וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשטרה תקצה 15 שוטרים בתפקיד, הדרבי התל אביב יתקיים במועד

13.12.2019 / 12:20

לאחר שבוע עמוס איומים וחששות, הושג פיתרון שיאפשר את תוספת 15 השוטרים לאבטחת הדרבי התל אביבי במוצ"ש (20:00) בדרייב אין. מהמשטרה נמסר: "משטרת ישראל רואה לנגד עיניה את שלום וביטחון הציבור"

צילום: ברני ארדוב, עריכה: טל רזניק

הושג פיתרון למשבר סביב קיום הדרבי התל אביבי מחר (שבת, 20:00, ספורט 5) וההתמודדות בין הפועל תל אביב למכבי תל אביב תיערך בדרייב אין כמתוכנן. הפיתרון שהושג בסופו של דבר לנושא תוספת השוטרים במשחק הוא כי 15 השוטרים שהתווספו לעומת הדרבים בעונה שעברה יהיו בתפקיד ולא יעלו לאדומים כסף.

הבוקר, עוד לפני סיום המשבר הגיע נציג הבעלות הפרטית בהפועל ידידיה רפפורט למשטרה ושילם עבור 65 שוטרים, 15 פחות ממה שדרשו במשטרה בתחילה, מה שהוביל להתחלת שיח בין הצדדים, כשגם מנהלת הליגה ומשרד הספורט מעורבים, עד להשגת הפיתרון. במנהלת הליגה מסרו כי: "מנהלת הליגה מודה על עזרתו המהירה של משרד הספורט בראשות המנכ"ל יוסי שרעבי לסיום המשבר".

אנג'לו קלויארו שחקן מכבי תל אביב מול תומר גינת שחקן הפול תל אביב. לירון מולדובן
ייפגשו כרגיל. גינת וקלויארו/לירון מולדובן

ממשטרת ישראל מסרו בתגובה כי: "כל אירועי ספורט המוני בישראל מצריך נוכחות כוחות שיטור למניעה וטיפול באירועי אלימות, שמירה על הסדר הציבורי ולהכוונה והזרמת התנועה בעת הגעת הקהל ופיזורו. רמת האבטחה הנדרשת לכל אירוע נבחנת בהתאם למכלול שיקולים רחב ובהתאמה, ההחלטה בדבר מספר השוטרים שיופעלו בשכר במשחק הדרבי התל אביבי, שמתוכנן להתקיים במוצ"ש הקרוב, נבחנה ונקבעה עפ"י שיקולים מבצעיים ועל בסיס הערכת מצב מסודרת"".

עוד נמסר כי: "פניית מנהלת ליגת הכדורסל להפחתת מספר השוטרים נשקלה על ידי משטרת ישראל ונדחתה, בשל הצורך המבצעי האמור. יחד עם זאת, מתוך התחשבות המשטרה בבקשת מנהלת ליגת הכדורסל והבנה למצוקות שהוצגו, הוחלט, לפנים משורת הדין, כי על אף שכמות השוטרים שנקבעה לא תשתנה, חלק קטן מכוח השיטור יופעל בתפקיד ולא בשכר. משטרת ישראל רואה לנגד עיניה את שלומו וביטחונו של הציבור בכל אירוע ותפעל בהתאם לשם קיומו התקין של המשחק".

עוד בוואלה!

מנהלת הליגה הודיעה: "קיום הדרבי התל אביבי מוטל בספק"

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully