וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב הפסידה בדרבי, תומר גינת מעודד: "הקבוצה התייצבה, כיף שוויליאמס איתנו"

15.12.2019 / 9:27

על אף ההפסד בדרבי, בהפועל תל אביב יצאו מעודדים אך עם הרגליים על הקרקע. הקפטן סיכם: "לא יהיה חכם לדבר על פיינל פור אחרי הפסד בדרבי". בקבוצה עקצו את דרישות המשטרה: "מה שהיה במשחק הוכיח שכל הבלאגן היה לא במקום"

מנהלת הליגות

הריצה הטובה של הפועל תל אביב הגיעה לסיומה אמש (שבת) עם ההפסד 91:84 למכבי תל אביב בדרבי שנערך בדרייב אין. הקבוצה של אריאל בית הלחמי פיגרה במשך שלושה רבעים ורדפה אחרי יריבתה, אלא שבתחילת הרבע הרביעי הצליחה הפועל להפוך את התוצאה ועלתה ליתרון 77:79. בשלב הזה ביצעו השחקנים האדומים מספר טעויות בהגנה, וראו כיצד היריבה העירונית בורחת לניצחון.

בית הלחמי קיבל עוד משחק מצוין מלטביוס וויליאמס, שחקן הפנים שהגיע לאחרונה מהפועל חולון, כשהוא רושם 25 נקודות ו-12 ריבאונדים. מלבדו קלעו עוד שלושה שחקנים בספרות כפולות - תומר גינת קלע 18 נקודות, ומארק ליונס ולנזל סמית' ג'וניור הוסיפו 15 כל אחד. ליונס, שאיבד חמישה כדורים במשחק, כולל כמה כדורים קריטיים, המשיך להיות לא מרוכז גם ביציאה מהאולם כשאיבד את מפתחות רכבו בתוך תא המטען.

"במחצית השנייה שיחקנו כמו שהיינו צריכים לשחק כל המשחק. במחצית הראשונה שיחקנו לא כמו שצריך לשחק בדרבי, בסוף סגרנו את הפער, אבל נתנו להם ביטחון ולשחק משוחרר, זה עלה לנו במשחק", סיכם גינת את ההתמודדות, "אין פה פתרון קסם להגנה, צריך לעבוד קשה, זה מתחיל ממני ועובר לכל החברים שלי. כמו ששיחקנו במחצית הראשונה אנחנו לא יכולים לנצח הרבה קבוצות בליגה.

"שיחקנו נגד קבוצה מהטובות באירופה. עשינו כמה דקות מצוינות ברבע האחרון, אבל אסור לשכוח מול מי שיחקנו. כמה טעויות, היינו קצת עייפים, ריבאונד וטעות שהובילה לשלשה של זוסמן מהפינה. דברים קטנים שמנצחים משחקים, והם עשו את זה".

מארק ליונס שחקן הפועל תל אביב בכדורסל. דני מרון
ליונס, שאיבד חמישה כדורים במשחק, כולל כמה כדורים קריטיים, המשיך להיות לא מרוכז גם ביציאה מהאולם כשאיבד את מפתחות רכבו בתוך תא המטען/דני מרון
תומר גינת שחקן הפועל תל אביב בכדורסל. דני מרון
"צריך לזכור מול מי שיחקנו". גינת/דני מרון

על היכולת של לטביוס וויליאמס, שמאז הגעתו ניצחה הפועל שלושה מחמישה משחקים, כשלפניו ניצחה רק פעם אחת בחמישה משחקים, אמר גינת: "וויליאמס נותן לנו הרבה נוכחות בצבע, שקט בריבאונד, זה בחור מאוד חיובי, שבא לעבוד בכל קשה, הוא מתעסק באם הקבוצה מצליחה או לא, כיף שהוא איתנו. הפסדנו משחק שיכולנו לנצח. בתחילת העונה הייתה לנו תחושה שיש לנו סגל טוב ומעניין, וכמו שפתחנו את העונה ראינו את הבעיות, הקבוצה מאוד השתנתה ורק בתקופה האחרונה אנחנו מציגים יציבות בסגל. אחרי דרבי בבית לדבר על פיינל פור זה לא לעניין, צריך לעבוד קשה ולהתרכז ממשחק למשחק, זה מתחיל נגד נס ציונה, קבוצה שקרובה אלינו בטבלה".

בקבוצה היו מרוצים מהאווירה, ומקווים כי לא יגלו דברים חריגים בדוחות השופטים והמשקיף שיוגשו היום לאיגוד הכדורסל. "המשחק הייתה הוכחה למשטרה שכל הבלאגן והרצון להוסיף שוטרים היה לא במקום", אמרו בהפועל בסיום, "נקווה שאם יהיה עוד דרבי העונה, מספר השוטרים יפחת משמעותית".

עוד בוואלה!

ספרופולוס: "גאה במשחק ובמלחמה של השחקנים". זוסמן: "אני פשוט נהנה"

לכתבה המלאה
לטאביוס וויליאמס שחקן הפועל תל אביב מול אלייז'ה בריאנט שחקן מכבי תל אביב. דני מרון
ייצב את הקבוצה. וויליאמס/דני מרון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully