וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לברון ג'יימס: "תודה לאל שיש שתי מחציות בכדורסל"

אחרי מחצית ראשונה רעה, קינג ג'יימס סחף את הלייקרס לניצחון על מיאמי: "תחילה היינו בפיגור באשמתי, למזלי החבר'ה נתנו לי בראש". לאונרד: "ג'ורג' הופך את המשחק לקל עבורי". הארדן: "עושה מה שצריך כדי לנצח"

עריכת וידאו: ניר חן

אחרי שהשתוו לקבוצה האגדית מ-1985/86 עם 22 ניצחונות מול שלושה הפסדים ב-25 המשחקים הראשונים של העונה, לוס אנג'לס לייקרס גירסת 2019/20, כבר הספיקה להשאיר את הקבוצה ההיא מאחור, כשגברה הלילה (בין שישי לשבת) 110:113 על מיאמי היט בפלורידה, ובכך האריכה את רצף ניצחונות החוץ שלה ל-13 העונה, למרות מחצית ראשונה לא טובה, בעיקר של לברון ג'יימס.

"היינו בפיגור במחצית הראשונה באשמתי", אמר לברון, שסיים את המשחק עם 28 נקודות, 12 אסיסטים ו-9 ריבאונדים. "לא שיחקתי בצורה זהירה וקיבלתי בראש מחברים שלי על כך. הם אמרו לי שאני משחק בצורה פסיבית וחושב על המשחק יתר על המידה, במקום פשוט לשחק. אנתוני ובוגי קאזינס ניגשו אליי וביקשו שאשחק כמו שאני יודע. אז אמרתי לעצמי 'תודה לאל שיש שתי מחציות בכדורסל'".

כנראה ששיחות העידוד שלהן זכה המלך עזרו: מתוך 28 הנקודות שקלע, 17 היו במחצית השנייה ומתוך 12 האסיסטים שמסר במשחק, 9 היו במחצית השנייה. אלא שעוד לפני כן, ממש במהלך הראשון של המחצית השנייה, לברון שוב איבד כדור אחרי חטיפה של ג'ימי באטלר, אך במקום לשקוע, הוא נזכר בדבריו של חבריו ובסופו של דבר רשם עוד משחק אדיר. "ג'ימי קרא את המסירה לצערי הרב, אך למזלי ידעתי מה היה לא בסדר במהלך ומאותו הרגע, כבר לא טעיתי", הוסיף לברון.

"אין ספק, במחצית השנייה הוא הרים את כולנו וסחף אותנו לניצחון", אמר דני גרין על קינג ג'יימס חברו. "הוא רשם פחות איבודים, לקח זריקות טובות והיה בקצב הנכון".

שחקן לוס אנג'לס קליפרס קוואי לאונרד עם שחקן מינסוטה טימברוולבס קארל אנתוני טאונס. רויטרס
העיקר לנצח. לאונרד עם KAT/רויטרס

* קבוצה נוספת מעיר המלאכים שרשמה ניצחון הלילה היא לוס אנג'לס קליפרס, הרבה בזכות שני הכוכבים הגדולים שלה, קוואי לאונרד ופול ג'ורג', שהפכו לצמד ה-21 במספר בתולדות הליגה כשכל אחד מהם קולע לפחות 40 נקודות או יותר.

"זה אדיר שמשחק איתך בקבוצה שחקן שיכול לעזור בקליעה", אמר לאונרד על חברו ג'ורג'. "הוא הופך את המשחק לקל יותר עבורי. למרות זאת, אנחנו עדיין עובדים על הכימיה בינינו, בהחלט יש עוד מקום לשיפור. בכל מקרה, זה לא משנה כמה אני קלעתי או כמה הוא קלע, משנה שניצחנו. מצידי שאקלע 10 והוא 40, או שלו וויליאמס ומונרטזל הארל יפציצו, ושננצח. זה הדבר החשוב ביותר עבורי".

"היה משחק מיוחד", הודה ג'ורג'. "שני בחורים, ביחד, משחקים התקפה. זה נהדר. ומה שיותר יפה הוא שאנחנו מוסרים אחד לשני ומנסים כל הזמן לפרגן האחד לשני. זה נהדר שיש שני שחקנים שיכולים לקלוע בצורה כזו. אני חושב שעשינו עבודה טובה".

שחקן יוסטון רוקטס ג'יימס הארדן. AP
עושה כל מה שצריך. הארדן/AP

* בפעם החמישית העונה, ג'יימס הארדן קלע 50 נקודות או יותר (בפעם ה-4 ב-7 המשחקים האחרונים). זה היה בניצחון של יוסטון 107:130 על אורלנדו. "אני פשוט רוצה לנצח ואעשה את כל מה שצריך בכל משחק כדי לעשות זאת", אמר הארדן בסיום.

"אני מרגיש שהפסדנו להארדן, לא ליוסטון", אמר שחקן המג'יק איבן פורנייה. "יש סיבה שהוא ה-MVP, ולמרות שדיברנו על הזריקות שלו לפני המשחק, פשוט לא הצלחנו לעצור אותן. הוא פשוט לא החטיא". "כשהוא קולע בצורה כזו, אני לא באמת יודע מה אפשר לעשות", אמר מאמן אורלנדו סטיב קליפורד.

גם מייק דאנטוני הצטרף למחמאות למזוקן: "אנחנו פשוט קולעים בצורה יוצאת דופן. כשג'יימס משחק בצורה כזו, קשה מאוד לקבוצות לנצח אותנו, ולא משנה באיזו שיטה היא משחקת בהגנה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully