וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זאיון לא יחזור בקרוב, החסימה של בברלי הפכה לשיחת היום

בניו אורלינס טענו שהפורוורד שנותח באוקטובר יחזור בתוך 8 שבועות, אך נראה כי הוא ימשיך להיעדר. ברשת מתקשים להירגע מהחסימה של גארד הקליפרס (1.85) על קמינסקי (2.16). לברון מוכן למפגש מול יאניס

עריכת וידאו: ניר חן

אי שם בסוף אוקטובר, הנהלת ניו אורלינס פליקנס הודיעה באכזבה רבה שהבחירה מספר אחת בדראפט האחרון, זאיון וויליאמסון, יעבור ניתוח במיניסקוס של ברך ימין ויחלים תוך 6-8 שבועות. אלא שגם עכשיו, כ-8 שבועות לאחר הניתוח שעבר הפורוורד, לא נראה שהוא יחזור למגרשים בעתיד הקרוב, על אף התקדמות קלה שעשה בימים האחרונים כשעלה לאימון קליעות ראשון מאז הפציעה.

"אנחנו מאוד נרגשים לקראת החזרה של זאיון", אמר הג'נרל מנג'ר של ניו אורלינס, דיוויד גריפין. "הוא עשה התקדמות גדולה. אני יודע שאנשים מחכים כבר לרגע שהוא יעלה לפרקט אחרי ש-8 השבועות נגמרו, אבל הם יצטרכו לחכות עוד קצת. לא נותר עוד זמן רב, הוא עשה התקדמות גדולה כשעלה לאימון הקליעות, אבל צריך להתאזר בעוד קצת סבלנות".

שחקן לוס אנג'לס לייקרס לברון ג'יימס מול שחקן אינדיאנה פייסרס דמונטאס סאבוניס. AP
מוכן למילווקי. לברון/AP

* רגע לפני אחד המשחקים המרתקים של העונה מול מילווקי באקס, רצף 14 ניצחונות החוץ של לוס אנג'לס לייקרס נקטע, אחרי הפסד לאינדיאנה. אנתוני דייויס לא שיחק בשל פציעה בקרסול, אך הוא אמור להיות כשיר למשחק הגדול מול יאניס אנטטקומפו וחבריו. לברון ג'יימס, שסיים את המשחק עם 20 נקודות, 9 ריבאונדים ו-9 אסיסטים, לא התרגש מההפסד אך חושש שקבוצתו תפסיד פעמיים ברציפות: "אנחנו לא רוצים להפסיד פעם נוספת, לכן ביום חמישי כשנפגוש את מילווקי נשחק את המשחק שלנו".

"מה ההבדל בין ניצחון להפסד? הפעם לא הצלחנו לקלוע את הקליעות שאנחנו קולעים בדרך כלל", הוסיף קינג ג'יימס. "הספסל שלנו נותן מעצמו בכל משחק ועושה את ההבדל, זו גם הסיבה שנשארנו במשחק גם מול אינדיאנה".

* לוס אנג'לס קליפרס ניצחה את פיניקס סאנס על אף משחק פושר של הכוכבים קוואי לאונרד ופול ג'ורג', שסיימו עם 20 ו-24 נקודות בהתאמה. אבל עם כל הכבוד לצליפות המדויקות של השניים והדאנקים האדירים של ג'ורג' לאורך המשחק, מי שגנב את ההצגה, שוב, היה פטריק בברלי. הפוינט גארד של הקליפרס אמנם סיים רק עם 9 נקודות, 3 ריבאונדים ואסיסט ב-26 דקות, אך הוסיף לכך גם שתי חסימות - אחת מהן הזכירה את החסימה האדירה של נייט רובינסון על יאו מינג, כשחסם את פרנק קמינסקי מתחת לסל. להזכירכם: קמינסקי בגובה 2.16, בברלי בגובה 1.85.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully