וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האישור הרשמי ניתן: סייקלינג אקדמי תשתתף בטור דה פראנס

10.12.2019 / 16:50

איגוד האופניים העולמי הודיע כי הקבוצה הישראלית עלתה לוורלד טור וכך תוכל לעשות היסטוריה וליטול חלק במרוץ היוקרתי מכולם

רוכבי קבוצת סייקלינג אקדמי. פוטו ג'ף, סייקלינג אקדמי, אתר רשמי
הישג מרשים. קבוצת סייקלינג אקדמי/אתר רשמי, פוטו ג'ף, סייקלינג אקדמי

איגוד האופניים העולמי אישר היום (שלישי) את עלייתה של קבוצת סייקלינג אקדמי לוורלד טור - סבב המרוצים החשוב ביותר בענף רכיבת האופניים - וכך הובטחה השתתפות היסטורית של קבוצה ישראלית בטור דה פראנס.

בעלי אקדמי, סילבן אדאמס ורון בר און, בירכו על הודעת האיגוד העולמי והודיעו כי יקיימו מחר בבוקר (11:00) מסיבת עיתונאים מיוחדת בתל אביב ובה תוצג הקבוצה על שלל כוכביה ורוכביה הישראלים. באירוע גם יתייחסו כמובן להודעה המשמחת של איגוד האופניים העולמי ולהישג בדבר השתתפות בטור הצרפתי שנחשב ליוקרתי ביותר בסבב.

כזכור, סייקלינג אקדמי חתמה לפני כחודשיים על הסכם עם קבוצת "קטושה" כדי שתוכל להצטרף לוורלד טור והמתינה לאישור הסופי של איגוד האופניים העולמי. כעת האישור ניתן ועל פי ההסכם תקבל אקדמי את הרשיון של קטושה לשלוש שנים הקרובות.

סייקלינג אקדמי הושקה בנובמבר 2014, ובמאי 2018 כבר השתתפה בג'ירו ד'איטליה שהוזנק מירושלים. הקבוצה הישראלית סיימה במקום ה-19 מתוך 22 בדירוג הכללי ושני רוכביה המקומיים, גיא שגיב שסיים את המרוץ וגיא ניב, היו הישראלים הראשונים אי פעם שהשתתפו באחד מהגרנד טורס. בג'ירו האחרון סיימה הקבוצה במקום ה-21 מתוך 22 והפעם גיא ניב סיים את המרוץ (מקום 113). לאחרונה החתימה אקדמי את הרוכב הבכיר דן מרטין שיהיה הדמות המובילה שלה ב-2020.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully