וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: ניצחונות דרמטיים לאולימפיאקוס ובאיירן מינכן, צסק"א טיילה מול הכוכב

ריצת 0:9 של היוונים בדקה האחרונה חילצה אותם מהפסד ב-98:109 על חימקי בהארכה. פרינטזיס (26) וספאנוליס (18 ו-10 אסיסטים) להטו. 76:77 לבווארים על אלבה ברלין בדרבי הגרמני, אלופת אירופה הביסה

צילום: יותם רונן, עריכת וידאו: עמית שמחה

המחזור ה-14 ביורוליג הגיע היום (רביעי) לסיומו עם שלושה משחקים, כשהמרכזי בהם הפגיש את אולימפיאקוס עם חימקי מוסקבה במשחק שבו היוונים ניצחו 98:109 בהארכה אחרי דרמה גדולה. הארכה היתה גם בברלין, שם באיירן מינכן גירדה 76:77 על אלבה בדרבי הגרמני. עוד קודם לכן צסק"א התאוששה מההפסד למכבי תל אביב וגברה ללא קושי על הכוכב האדום בלגרד.

seperator

צסק"א מוסקבה - הכוכב האדום בלגרד 74:100

אחרי ההפסד המאכזב למכבי תל אביב, החבורה של איטודיס הוציאה את כל התסכול על הסרבים האומללים שהושפלו ונותרו עם 0 ניצחונות באולם הזה. סיפור המשחק הזה היה השלשות, או יותר נכון מייק ג'יימס. כוכב הרוסים צלף שש פעמים מחוץ לקשת מתוך שבעה ניסיונות וסיים את הרבע הראשון עם 13 נקודות. הכוכב, שחסרה את כוכבה לורנזו בראון, ניסתה לרדוף אחרי צסק"א, אבל הסגל הקצר קרס ברבע הרביעי שהסתיים ב-12:24 למארחת. ג'יימס סיים את המשחק הזה עם 29 נקודות ו-0 איבודים. ג'ואל בולומבוי חגג בצבע עם 17. בילי בארון ודז'אן דוידובאץ' קלעו 14 לאורחת המושפלת.

עוד בוואלה!

שלישי ביורוליג: פנאתינייקוס תארח את פנרבחצ'ה ואוברדוביץ' ללא קהל

לכתבה המלאה
דימיטריס איטודיס מאמן צסק"א מוסקבה עם מייק ג'יימס. דני מרון
הפעם היה להם יותר נוח. איטודיס וג'יימס/דני מרון

אולימפיאקוס - חימקי מוסקבה 98:109 (לאחר הארכה)

בשני משחקיה הקודמים הפסידה אולימפיאקוס לפנאתינייקוס וריאל מדריד, תוך שהיא חוטפת 99 ו-93 נקודות בהתאמה. הערב היא חטפה 36 נקודות רק מאלכסיי שבד, אבל נשענה על שחקניה הותיקים - ואסיליס ספאנוליס וגאורגיוס פרינטזיס שסידרו לה ניצחון דרמטי במיוחד. שתי קליעות עונשין של קראסב קבעו 87:96 לאורחת דקה ה-9 שניות לסיום. המשחק נראה גמור, אבל פרינטזיס, ברנדון פול ו-ואסיליס ספאנוליס האגדי קבעו ריצת 0:9 מדהימה עם שלוש שלשות רצופות ושלחו את המשחק להארכה שבה המארחת התפוצצה עם 2:13 מוחץ. פרינטזיס היה נהדר וסיים את המשחק הזה עם 26 נקודות כמעט ללא החטאה (11 מ-15). ספאנוליס הזכיר נשכחות עם 18 נקודות ו-10 אסיסטים וגם פפאניקולאו הוסיף 18 עם 4 מ-8 מחוץ לקשת. מנגד, שבד היה זה שהחזיק לבד את חימקי, אבל גם הרס לה בסוף וסיים את המשחק הזה עם 36 נקודות כשהוא מיידה לא פחות מ-21 שלשות, מתוכן הוא דייק בשבע. ג'רמי אוואנס הוסיף 17.

אלבה ברלין - באיירן מינכן 77:76 (לאחר הארכה)

המפגש הראשון אי פעם בין שתי היריבות הגרמניות ביורוליג לא סיפק כדורסל גדול, אבל מותחן ועוד איך כן. המארחת נתקעה על 10 נקודות ברבע הראשון, אבל חזרה ברבע השני והדרמה החלטה ברבע האחרון. מקאיי מייסון קבע קבע 66:70 לאלבה כשנותרו 15 שניות לסיום, אבל אז הגיח מאודו לו עם שתי שלשות רצופות, כולל אחת על הבאזר שהכניסה את המשחק להארכה, שגם בה הוא קלע את שתי נקודות האחרונות מהקו. נילס גיפי ניסה להכריע, אבל החטיא שלשה על הבאזר. ולדימיר לוצ'יץ' בלט אצל המנצחים עם 19 נקודות וגם 4 מ-4 מחוץ לקשת. גרג מונרו חגג בצבע עם 17 ו-10 ריבאונדים. מקאיי מייסון קלע 17 שלא הספיקו למארחת.

יורגוס פרינטזיס שחקן אולימפיאקוס מול דיאנדרה קיין שחקן מכבי תל אביב. GettyImages
המשחק הכי טוב שלו העונה ביורוליג. פרינטזיס/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully