וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנהלת היורוליג הודתה שטעתה: "הייתה עבירה של רייס על דה קולו"

השופטים לא שרקו לעבירה שהייתה מעניקה לכוכב פנר 3 זריקות מהקו במצב של 81:78, 3.3 שניות לסיום: "הם היו צריכים לשרוק". אוברדוביץ' על "הסצנה הסוריאליסטית" באואקה: "רדיוס - עונש גרוע"

צילום וידאו: דני מרון, עריכת וידאו: אסף דרורי

הנהלת היורוליג התייחסה הבוקר (רביעי) למהלך האחרון במשחק בין פנרבחצ'ה לפנאתינייקוס, שנגמר ב-78:81 דרמטי של היוונים. כזכור, כשנותרו 3.3 שניות לסיום המשחק, עלה נאנדו דה קולו לזריקה ל-3 כדי להשוות את התוצאה, אך החטיא ומיד לאחר מכן טען שטייריס רייס ביצע עליו עבירה. השופטים לא שרקו לעבירה, אך הבוקר הודו בהנהלת היורוליג שהם טעו: "רייס פגע בו באופן לא חוקי, ההחלטה שלא לשרוק הייתה שגויה, השופטים היו צריכים לשרוק לעבירה ולשלוח את דה קולו לקו העונשין".

המשחק המסקרן התנהל לעיני יציעים ריקים, זכר לעונש הרדיוס שהושת על פאו בעקבות התפרעות אוהדיה. בסיום המשחק התרעם האקס המיתולוגי ז'ליקו אוברדוביץ' על מה שהגדיר כ"סצנות סוריאליסטיות".

"משחק בלי קהל הוא הדבר הכי גרוע שיכול להיות בכדורסל", אמר. "אני מקווה שזה לא יקרה יותר לעולם, אסור שזה יקרה. בלי אוהדים, אין טעם לכדורסל, ואני חושב שצריך לדון מחדש באפשרות להחליט על עונש כזה. זה עונש לא טוב. אנחנו רוצים לחנך אנשים לאהוב את היורוליג, לאהוב כדורסל, להגיע למשחקים ולראות אולמות מלאים עם אווירה חמה. כמה שעות לפני המשחק הגיעו למלון שלנו כמה עשרות אוהדים שעשו את כל הדרך מטורקיה. הם שילמו על מלונות, על טיסות, על כרטיסים - אבל לא היו יכולים לצפות במשחק. אסור שזה יקרה".

יציעי האואקה, אולמה הביתי של פנאתינייקוס. אתר רשמי
ככה נראה משחק יורוליג בשנת 2019? יציעי האואקה לפני שריקת הפתיחה, אמש/אתר רשמי

מנגד, אצל פנאתינייקוס השתדלו לעסוק בסיום בעיקר בדברים הטובים, רגע לפני שהם ממריאים לישראל למפגש צמרת מסקרן עם מכבי תל אביב.

"בחלקים גדולים מהמשחק שיחקנו לידיים שלהם, כי פשוט עמדנו מחוץ לקשת והשלכנו שלשות בלי הכרה", הסביר ריק פיטינו, ששוב הביא מפנה חיובי לקבוצה אחרי שקיבל את המושכות באמצע העונה. "הניצחון היום הושג אך ורק בזכות ההגנה שלנו. אני כל כך גאה בג'ימר פרדט. ירדו על ההגנה שלו כל הקריירה, אבל היום ההגנה שלו ברבע השלישי ניצחה לנו את המשחק".

פרדט שיבח דווקא את טייריס רייס, שלא בלט במיוחד בצד ההתקפי וסיים עם 6 נקודות בלבד, אבל הפתיע עם תרומה הגנתית. "הוא שמר נהדר, במיוחד במאני טיים, והיה האקס פקטור שלנו", אמר פרדט. "אני לא חושב שהוצאנו לפועל את התוכנית ההתקפית שלנו בהצלחה, אבל שמרנו מספיק טוב כדי לנצח".

עוד בוואלה!

לפני מכבי תל אביב: פנאתינייקוס ניצחה 78:81 את פנרבחצ'ה באואקה הריק

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully