וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה: קנס כספי והשעיה על תנאי לאליסון דוס סנטוס

11.12.2019 / 18:39

הבלם הברזילאי הורשע בהתנהגות בלתי הולמת לאחר עימות מילולי שהתפתח בינו לבין מנחם קורצקי בסיום משחקם של הזהובים נגד הפועל רעננה

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

בווידאו: תגובות למשחק בין הפועל באר שבע למכבי חיפה

הערב (רביעי) התקיים הדיון בעניינו של אליסון דוס סנטוס בבית הדין של ההתאחדות לכדורגל. הברזילאי הועמד לדין לאחר שלטענת השופט הרביעי תקף מילולית את מנחם קורצקי, מאמנה של הפועל רעננה עד אתמול, בסיום ה-1:1 בין קבוצתו הקודמת לבני יהודה ביום שלישי שעבר.

דוס סנטוס טען להגנתו כי מדובר באי הבנה גדולה. שחקן בני יהודה היה נסער לטענתו בעקבות אובדן הנקודות ופרק את כעסו בקללות בדרכו לחדר ההלבשה. לטענתו קורצקי שמע את הגידופים וחשב שכוונו כלפיו ומכאן החל העימות בין השניים. כך או כך, דוס סנטוס התנצל בפני קורצקי על התקרית.

בית הדין של ההתאחדות לכדורגל פסק כי אליסון דוס סנטוס התנהג בצורה בלתי הולמת, ועל אף שמדובר בעבירת המשמעת הראשונה של השחקן, גזר עליו עונש של הרחקה משני משחקים על תנאי וקנס כספי. מנחם קורצקי הורשע בתנהגות בלתי הולמת אף הוא וספג גם הוא קנס כספי. המשמעות היא שהבלם יעמוד לרשותו של יוסי אבוקסיס למשחק הליגה הקרוב מול עירוני קריית שמונה בשבת.

אליסון דוס סנטוס שחקן בני יהודה. יוסי ציפקיס
התנצל בפני קורצקי. אליסון דוס סנטוס/יוסי ציפקיס

בית הדין של ההתאחדות לכדורגל הטיל בנוסף קנסות על בית"ר ירושלים והפועל תל אביב בגין התפרעות אוהדים. בית"ר ירושלים נקנסה בסך 3,000 שקלים בעקבות השלכת כוס מהיציע במשחק מול מ.ס. אשדוד, וזאת לאחר שהציגה סרטון שבו נראה אוהד רעול פנים המשליך את הכוס. "הבאנו מיידית את הצילומים למשטרה, אבל הם סירבו לטפל באירוע", אמר מנהל צוות האבטחה מאיר כהן.

הפועל תל אביב נקנסה בסך 7,500 שקלים בגין השלכת חפצים למגרש ולעבר השוער איתמר ניצן במשחק מול בית"ר ירושלים, בעוד בית"ר דיווחה כי איתרה את שני הפורעים ביציע שלה שגם נעצרו, וקיבלה ארכה של 28 ימים כדי לחזור עם דו"ח מפורט לגבי האירוע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully