וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 11.12: ליברפול, מנצ'סטר סיטי וצ'לסי פנו לפ.ס.ז' בנוגע לניימאר

הברזילאי עשוי לעזוב בינואר, יונייטד סימנה מחליפים לפוגבה, לאוטרו יוכל לעזוב את אינטר רק בקיץ. כל השמועות מהשוק האירופי

עריכת וידאו: ניר חן

העברות

* דקל קינן נשאר בסקרמנטו. הקבוצה מהליגה השנייה בארה"ב הודיעה על הארכת חוזהו של הבלם הישראלי, שיישאר עונה נוספת במועדון ויסגור שלוש שנים בארה"ב. טוד דוניבאנט ה-GM של הקבוצה אמר: "דקל מוסיף לנו הרבה ניסיון גם על המגרש וגם מחוצה לו. יש לו אישיות והוא שיחק ברמות הכי גבוהות".

שמועות

* לאחר שניסה ולא הצליח לעזוב את פריס סן ז'רמן בקיץ, ניימאר עשוי לנטוש את אלופת צרפת בינואר הקרוב, כך מדווח ב"לה פריסיאן". על פי אותו דיווח, צ'לסי, מנצ'סטר סיטי וליברפול כבר יצרו קשר עם פריס לגבי עסקת רכישה פוטנציאלית, כשגם יובנטוס בתמונה. עם זאת, המועמדת המובילה ממשיכה להיות ברצלונה.

* על פי "דיילי מייל", מנצ'סטר יונייטד מכינה את הקרקע לעזיבתו של פול פוגבה ובכוונתה לצרף שני קשרים חדשים עד תחילת העונה הבאה. שניים מהמועמדים שהוזכרו הם סאול מאתלטיקו מדריד ודוני ואן דה בייק מאייאקס.

* בספרד טוענים שברצלונה בכל מקרה לא תוכל לצרף את לאוטרו מרטינס בינואר הקרוב. לכוכב אינטר יש אמנם סעיף יציאה של 111 מיליון יורו, אולם ניתן יהיה להפעיל אותו רק ביולי הקרוב.

* ב"סאן" טוענים שצ'לסי מוכנה להציע לבורוסיה דורטמונד 120 מיליון יורו עבור ילד הפלא ג'יידון סאנצ'ו.

* לפי ג'ונתן דוס סנטוס, חברו ללוס אנג'לס גלקסי קרלוס ולה מחזיק בהצעה מברצלונה: "יש לו הצעה על השולחן, אבל אני לא יודע אם יקבל אותה. טוב לו מאוד בלוס אנג'לס".

* באיטליה טוענים שרומא דחתה הצעה מטוטנהאם לרכוש את אדין דז'קו. התרנגולים ניסו להביא את הבוסני כגיבוי להארי קיין, אבל יצטרכו לחפש חלוץ אחר.

* ב"דיילי מייל" טוענים שאולה גונאר סולשיאר מאמן מנצ'סטר יונייטד קיבל הבטחה לתקציב כדי לרכוש בינואר את ארלינג הולאנד חלוצה הלוהט של זלצבורג.

* באנגליה מדווחים שיובנטוס יצרה קשר עם צ'לסי לגבי וויליאן. חוזהו של הקיצוני הברזילאי נגמר בקיץ וביובה מקווים שיצליחו להנחית אותו בינואר.

* באנגליה מדווחים שארסנל תנסה לנצל את הפיטורים של קרלו אנצ'לוטי מנאפולי ולהחתים אותו במקום אונאי אמרי. גם אברטון בתמונה של המאמן האיטלקי על פי "סקיי ספורטס"

עוד בוואלה!

העברות בעולם, 10.12: פאולו סוזה לארסנל? בבורדו מבהירים: "לא קיבלנו פנייה"

לכתבה המלאה
ארלינג הולאנד שחקן רד בול זלצבורג. רויטרס
יונייטד תזכה בו? ארלינג הולאנד/רויטרס

סיכום הסיבוב הראשון | פודקאסט 'הפודיום'

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully