וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם יופי, גם אופי: "כשליברפול צריכה לנצח, היא יודעת שהיא תנצח"

באנגליה מהללים את אלופת אירופה: "זו מנטליות שהתפתחה לאחרונה". קלופ טוען שהאופי של סלאח מרשים יותר מהשער, ש"ראוי לפרס נובל לפיזיקה"

עריכת וידאו: ניר חן

לא מעט לחץ השתחרר בליברפול אמש (שלישי) לאחר שאלופת אירופה יצאה מאוסטריה עם 0:2 על רד בול זלצבורג וכרטיס לשמינית גמר ליגת האלופות מהמקום הראשון בבית ה'. המייטי רדס הגיעו למשחק בידיעה שהפסד שולח אותם הביתה, אבל הכריעו את ההתמודדות בבליץ של שתי דקות אשר במהלכן כבשו שני שערים, כשאת השער השני מבקיע מוחמד סלאח בדקה ה-58 לאחר ביצוע מלוטש מזווית כמעט בלתי אפשרית. ליברפול לא הצליחה להכניע את האוסטרים העיקשים עד הדקה ה-57, אז כבש סאדיו מאנה נגד קבוצתו לשעבר.

"ליברפול כמעט יודעת שהיא הולכת לנצח, כשהם צריכים לנצח הם יודעים שהם הולכים לנצח, זה עניין של מנטליות וזה משהו שהתפתח בשנים האחרונות", התמוגג הפרשן ושחקן העבר מייקל אואן. פיטר קראוץ' הוסיף: "הם כל כך מאמינים בעצמם, הם פשוט מנצחים כל מי שנמצא מולם".

העיסוק בסיום המשחק היה בעיקר בשער הפנומנלי של סלאח. "אין לי מושג איך הוא עושה את זה. עם האיכויות שלו אני מופתע שהוא לא כבש בשאר ההזדמנויות שהיו לו", התלוצץ קלופ. "הוא כבש מההזדמנות הכי קשה שלו במשחק! העובדה שהוא נשאר בעניינים גם אחרי שהוא מחמיץ - זה כנראה אומר עליו יותר מכל השערים שהוא כובש". אנדי רוברטסון הוסיף: "זה שער מגוחך, אני לא יודע איך הוא הצליח לכבוש אותו, ועוד עם הרגל החלשה".

גם ברחבי הרשת התמוגגו. "מוחמד סלאח צריך לקבל פרס נובל לפיזיקה", צייץ רוג'ר בנט מה-BBC. "זה היה ביצוע של מכשף: לעבור את השוער, לגלגל לרשת מבלי להביט וברגל החלשה שלו. ביצוע מושלם מבלי למצמץ". דייויד מאדוק מדיילי מירור: "זו הסיבה שכדורגל משגע לאנשים את הראש. סלאח החמיץ מצבים שסבתא שלי יכולה להבקיע, ואז כובש שער בלתי אפשרי מזווית בלתי אפשרית כאילו הוא משחק נגד הבת שלו במטבח. לך תבין".

תגובות מהמשחק בין ליברפול לבין רד בול זלצבורג. רויטרס
"מכבד את מה שזלצבורג עשו פה הערב". יורגן קלופ/רויטרס
וירג'יל ואן דייק חוגג בחדר ההלבשה של ליברפול. צילום מסך
וירג'יל ואן דייק חוגג בחדר ההלבשה של ליברפול/צילום מסך

מאמן ליברפול, יורגן קלופ אמר בסיום: "אני מאוד מכבד את מה שזלצבורג עשו פה הערב. איזו קבוצה, איזו מאמץ. הם היו מאוד מדוייקים בפתיחה והקשו עלינו מאוד. עם זאת, היו לנו הזדמנויות גדולות ואנחנו היינו מוכנים נגד מה שהם עשו. במחצית השנייה הם כבר לא עמדו באינטנסיביות שהציגו במחצית הראשונה. כבשנו שערים נהדרים ויכולנו להבקיע יותר, אבל זה לגמרי בסדר. ניצחנו את המשחק, סיימנו ראשונים - הכל טוב".

סאדיו מאנה: "יצרנו הזדמנויות במחצית השנייה וסגרנו את המשחק. הגיע לנו לנצח וכבשנו יופי של שער. אני שמח". על החזרה שלו למועדון בו החל את דרכו בכדורגל האירופי: "תמיד נחמד לחזור לפה, כאן הכל התחיל עבורי. אני אסיר תודה לזלצבורג ואני מבקש סליחה מכל האנשים כאן, אבל זה הכדורגל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully