וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגה לאומית: הפועל עפולה גברה 82:88 על מכבי רעננה ועלתה לפסגה

הקבוצה של ניר קפלן קיבלה 40 נקודות מלייס דאן וניצלה את הפסדה של בני הרצליה באשקלון ביום שישי כדי לטפס למקום הראשון. 76:89 למכבי הוד השרון בחוץ על אליצור יבנה

צילום: ברני ארדוב, עריכה: טל רזניק

שישה משחקים נערכו הערב (שבת) במסגרת המחזור השמיני בליגה הלאומית. הפועל עפולה ניצלה את הפסדה של בני הרצליה אתמול לאליצור אשקלון ונותרה בודדה בפסגה לאחר שניצחה 82:88 בביתה את מכבי רעננה. אליצור קריית אתא ניצחה בקופסל את אליצור נתניה 73:84 ונצמדה להרצליה במקום השני. הפועל גליל עליון התאוששה מההפסד הביתי המתסכל במחזור הקודם וניצחה 70:73 בחוץ את א.ס. רמת השרון במשחק דרמטי. הפועל רמת גן/גבעתיים השיגה 82:87 על מכבי קריית מוצקין בעוד הפועל חיפה ניצחה בביתה את הפועל חבל מודיעין 73:92. אתמול הפתיעה אליצור אשקלון את בני הרצליה 90:101.

מאמן עירוני נס ציונה, עופר ברקוביץ'. ניב אהרונסון
רעננה עם הפסד נוסף. עופר ברקוביץ'/ניב אהרונסון

הפועל עפולה - מכבי רעננה 82:88

הקבוצה מהעמק רשמה ניצחון חמישי ברציפות בליגה ועלתה לפסגת הטבלה, כשהיא עם מאזן של שבעה נצחונות אל מול הפסד בודד. לייס דאן היה המצטיין ללא עוררין והוביל את המנצחת עם 40 נקודות ו-7 ריבאונדים. בן קרטר סייע לו עם 26 נקודות. האורחת ביצעה קאמבק ברבע האחרון והצליחה להלחיץ מעט את עפולה, אך 22 נקודות של לארי אנדרסון לא עזרו לרעננה שנמצאת במקום העשירי.

עוד בוואלה! ספורט

לאומית: בני הרצליה ניצחה 72:77 את אליצור יבנה ועלתה למקום הראשון

לכתבה המלאה
שחקן הפועל אילת דניאל דנינו. אדריאן הרבשטיין
קריית אתא בצמרת הגבוהה. דניאל דנינו/אדריאן הרבשטיין

אליצור נתניה - אליצור קרית אתא 84:73

האורחת מהצמרת שלטה במשחק לכל אורכו ובסיום הרבע הראשון הובילה 13:27. קרית אתא קיבלה תפוקה נהדרת משני הזרים שלה, כשלמרכוס רלפורד (24 ו-7) וקווינטרל תומאס (23 ו-15) סייעו גם 13 נקודות ו-5 אסיסטים של דניאל דנינו ועוד 10 של רום גפן. בנתניה 24 נקודות ו-9 ריבאונדים של קמרון ניילור לא סייעו למארחת שרושמת הפסד ביתי שני ברציפות.

שחקן הפועל אילת אפיק ניסים. לילך וייס, מערכת וואלה! NEWS
אליצור יבנה מאבדת גובה. אפיק ניסים/מערכת וואלה! NEWS, לילך וייס

אליצור יבנה - מכבי הוד השרון 89:76

המארחת עם הפסד ביתי מפתיע והיא מאבדת גובה בצמרת. הרבע הראשון דווקא בישר טובות ליבנה, שספגה במהלכו 12 נקודות בלבד, אך האורחת ניצחה בכל אחת מהרבעים שבאו לאחר מכן בדרך לניצחון בפער דו ספרתי, וחלפה על פני יריבתה והיא כעת במקום הרביעי. ג'ימי הול (19) ועידן דוידי (18) הוליכו ארבעה שחקנים בספרות כפולות אצל המנצחת וגם 16 נקודות ו-9 ריבאונדים של בילי מקשפורד לא מנעה מהוד השרון לצאת מיבנה עם ניצחון חוץ יקר.

תוצאות נוספות:

הפועל רמת גן/גבעתיים - מכבי קרית מוצקין 82:87
א.ס. רמת השרון - הפועל גליל עליון 73:70
הפועל חיפה - הפועל חבל מודיעין 73:92
בשישי: אליצור אשקלון - בני הרצליה 90:101

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully