וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת האלופות: הפסד ביתי דרמטי להפועל חולון, 59:58 מול אוסטנד

המארחת התקשתה מאוד והפסידה לאחר שחטפה ריצת 0:8 בדקות הסיום. ראיין תומפסון (13) בלט בחולון. מיקייל מקינטוש (15) בלט אצל הבלגים

יוגב אוחיון שחקן הפועל חולון. קובי אליהו
חזר מפציעה אך לא הצליח לעזור לחבריו. יוגב אוחיון/קובי אליהו

הפועל חולון ספגה הערב מפלה לא פשוטה לאחר ששמטה יתרון בן 7 נקודות כשתי דקות לסיום וירדה מנוצחת 58:59 לאחר משחק אגרסיבי ומותח, אך גם קשה לצפייה. ראיין תומפסון בלט עם 13 נקודות במחצית הראשונה, כשהתעוררות מאורחת של גיא פניני ומרכוס פוסטר גם לא עזרה לחולון שהציגה את משחקה ההתקפי החלש ביותר עד כה, ונכנעה לאורחת שכפתה את קצב המשחק האיטי שלה על המארחת והשיגה ניצחון חוץ ראשון במפעל. הפועל חולון עם הפסד שישי בליגת האלופות, ונראה שסיכויי ההעפלה שלה הפכו קלושים. בנוסף לאכזבה מההפסד, בחולון קיבלו סיבה נוספת לדאגה כשריצ'רד האוול נפצע במפשעה במהלך המשחק, ירד לספסל ולא שב לפרקט.

קלעו להפועל חולון: ראיין תומפסון 13 נקודות, מרכוס פוסטר 11 נקודות, טי. ג'יי. קליין 9 נקודות ו-5 ריבאונדים, טרוי קופיין 8 נקודות, אנחל דלגאדו 7 נקודות ו-5 איבודים, ריצ'רד האוול 6 נקודות, גיא פניני 3 נקודות, יוגב אוחיון נקודה אחת

קלעו לאוסטנד: מיקייל מקינטוש 15 נקודות ו-7 ריבאונדים, שאבון תומפסון 11 נקודות ו-11 ריבאונדים, בראיאן אנגולה 7 נקודות ו-6 ריבאונדים, אמאר סילה ודושאן ג'ורג'ביץ' 6 נקודות כ"א, ז'אן מארק מואומה 4 נקודות, סימון בואיס וקאיי ואן דר פורסט דה פריס 3 נקודות כ"א, יאניק דסירון וסרוואס בואישארט 2 נקודות כ"א

seperator

מהלך המשחק

רבע 1:

המארחת פתחה בהתלהבות אך לא הצליחה לברוח לבלגים, שהלכו פנימה בפתיחה. אוסטנד לא התרגשה מיתרון 6:9 חולוני והמשיכה לדחוף את הכדורים לשחקני הפנים שלה ועלו ל-9:11. ריצ'רד האוול מסר אסיסט נהדר למהלך של סל ועבירה של מרכוס פוסטר וחולון עלתה ל-11:14. יוגב אוחיון נכנס לדקות ראשונות מזה כחודש, כשגם אנחל דלגאדו עלה מהספסל. חולון נראתה טוב במרבית דקות הרבע אך לא הצליחה לברוח לבלגים, שסיימו חזק את הרבע, והוליכו בסיומו 19:21.

רבע 2:

חולון פתחה לא טוב את הרבע השני בעוד האורחת השתחררה מעט מבחינה התקפית ועלתה ל-20:29. טרוי קופיין קלע סל שדה ראשון עבור המקומיים לאחר כמעט חמש דקות בתוך הרבע. בניגוד לרבע הראשון, הפעם היו אלה הבלגים שלא הצליחו לנצל מומנטום חיובי כדי לברוח, כשטי. ג'יי קליין ויוגב אוחיון מורידים ל-29:26 בלבד. במהלך הרבע ירד האוול בעקבות פציעה במפשעה, ונתן הרבה סיבות לדאגה לצוות המקצועי. בסיום מחצית חלשה מבחינה התקפית, ירדה הפועל חולון בפיגור 31:29.

עוד בוואלה!

ליגת העל: הפועל חולון הביסה 80:99 את עירוני נס ציונה

לכתבה המלאה
ראיין תומפסון שחקן הפועל חולון. קובי אליהו
בלט במחצית הראשונה. ראיין תומפסון/קובי אליהו

רבע 3:

חולון החזירה לעצמה את היתרון בפתיחת הרבע השלישי אך הבלגים המשיכו לשלוט בקצב המשחק ועלו ל-33:38. יוגב אוחיון דאג להדליק את חבריו והקפיץ את הקהל המקומי לאחר שסחט עבירת תוקף בתום פוזשן הגנתי, והמאמן של אוסטנד, שראה איך המומנטום עוזב את שחקניו הזעיק פסק זמן. שתי הקבוצות הרבו לאבד והמשחק נותר צמוד. בסיום רבע נוסף עם סקור נמוך, הוליכה אוסטנד 39:42.

רבע 4:

שתי הקבוצות הוסיפו להראות משחק מבולגן בהתקפה והתקשו לייצר נקודות. חולון הלכה בפתיחת הרבע האחרון לאנחל דלגאדו שחפר פנימה וייצר לקבוצתו 4 נקודות קשות. שתי נקודות של טי. ג'יי. קליין קבעו 45:45 והבלגים עם פסק זמן נוסף. חטיפה של שלומי הרוש הסתיימה בנקודות של טרוי קופיין ושלשה של גיא פניני לאחר מכן קבעה 47:50 מקומי, ארבע דקות לסיום. מרכוס פוסטר נכנס גם הוא לעניינים וחולון עלתה ל-51:58 לאחר אסיסט נהדר של גיא פניני לקליין. המארחת כבר נגעה בניצחון אך שוב נכנסה לקיפאון בהתקפה ואפשרה לבלגים להשלים ריצת 0:8 ולעלות ליתרון נקודה, 25 שניות לסיום. המארחת קיבלה הזדמנות לנצח את המשחק אך שוב לא הצליחה לייצר כלום בהתקפה ובסיום הפסד מתסכל מאוד להפועל חולון, שירדה מנוצחת 59:58.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully