות שוב הופיעה, עם תבוסה עצומה שהשכיחה לחלוטין את ניצחון החוץ הנאה על הכוכב האדום במחזור הקודם. הביתיים צלפו לא פחות מ-17 שלשות ב-46 אחוזים, קיבלו משחק מצוין מבויאן דובלייביץ' (25 נקודות) ואלברטו אבאלדה (16), הובילו ב-11 בסיום השלישי ורק לחצו על הדוושה יותר ברבע האחרון. את באסקוניה הוביל שאבון שילדס עם 22 ו-7 ריבאונדים, אבל זה היה רחוק מלהספיק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully