וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: ברצלונה התגברה על פנאתינייקוס, וילרבאן הפתיעה את מילאנו

מירוטיץ' קלע 17 במחצית הראשונה, דילייני 17 בשנייה והקטלאנים השיגו 86:98. הצרפתים רשמו 82:89, הפסד שביעי רצוף לז'לגיריס

עריכת וידאו: מתן חדד

המחזור ה-13 ביורוליג נמשך הערב (שישי) עם ארבעה משחקים, כשבמוקד ה-86:98 של ברצלונה על פנאתינייקוס. ז'לגיריס קובנה המשיכה לשקוע ונכנעה 86:82 בידי ולנסיה, באיירן מינכן ניצחה 69:77 את זניט, וילבראן הפתיעה את מילאנו עם 82:87.

ברצלונה - פנאתינייקוס 86:98

רצף ארבעת הניצחונות של פאו הגיע לסיומו בפלאו בלואגרנה. הקטלאנים קלעו 72.7 אחוז ל-2 נקודות במחצית ראשונה התקפית במיוחד, אותה סיימו ביתרון 47:55 בעיקר בזכות 17 נקודות של ניקולה מירוטיץ'. האורחת לא ויתרה וחזרה לעניינים דרך ג'ימר פרדט וניק קלאתיס, אלא שבעוד מירוטיץ' נעצר, לשם שינוי, מלקום דילייני התעורר, עשה ככל העולה על רוחו ודאג לשמור על הניצחון. מירוטיץ' סיים בסופו של דבר עם 23, דילייני הוסיף 17 - כולן במחצית השנייה, וזה הספיק. את המפסידה הוליך פרדט עם 19, קלאתיס הוסיף 13 ו-12 אסיסטים.

וילרבאן - מילאנו 82:89

הצרפתים כבר הוכיחו שבבית הם מסוגלים לנצח כל קבוצה וזה בדיוק מה שקרה הערב, כשקטעו רצף של ארבעה הפסדים והאריכו את זה של היריבה משלושה לארבעה. דייויד לייטי (19 נקודות) וג'ורדן טיילור (18) הצטיינו, לואיס סקולה קלע 14 למילאנו, שקיבלה גם 13 ו-10 אסיסטים מסרחיו רודריגס.

עוד בוואלה!

יאניס ספרופולוס מתמוגג: "הניצחון הכי גדול שלנו העונה, אפשר לעשות דברים נפלאים"

לכתבה המלאה
שרונאס יאסיקביצ'יוס מאמן ז'לגיריס קובנה. דני מרון
ממשיך לשקוע. שרונאס יאסיקביצ'יוס/דני מרון

ז'לגיריס קובנה - ולנסיה 86:82

הקבוצה של שאראס ממשיכה להתרסק, עם הפסד שביעי ברציפות. המחצית הראשונה דווקא הלכה צמוד, אולם ברבע השלישי נעצרה המארחת על תשע נקודות בלבד, העטלפים ניצלו זאת כדי לברוח ולשרוד גם את ניסיון הקאמבק המאוחר של הליטאים. שלשות של קיי סי ריברס ואדגראס אולנובאס עוד השאירו למארחת סיכוי, אלא שג'ורדן לויד ואלברטו אבאלדה דייקו מהקו וסגרו עניין. לואי לביירי הצרפתי הצטיין עם 22 נקודות (4 מ-5 ל-3) וסידר לקבוצתו ניצחון חוץ ראשון העונה, אולנובאס קלע 16 שלא הספיקו למפסידה.

באיירן מינכן - זניט 69:77

הבווארים שרדו את המפגש בין שתיים מהקבוצות החלשות במפעל העונה, בעיקר בזכות ריצת 3:12 בתחילת המחצית השנייה. ולדימיר לוצ'יץ' בלט עם 17 נקודות, אלכס רנפרו סיים עם 18 נקודות בצד השני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully