וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רק רוברט לבנדובסקי לפניו: המספרים המדהימים של שון וייסמן

כוכב באיירן מינכן הוא היחיד בכל אירופה שכבש יותר שערי ליגה (18) מהישראלי (17). וגם: היריבה האהובה, השיא הקודם והתפלגות השערים

מנהלת הליגות

העונה המופלאה של שון וייסמן בליגה האוסטרית נמשכה אמש (ראשון), וכעת הוא לבד לגמרי בפסגת מלכות השערים עם 17 כיבושים - אחד יותר מארלינג הולאנד, ילד הפלא של זלצבורג המבוקש בכל רחבי אירופה. זה קרה ב-1:1 של וולפסברגר מול אוסטריה וינה - המשחק הרביעי ברציפות בו חלוץ נבחרת ישראל מוצא את הרשת, והוא יכול לצאת לפגרה של שבועיים מעודד מאוד. הנה המספרים שמרכיבים את העונה של שון וייסמן:

* שחקן אחד בלבד כבש העונה יותר שערי ליגה מהישראלי - וקוראים לו רוברט לבנדובסקי (18). אנחנו לא מדברים כאן רק על ליגות גדולות או רק על ליגות קטנות, אלא על כל הליגות ביבשת. את המקום השני חולק וייסמן עם צ'ירו אימובילה מלאציו וקמיל ווילצ'ק מברונדבי.

* בסך הכל, סופר העונה וייסמן 24 שערים בכל המסגרות - 17 בליגה, חמישה בגביע האוסטרי, שניים בליגה האירופית - וכאן הוא מדורג שלישי ביבשת. לפניו לבנדובסקי (28) והולאנד (24). הישראלי אמנם שיחק מספר משחקים יותר מיריביו (26 לעת עתה), ובכל זאת, איך זה בהשוואה לשמות הגדולים באירופה? ובכן, לטימו ורנר יש 21 שערים בכל המסגרות, לקארים בנזמה והארי קיין 15, לליאונל מסי 14, לקיליאן אמבפה, מרכוס רשפורד, סרחיו אגוארו ומוחמד סלאח 13, ללואיס סוארס 12 ולכריסטיאנו רונאלדו 11.

שחקן וולפסברגר שון וייסמן. GettyImages
איזו עונה. וייסמן חוגג באולימפיקו/GettyImages

* העונה הזו של וייסמן באוסטריה מתאפיינים במומנטומים, כך לפי המספרים. בחמשת משחקיו הראשונים בכל המסגרות כבש תשעה שערים, לאחר פגרת נבחרות הוסיף שמונה שערים בשישה משחקים, ואז הגיע פגרת נבחרת נוספת ממנה חזר קצת פחות חד. ארבעה משחקים רצופים ללא כיבוש הגיעו לסיומם עם שער בודד, ולאחר שלושה משחקים רצופים ללא שער הגיעו ארבעת המשחקים האחרונים, בהם מצא את הרשת. נקווה שהפגרה הנוכחית לא תעצור אותו.

* נזכיר: עד העונה, שיא השערים של וייסמן בעונה אחת עומד על 12, בעונת 2016/17 במכבי נתניה. זה היה בליגה הלאומית. בליגת העל, הישג השיא שלו היה אשתקד, אז כבש שמונה שערים בכל המסגרות במכבי חיפה. הוא ניפץ את השיא הזה כבר ב-17 באוגוסט, אז הגיע לתשעה שערים בכל המסגרות בוולפסברגר.

* הישראלי כבש העונה רביעייה אחת, שלושער אחד וארבעה צמדים.

* היריבה המועדפת עליו היא בלי ספק מאטרסבורג, מולה כבש את אותה רביעייה בלתי נשכחת באוגוסט. שלושה חודשים לאחר מכן הסתפק בצמד מולה. בסך הכל שישה שערים - יותר מכל קבוצה אחרת לרשתה הבקיע.

* ומה תגידו על הגיוון? 11 שערים נכבשו ברגל ימין, ארבעה ברגל שמאל, שישה בנגיחה, אחד בפנדל, ושני שערים בזכות הסטה של הכדור פנימה.

* מתוך 24 השערים, ארבעה מהם היו שערי ניצחון.

* 15 נכבשו במחצית השנייה, תשעה בראשונה.

עוד בוואלה!

ליגיונרים: שון וייסמן כבש בדרבי הישראלי ועקף את ארלינג הולאנד

לכתבה המלאה
שון וייסמן שחקן וולפסברגר. GettyImages
רק שימשיך ככה. וייסמן/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully