וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: בני הרצליה ניצחה 72:77 את אליצור יבנה ועלתה למקום הראשון

רבע אחרון של 16:27 עזר לקבוצה של מיקי גורקה על מנת לחלוף על פני האורחת ולעלות לפסגה. 94:96 להפועל חיפה בחוץ על הפועל גליל עליון לאחר שתי הארכות

צילום: ברני ארדוב, עריכה: טל רזניק

שישה משחקים נערכו הערב (שלישי) במסגרת הליגה הלאומית בכדורסל, כשבמשחק המרכזי גברה בני הרצליה 72:77 על אליצור יבנה ונותרה צמודה בפסגה להפועל עפולה עם מאזן של שישה ניצחונות אל מול הפסד בודד. במשחק הדרמטי של המחזור הצליחה הפועל חיפה לחזור מכפר בלום עם ניצחון חוץ קשה קשה, 94:96 על הפועל גליל עליון, לאחר שתי הארכות. אליצור קריית אתא הרביעית פתחה פער של שני משחקים מהמקום החמישי לאחר שניצחה בביתה 77:79 את אליצור אשקלון בתום משחק דרמטי ומותח.

קנדל אנתוני שחקן בני הרצליה. קובי אליהו
ניצחון חשוב בקרב צמרת לבני הרצליה. קנדל אנתוני/קובי אליהו

בני הרצליה - אליצור יבנה 72:77

משחק הצמרת באולם היובל היה צמוד ומורט עצבים לכל אורכו. יבנה הוליכה במחצית לאחר שהראתה הגנה מצויינת ברבע השני, במהלכו ספגה רק 13 נקודות, אך הרבתה להחטיא מחוץ לקשת (2 מ-18, 11 אחוז) וראתה כיצד המארחת מנצחת בנוק אאוט את הרבע האחרון בתוצאה 16:27 בדרך להבטחת ניצחון שישי העונה מתוך שבעה משחקים. בני הרצליה קיבלה משחק נהדר משני הפורוורדים שלה אייזאה אייזנדורף (17 ו-9) והזר ברנדון דאוסון (16 ו-9) ונעזרו במשחק אחראי של הרכז קנדל אנתוני שמסר 7 אסיסטים וסיים עם מדד פלוס מינוס של 26+. אצל האורחת רק בילי מקשפורד (26) וחן כלפון (16) סיימו בספרות כפולות.

עוד בוואלה! ספורט

לאומית: אליצור יבנה שמרה על הפסגה, גם בני הרצליה ועפולה ניצחו

לכתבה המלאה
שחקן הפועל אילת אפיק ניסים. לירון מולדובן
הפסד מאכזב ליבנה. אפיק ניסים/לירון מולדובן

אליצור קריית אתא - אליצור אשקלון 77:79

המארחת פתחה טוב יותר את המשחק והובילה 18:28 בתום הרבע הראשון אך הסתבכה ונקלעה לפיגור מול האורחת מאשקלון, אותה הוליכו אירזוני ריד (26) ופול דילייני (19) אך ידעה לשמור על קוח רוח בדקות הסיום והבטיחה לעצמה את הניצחון לאחר רבע אחרון מוצלח אותו ניצחה 13:22 ופתחה פער של שני ניצחונות מהמקום החמישי. מרכוס רלפורד ודניאל דנינו (20 נקודות כ"א) בלטו אצל המנצחת.

שחקן הפועל אילת דניאל דנינו. אדריאן הרבשטיין
הוביל את קבוצתו לניצחון. דניאל דנינו/אדריאן הרבשטיין

הפועל גליל עליון - הפועל חיפה 96:94

המארחת נראתה מצויין במשך שלושה רבעים ונראה היה כי היא בדרך לניצחון גדול, אך רבע מטורף של הפועל חיפה, אותו ניצחה 6:24 שלח את המשחק להארכה, ואז לעוד אחת כשרק לאחר 50 דקות הצליחה לצאת האורחת מהכרמל עם ניצחון חוץ מתוק וחשוב שמנע ממנה לסיים את המחזור כשהיא במקום האחרון. רקים בוקלס היה אדיר בשורות המנצחת וסיים עם נתונים מפלצתיים של 35 נקודות ו-16 ריבאונדים. גם איגור נסטרנקו (18) וג'ייסון סיגרס (17) בלטו בשורות החיפאים, בעוד הופעות נהדרות של רועי הובר (27 נקודות ו-8 אסיסטים) וגוני יזרעאלי (21 ו-11) לא עזרו לגליל עליון שנותרה מתוסכלת בסיום.

תוצאות נוספות:

מכבי הוד השרון - הפועל רמת גן/גבעתיים 82:105
הפועל חבל מודיעין - מכבי רעננה 94:72
מכבי קרית מוצקין - א.ס. רמת השרון 86:76

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully