וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנהלת הליגה הודיעה: "קיום הדרבי התל אביבי מוטל בספק"

11.12.2019 / 15:03

בעקבות דרישות המשטרה ל-172 אנשי אבטחה בעלות של 120 אלף שקלים, מאיימים במנהלת הליגה לדחות את המשחק: "קיום המשחק אינו כללי, אין אנו רואים הצדקה כי הקבוצה צריכה להפסיד כסף. המנהלת קוראת למשטרה למצוא פתרון במהרה"

צילום: ברני ארדוב, עריכה: טל רזניק

בווידאו: התגובות לאחר ניצחון מכבי תל אביב על באיירן מינכן

מנהלת ליגת העל הודיעה היום (רביעי) כי אם לא ישונו דרישות המשטרה מהפועל תל אביב לקראת הדרבי התל אביבי, שאמור להיערך במוצאי שבת (20:00), הוא עשוי להדחות.

"בהמשך לתלונת הפועל תל אביב לגבי כמות השוטרים המוגזמת, מנהלת הליגה פנתה למשטרה על מנת לבדוק את כמות השוטרים והסדרנים למשחק", נכתב בהודעה. "הכמות שנקבעה הינה 172 אנשי ביטחון! בעלות של 120 אלף שקלים. בעקבות עלות האבטחה, קיום המשחק אינו כלכלי ואין אנו רואים הצדקה כי הקבוצה צריכה להפסיד כסף עקב קיום המשחק".

עוד נכתב כי "המנהלת לא מתערבת בשיקולי האבטחה של משטרת ישראל, אולם דורשת כי במידה והמשטרה צריכה כמות אבטחה גדולה, שחלק מהצוותים יהיה בתפקיד כך שהנטל לא ייפול על הקבוצה בלבד. המנהלת קוראת למשטרה לנסות ולמצוא פתרון במהרה".

בהפועל תל אביב התלוננו אמש כי משטרת תל אביב כופה עליהם תוספת של 15 שוטרים מעבר למה שנקבע בדרבים בעונה שעברה, מה שיוסיף לעלויות האבטחה סכום של כ-15 אלף שקל, והם הודיעו כי אינם מתכוונים לשלם את התוספת.

אוהדי הפועל תל אביב מוחים נגד מנהלת הליגה. דני מרון
בלגן עוד לפני הדרבי. אוהדי הפועל תל אביב בדרבי אשתקד/דני מרון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully