וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 10.12: פאולו סוזה לארסנל? בבורדו מבהירים: "לא קיבלנו פנייה"

נציגיו של מאמן מכבי תל אביב לשעבר טענו כי התותחנים רוצים אותו, אבל בצרפת מכחישים. וגם: היהלום של סביליה האריך חוזה, מוריניו מסמן מטרות

עריכת וידאו: ניר חן

העברות

* סביליה הודיעה רשמית על הארכת חוזהו של הכישרון הצעיר בריאן חיל עד 2023. החתימה הזו הגיעה בדיוק שנה אחרי הארכת החוזה הקודמת, כשלחיל היה חוזה עד 2022 וכעת הוא קיבל עוד שנה בשכר משודרג. שחקן הכנף בן ה-18 הוא יליד המאה ה-21 הראשון שכבש בליגה ובליגה האירופית עבור הקבוצה.

שמועות

* אחרי הטענות של נציגי פאולו סוזה כי ארסנל יצרה איתם קשר בנוגע למאמן שנמצא ברשימת המועמדים ("הם מעריכים אותו לא רק כמאמן אלא כאדם"), בבורדו הבהירו: "לא קיבלנו כל פנייה". ברדיו מונטה קרלו נטען: "ארסנל לא יצרה קשר עם בורדו וגם המאמן עצמו לא סיפר למועדון על התעניינות בו".

* בספרד טוענים: "פריס סן ז'רמן תסכים למכור את ניימאר בקיץ תמורת 180 מיליון יורו". הברזילאי וקבוצתו הגיעו לסיכום לפיו הוא יישאר עד לתום העונה. המחליף שסומן: סאדיו מאנה. לידיעה המלאה

* בבורוסיה דורטמונד כבר נערכים לכך שיפסידו לקבוצות אחרות בניסיון לרכוש את ארלינג הולאנד מזלצבורג. לכן, הצהובים-שחורים מכינים אלטרנטיבות. אחד המומעדים ששמם הוזכר הוא ארקדיוש מיליק מנאפולי. שחקן נוסף שדורטמונד עשויה לנסות לצרף, וגם הוא פולני, הוא קשישטוף פיונטק שלא מצליח העונה במילאן ולכן הרוסונרי מחפשים בעצמם להתחזק בחלוץ.

* אחת מהקבוצות שעדיין לא ויתרו על הולאנד היא ר.ב. לייפציג, שכמובן נמצאת ביותר מקשרים ידידותיים עם קבוצתו הנוכחית, זלצבורג. שחקן נוסף בו השוורים מעוניינים מאוד הוא בנימין הנריכס ממונאקו והם יהיו מוכנים לשלם 20 מיליון יורו תמורתו.

* ז'וזה מוריניו רוצה לרכוש את קאלידו קוליבאלי מנאפולי ולפי הדיווחים טוטנהאם תהיה מוכנה לשלם לאיטלקים 90 מיליון יורו בתמורה לבלם הסנגלי.

* פריס סן ז'רמן עוקבת אחרי מצבו של רנאטו סאנצ'ס בליל. הקשר הפורטוגלי, שעבר לצרפת מבאיירן מינכן בקיץ, עבר פציעה בגיד כאילס וחזר לבריאות במשחקים האחרונים.

* בגלל חשש מהסתבכות עם פיפ"א והטלת סנקציות על הקבוצה בשל עבירות פייר פליי, ריאל מדריד צריכה למכור שחקנים בינואר. ארבעת השמות שכנראה יעזבו הם חאמס רודריגס, גארת' בייל, מריאנו דיאס ובראהים דיאס. מהשניים הראשונים ניסו הבלאנקוס להיפטר כבר בקיץ ולא הצליחו.

עוד בוואלה!

ברצלונה: ליאונל מסי לא בסגל למשחק מול אינטר בליגת האלופות

לכתבה המלאה
קאלידו קוליבאלי, בלם נאפולי. AP
בדרך לטוטנהאם? קוליבאלי/AP

* אחרי צ'לסי, מסתבר שגם מנצ'סטר סיטי רוצה את בלם בורנמות' נתן אקה ותנסה לרכוש אותו בינואר. עם זאת, נראה שלצ'לסי יש עדיפות בשל סעיף שמאפשר לה לרכוש אותו בחזרה.

* ברצלונה עשויה לנסות לרכוש את הקטור ביירין בחזרה מארסנל. המגן הספרדי שיחק רק שלוש פעמים בליגה מאז שחזר מפציעה העונה וגם נפצע בחימום לקראת המשחק מול ווסטהאם. בארסה עשויה להציע עליו 45 מיליון יורו.

* רפא בניטס, ששמו הוזכר כמועמד לארסנל, אמר כי הוא מתכוון לחזור בעתיד לאנגליה, אבל לא בשלב הנוכחי. "ברור שבעתיד אשמח לחזור לפרמיירליג, אבל כרגע אין שום סיכוי שאחזור".

* חלוץ פלומיננזה ז'ואאו פדרו צפוי לעבור לווטפורד וכבר נפרד מחבריו בקבוצתו הנוכחית בברזיל. "זה הזמן לומר שלום. אני רוצה להודות לפלומיננזה מעומק ליבי על כך שעיצבה אותי כאדם וכשחקן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully