וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליברפול מסכמת את התבוסה בגביע הליגה: "לא רצינו שהערב יסתיים"

הפסד 5:0 לאסטון וילה? הילדים של אלופת אירופה נהנו מכל רגע וזכו למפגן תמיכה. המאמן ניל קריצ'לי: "זה היה ערב נפלא"

צילום: רויטרס, עריכת וידאו: טל רזניק

לעתים רחוקות ניתן לשמוע מאמן שמפסיד 5:0 ואומר אחרי המשחק ש"זה היה ערב נפלא ואף אחד לא רצה שהוא יגמר". לעתים רחוקות? בעצם לעולם לא. אבל אמש זו הייתה התגובה של מאמן קבוצת המילואים של ליברפול, ניל קריצ'לי, אחרי התבוסה נגד אסטון וילה.

הסגל הבכיר של ליברפול, כולל כל צוות האימון, בכלל נמצא בדוחא. הערב אלופת אירופה תשחק נגד מונטריי בחצי גמר אליפות העולם לקבוצות וכך נוצר מצב שלמשחק רבע גמר גביע הליגה, עלו שחקני מילואים ושחקני נוער. ליברפול הייתה צריכה לבחור איזה מפעל "לזרוק" ולמשחק אמש העלתה את ההרכב הצעיר בתולדותיה. עם שחקנים בני 16 ו-17, הגיל הממוצע היה 19.4.

שחקני ליברפול. GettyImages
"חלק מהשחקנים הוכיחו שיש להם פוטנציאל לשחק בפרמיירליג יום אחד"/GettyImages

ניל קריצ'לי שעמד על הקווים בהיעדרו של יורגן קלופ, סיפר שאחרי המשחק מאמן וילה דין סמית' ועוזרו ג'ון טרי, נכנסו לחדר ההלבשה, עודדו את השחקנים הצעירים של ליברפול ואמרו להם: "תרימו את הראש ותמשיכו, בהצלחה".

קריצ'לי הוסיף: "אני חושב שהיינו נהדרים. היו לנו שתי הזדמנויות בדקות הפתיחה ואחר כך היינו חסרי מזל. זה היה ערב נפלא ואף אחד לא רצה שהוא יגמר. התמיכה לה זכינו הייתה מדהימה. ההתנהלות של שחקני אסטון וילה הייתה קלאסית והדברים שדין סמית' וג'ון טרי אמרו בחדר ההלבשה שלנו - אני והשחקנים לא נשכח זאת לעולם".

קריצ'לי בן ה-41, שנמצא במועדון מאז 2013, עמד על הקווים בפעם הראשונה כמאמן של קבוצת בוגרים - גם אם רק כמעין מאמן זמני. על חניכיו הצעירים אמר: "חלק מהשחקנים הראו שיש להם פוטנציאל לשחק יום אחד בקבוצה הבוגרת של ליברפול או בפרמיירליג. הם יידעו שהמשחק הערב היה רק חלק קטן מהמסע שלהם. בסיכומו של הערב הזה אני מרגיש גאווה עצומה".

מאמן ליברפול עד גיל 23, ניל קריצ'לי. GettyImages
"לא נשכח זאת לעולם". קריצ'לי/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully