וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערן לוי שוב נזרק מאימון הפועל אום אל פאחם

10.12.2019 / 17:20

שבוע אחרי התקרית הראשונה, זה שוב קרה: השחקן הוותיק התלונן על השיפוט של ניר ברקוביץ' במשחקון פנימי והמאמן שלח אותו הביתה. שחקנים בקבוצה העריכו: "הפעם זה נגמר"

צילום וידאו: יוסי ציפקיס, מיה בנאי עריכת וידאו: מתן חדד

ערן לוי שוב נזרק היום (שלישי) מאימון הפועל אום אל פאחם. במהלך אימון הבוקר של הקבוצה מהליגה הלאומית, המאמן ניר ברקוביץ' הרגיש שהשחקן מתחצף ולא מגיב יפה לבקשות שלו, והחליט באמצע האימון לשלוח את הקשר ההתקפי הוותיק למקלחת מוקדמת והביתה. לוי, לדברי שחקנים, התלונן על השיפוט מצד המאמן במהלך משחקון פנימי וזה היה הטריגר לאירוע הנוכחי.

גורמים במועדון מספרים כי הפעם יהיה קשה מאוד לאחות את הקרעים. הם מדגישים כי ללוי בן ה-34 יש אמנם חוזה בקבוצה וקיימת בעיה להשתחרר ממנו לגמרי, אבל להערכתם ברקוביץ' יתקשה כעת להחזיר אותו לסגל במשחקים הקרובים ולא ברור לאן הצדדים הולכים. גם שחקנים בקבוצה טענו: "נראה שהפעם זה נגמר".

ערן לוי שחקן הפועל אום אל פאחם. לילך וייס רוזנברג
מה יהיה? ערן לוי/לילך וייס רוזנברג

כזכור, בדיוק לפני שבוע נזרק ערן לוי מאימון הקבוצה בפעם הראשונה, כשהתעלם מהמאמן מפני שכעס על כך שלא שותף בניצחון על הפועל עכו, וגם נטש את קבוצת הווטסאפ שבע דקות לאחר שריקת הסיום. אנשי המועדון הרגיעו את הרוחות בין הצדדים ולוי אף ערך בכורה כמחליף בתיקו המאופס מול הפועל נוף הגליל ביום שישי האחרון, אבל השקט כאמור לא החזיק זמן רב.

עוד בוואלה!

נגמר עוד לפני שהתחיל? ערן לוי נזרק מאימון הפועל אום אל פאחם

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully