וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה - הפועל תל אביב: קלינגר לא מתכנן שינויים ומצפה לחיזוק

מאמן האדומים ימשיך עם לקס וספירובסקי, גם דראפיץ' וברדה צפויים לשמור על ההרכב, פרט לחזרתו של ג'אבר לעמדת המגן הימני (ראשון, 20:00, ספורט 4)

מחזור 14הסתיים15/12/2019
מכבי נתניה
  • קניקובסקי (28)
  • מלמד (32)
  • מלדה (70)
  • מלמד (74)
0
    הפועל תל אביב
    צילום וידאו: שלומי גבאי, עריכת וידאו: ניר חן

    בווידאו: עוד בכורה למאמן בליגת העל, הפעם לשרון מימר בהפועל חדרה

    מכבי נתניה

    מעודדת מהתיקו מול מכבי תל אביב בשבת שעברה, תנסה מכבי נתניה להמשיך מחר (ראשון, 20:00, ספורט 4) במומנטום החיובי שלה, שנמשך כבר כמה משחקים, ולנצח את הפועל תל אביב שתגיע לאצטדיון היהלום. המאמנים סלובודן דראפיץ' ושי ברדה רוצים לשמור על ההרכב שפתח מול מכבי תל אביב ולכן צפוי רק שינוי אחד ב-11 כאשר כרם ג'אבר יפתח כמגן ימני במקום מוחמד זבידאת. ויקי כחלון ימשיך בתפקיד המגן השמאלי ובהיעדרו של פאטוס בצ'יראי, ימשיכו יחד בהתקפה יונס מלדה וגיא מלמד.

    כרם ג'אבר מכבי נתניה עם פאטוס בצ'יראי. ברני ארדוב
    יקבל הזדמנות ב-11. ג'אבר/ברני ארדוב

    הפועל תל אביב

    שחקני הפועל תל אביב ייפגשו מחר בבית מלון בהרצליה וישהו שם עד ליציאה לאצטדיון בנתניה. בהפועל מקווים לחבר ניצחונות לראשונה העונה, כאשר המאמן ניר קלינגר הבהיר לשחקנים: "אנחנו יודעים לשחק כדורגל טוב יותר ממה שהיה נגד חדרה ואני בטוח שעם הביטחון והנקודות גם ניראה יותר טוב. חייבים להיות יותר מדויקים בחלק הקדמי בכדי לייצר מצבים".

    על אף תרגולים שונים במהלך השבוע, נראה כי המאמן לא יערוך שינויים בהרכב וישמור על שלישיית הקישור עם ניר לקס, עמנואל בואטנג וסטפן ספירובסקי. קלינגר מקווה לחזק את החלק הקדמי בלפחות שני שחקנים בחלון ההעברות הקרוב, שחקן כנף וחלוץ. מאור בוזגלו ימשיך להיעדר, כמו גם שחר הירש שסיים את העונה.

    עד עתה לא הצליחו בהפועל תל אביב להגיע להבנות סופיות עם ניסו אביטן בנוגע לחוזה שיש לו לשנה וחצי הקרובות. הפועל תשלים את שכרו של המאמן העונה ואם לא תגיע להבנות בנוגע לעונה הבאה, הצדדים עשויים להיפגש בבוררות.

    ניר קלינגר מאמן הפועל תל אביב. ניב אהרונסון
    רוצה יותר דיוק בחלק הקדמי. ניר קלינגר/ניב אהרונסון

    טריוויה

    * הניצחון הביתי האחרון של מכבי נתניה על הפועל תל אביב היה 1:2 בנובמבר 2012, אז אחמד סבע ועלי חטיב כבשו לזכותה. עומר דמארי, שהשווה זמנית עבור האדומים, הוא היחיד שנותר מסגלי שתי הקבוצות.

    * הקבוצות נפגשו גם במחזור ה-14 לפני חמש שנים, ואז הפועל תל אביב ניצחה 0:2 בנתניה משערים של ישראל זגורי ושלומי אזולאי. דני עמוס פתח אז בשער האדומים ואיאד אבו עביד עוד שיחק בנתניה.

    * מכבי נתניה סופרת ארבעה משחקים ללא הפסד, במהלכם צברה 10 נקודות וספגה רק שער אחד, אחרי שבתשעת המחזורים הראשונים השיגה רק שש נקודות.

    * כל שבעת המשחקים האחרונים של הפועל תל אביב הגיעו להכרעה (שלושה ניצחונות וארבעה הפסדים) אחרי שבששת המחזורים הראשונים סיימה ארבע פעמים בתיקו, כולל התיקו המאופס מול נתניה במחזור הפתיחה.

    טרם התפרסמו תגובות

    הוסף תגובה חדשה

    +
    בשליחת תגובה אני מסכים/ה
      2
      walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully