וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קובי רפואה: "חשוב להמשיך כך, אבל אין מאושר ממני"

מאמן עירוני קרית שמונה היה מרוצה אחרי ה-1:2 מול בני יהודה: "התוצאה משקפת". אבוקסיס: "מבחינה הגנתית נראינו קטסטרופה"

עירוני קרית שמונה השיגה הערב (שבת) ניצחון שני ברציפות עם 1:2 ביתי מול בני יהודה. עומר לקאו (7) וקיליאן שרידן (43) כבשו לזכות הצפוניים, דור כוכב צימק עבור הזהובים (56).

מאמן בני יהודה יוסי אבוקסיס אמר אחרי המשחק: "הגענו למצבים ושיחקנו במחצית השנייה. היינו קצת חשופים מאחור, אבל זו לא הקבוצה שכל הזמן היינו ולא הגענו למספיק מצבים. זה היה המשך של המשחק האחרון מול הפועל חיפה, הרבה טעויות במשחק ההגנה. מהדקה הראשונה ראיתי שאנחנו עושים טעות אחרי טעות. זה מאכזב. עברנו לשחק עם קו של ארבעה שחקני הגנה והיינו חשופים מאחור, בשני המשחקים האחרונים זה נראה רע מאוד כי אנחנו נרפים במשחק ההגנה שלנו. מבחינה הגנתית אנחנו נראים קטסטרופה בשני המשחקים האחרונים".

מאמן עירוני קרית שמונה קובי רפואה: "במחצית הראשונה שיחקנו כמו שאני רוצה וכמו שאני מצפה, במחצית השנייה קיבלנו את השער הזה של צעירים, אבל זה חלק מהלמידה שלהם. הכי טוב לתקן אחרי ניצחון. התוצאה משקפת למרות שזה היה קשה בסוף. אני מרוצה. שחקני כדורגל צריכים ביטחון וזה מה שניסינו לעשות בכל התקופה שאני פה, כי הם צעירים ועדיין קצת חסרי ביטחון. היום הזרים היו טובים והצעירים היו טובים מלבד טעות אחת. אבל חשוב להמשיך. השגנו שני ניצחונות ברציפות, אבל אנחנו עדיין בתחתית ומסובכים. אחרי שני ניצחונות אין מאושר ממני".

קובי רפואה מאמן עירוני קרית שמונה. סוכנות ג'יני
ניצחון שני ברציפות והוא מבסוט. קובי רפואה/סוכנות ג'יני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully