וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוצגה קבוצת הרכיבה "ישראל סטארפ אפ ניישן": "פרק מרגש בהיסטוריה"

סייקלינג אקדמי שינתה את פניה והציגה את השם החדש, המדים החדשים והרוכבים שיתחרו בטור דה פראנס. סילבן אדמס: "נשים את הכחול-לבן אל מול 2.5 מיליארד צופים"

יחצ

קבוצת סייקלינג אקדמי הודיעה הבוקר (רביעי) על שינוי שמה ל"ישראל סטארפ אפ ניישן", לקראת השתתפותה ההיסטורית בטור דה פראנס. במסיבת עיתונאים חגיגית בהשתתפות בעלי הקבוצה סילבן אדמס ורוני בר און, נחשף שמה החדש של הקבוצה, המדים החדשים והרוכבים שירכיבו את הקבוצה - מ-18 מדינות שונות כולל ארבעה ישראלים.

כמו כן, הודיעו ראשי הקבוצה על הקמתה של קבוצה ישראלית צעירה יותר בשם "ישראל סייקלינג אקדמי", התכלול שמונה רוכבים ישראלים, רוכב אריתראי ורוכב צעיר ממרוקו.

"מההתחלה הצנועה שלנו הגענו לדבר האמיתי", אמר הבעלים סילבן אדמס. "אנחנו מאוד נרגשים. נתחרה בכל המירוצים הגדולים, והכי חשוב, גם בטור דה פראנס. נשים את הכחול-לבן אל מול 2.5 מיליארד צופים. זה פרק מרגש בהיסטוריה שלנו. הפרויקט הזה נועד כדי להציג את ישראל בפני העולם. נתעלה על הציפיות של כולם ונעשה דברים נהדרים השנה".

קבוצת ישראל סטארפ אפ ניישן. דני מרון
עוד צעד בדרך למטרה. קבוצת ישראל סטארט אפ ניישן/דני מרון

בנוסף, חודשה הבוקר הברית בין מרכז פרס לשלום וחדשות וקבוצת הרכיכבה הישראלית. אפרת דובדבני, מנכ"לית מרכז פרס לשלום ולחדשנות, העניקה את חולצת "שגרירי השלום" של המרכז לקבוצת הרכיבה החדשה, אשר תשמש אותם בתחרויות רכיבת האופניים המפורסמות בעולם. "שמעון פרס נהג לומר שבחתירה לשלום ולחדשנות צריך תמיד להסתכל קדימה, עיניים על המטרה ולא להפסיק לרגע, כך גם ברכיבה על אופניים - כל הדרך מסתכלים על המטרה כשהרגליים לא מפסיקות לדווש", אמרה דובדבני.

עוד בוואלה!

האישור הרשמי ניתן: סייקלינג אקדמי תשתתף בטור דה פראנס

לכתבה המלאה
בעלי קבוצת הרכיבה ישראל סטארפ אפ ניישן, סילבן אדמס. דני מרון
הציפיות רק הופכות גדולות יותר. אדמס/דני מרון
סילבן אדמס, קבוצת הרכיבה ישראל סטארט אפ ניישן. דני מרון
אדמס והקבוצה החדשה/דני מרון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully