וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה הודיעה: רז מאיר יעבור ניתוח, ככל הנראה סיים את העונה

12.12.2019 / 10:40

המגן סובל כבר תקופה ממושכת מכאבים בירך שמאל וייאלץ לעבור התערבות כירורגית. בקבוצה ייפגשו בקרוב עם ז'אנדו פוקס, שיעזוב בינואר. שחר הבהיר לנציגיו של שועה: "הוא לא עוזב גם לא בהשאלה"

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

מכבי חיפה הודיעה היום (חמישי) שרז מאיר, שסובל מבעיה מתמשכת בירך שמאל, ייאלץ לעבור ניתוח. המשמעות: מאיר ככל הנראה לא יחזור לשחק יותר העונה. בהודעת המועדון נכתב כי: "מזה מספר חודשים, מאיר שיחק והתאמן השחקן על אף הפציעה ומתוך אחריות לקבוצה והודות לטיפול שקיבל מהצוות הרפואי במועדון. בשבוע החולף עבר רז בדיקות נוספות ולאחריהן הוחלט כי יש צורך בהתערבות כירורגית. השחקן ינותח בשבוע הבא בירך". יש לציין שמדובר בפציעה כרונית של השחקן ולכן יש צורך בניתוח שיסייעו לו להתגבר על הכאבים בעתיד.

מאיר רשם העונה שלוש הופעות ליגה בהרכב כמגן ימני ונכנס כמחליף תשע פעמים והוא שחקן חשוב ברוטציה של בלבול. זו עונתו השלישית של מאיר במכבי חיפה, אליה חזר מהפועל אשקלון ב-2017.

רז מאיר שחקן מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
ינותח וכנראה לא ישחק יותר העונה. רז מאיר/אדריאן הרבשטיין

במכבי חיפה ייפגשו עם ז'אנדו פוקס לקראת סוף החודש. זאת בעקבות הבקשה של השחקן לעזוב בחלון ההעברות של חודש ינואר. כידוע, פוקס מאוכזב תקופה ארוכה מכך שהוא אינו זוכה כלל לדקות משחק, ורוצה לעזוב את הקבוצה, כאשר בחיפה לא צפויים להתנגד. עם זאת, במועדון הבהירו לשחקן שישוחחו איתו בנושא רק לקראת סוף החודש ולא כעת.

בסביבתו של השחקן אמרו שהוא ינסה לעשות ניסיון נוסף לעזוב באופן מיידי בימים הקרובים. פוקס הבהיר לאנשי המועדון שיש לו גם בעיות משפחתיות שקשורות לאימו שגרה בצרפת, והדבר משפיע עליו. נראה שהשחקן ינסה למצוא קבוצה מהליגה הצרפתית בהשאלה, ואם זה לא יקרה הוא יחזור לקבוצתו המקורית אלאבס. בחיפה כאמור צפויים לאשר לשחקן לעזוב, דבר שיפנה גם מקום של זר בקבוצה, כשהמטרה היא להתחזק בקשר, שחקן התקפה, וכן שחקן באחד מעמדות המגינים.

ז'אנדו פוקס שחקן מכבי חיפה על הספסל. אדריאן הרבשטיין
רוצה לעזוב כבר עכשיו. ז'אנדו פוקס/אדריאן הרבשטיין

איקוום אוטין ושי בן דוד מעוניינים גם הם לעזוב את הקבוצה וככל הנראה יושאלו. בנוגע לירדן שועה, הרי שהבעלים יעקב שחר שלח מסר ברור לסוכניו של השחקן לפיו הוא לא יעזוב את הקבוצה - לא במכירה ולא בהשאלה בחודש ינואר. שחר לא נפגש בסופו של דבר עם שועה וכועס על ההתנהלות של השחקן, אך עם זאת גורמים במועדון טוענים שהבעלים ובייחוד בנו של הבעלים, אור שחר, מחשיבים את שועה כפרויקט אישי ומשוכנעים שבסופו של דבר יהיה הוא יוכל להצליח יחד עם הקבוצה. בימים הקרובים צפוי שחר או נציג מטעמו לשוחח עם השחקן ולהבהיר סופית את העניינים, כשבחיפה מקווים להמשיך הלאה ולשכוח מהפרשה התורנית עם החלוץ. שועה אגב, לא שיחק אתמול במשחק האימון מול הפועל נוף הגליל ועבר טיפולים אצל הפיזיותרפיסט של הקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully