וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נגמר עוד לפני שהתחיל? ערן לוי נזרק מאימון הפועל אום אל פאחם

3.12.2019 / 14:58

השחקן כעס לאחר שלא שותף בניצחון על הפועל עכו, נטש את קבוצת הווטסאפ שבע דקות אחרי סיום המשחק והתעלם באימון מהמאמן ניר ברקוביץ' שהורה לו לצאת. יגיע לחדרה?

צילום וידאו: יוסי ציפקיס, מיה בנאי עריכת וידאו: מתן חדד

האם הקדנציה של ערן לוי בהפועל אום אל פאחם תסתיים עוד לפני ששיחק דקה אחת במדי הקבוצה? הקשר ההתקפי נזרק היום (שלישי) מהאימון על ידי המאמן ניר ברקוביץ', שראה כי הוא מתעלם מדבריו בהפגנתיות ומשוחח עם שחקן אחר. לוי אסף את חפציו ועזב, כאשר נראה כי סיים את דרכו במועדון כבר אחרי שבוע.

יש לציין כי לוי כעס כבר אתמול, כאשר גילה שאינו בהרכב הקבוצה המדורגת במקום הרביעי בליגה הלאומית. השחקן כלל לא שותף ב-0:1 על הפועל עכו, כשמאמנו הסביר כי עליו להיכנס בהדרגה לעניינים, אחרי חצי שנה ללא כדורגל, וכי במשחקים הבאים יקבל דקות. לוי דרש לשחק בהרכב מדי משחק, ושבע דקות אחרי שריקת הסיום בעכו כבר נטש את קבוצת הווטסאפ של השחקנים. היום, כאמור, הגיעה התגובה של ברקוביץ' באימון.

אם לוי אכן ישוחרר, הוא עשוי להגיע בינואר להפועל חדרה, שם היה מבוקש עוד בתחילת העונה על ידי אורן גולן. לאור עזיבתו של אורי גוטמן, הוסר המכשול להחתמתו בקבוצה מליגת העל.

לוי, 34, חתם לפני קצת יותר משבועיים באום אל פאחם אחרי שנותר ללא קבוצה מפתיחת העונה. בעונה שעברה רשם לוי עונה לא מוצלחת במיוחד בהפועל קטמון תחת שרביטו של יוסי מזרחי.

ערן לוי שחקן הפועל אום אל פאחם. לילך וייס רוזנברג
השידוך נגמר עוד לפני שהתחיל. ערן לוי לפני המשחק אתמול/לילך וייס רוזנברג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully