וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב למשטרה: "לא נשלם עבור תוספת כוח השיטור"

10.12.2019 / 11:48

האדומים זועמים על כך שמשטרת תל אביב הקצתה לקראת הדרבי התל אביבי במוצאי שבת 15 שוטרים יותר מבשנה שעברה, ולא מתכוונים לשלם את התוספת שמוערכת בכ-15 אלף שקלים: "אוהדי הפועל לא היו מעורבים מתחילת העונה בשום אירוע אלימות"

צילום: ברני ארדוב, עריכה: טל רזניק

בווידאו: תגובות מהמשחק בין מכבי תל אביב לבאיירן מינכן

למרות התקופה המצוינת בליגת העל, ואחרי שהשלימו אמש (שני) שלושה ניצחונות ליגה רצופים עם 71:84 משכנע על הפועל אילת בחוץ, קיים כעס גדול בהפועל תל אביב על משטרת תל אביב בעקבות דרישותיה לקראת הדרבי.

המשטרה הודיעה לאדומים כי לקראת הדרבי במוצאי שבת הם דורשים תוספת של 15 שוטרים לעומת משחקי הדרבי בעונה שעברה, מה שיעמיד את מספר השוטרים על 80, בתוספת ל-92 מאבטחים. בתגובה הודיעה הקבוצה כי אין לה כוונה לשלם את דמי השיטור והאבטחה הנדרשים.

"מתחילת העונה לא היו מעורבים אוהדי הקבוצה בשום אירוע אלימות ואין שום הצדקה לדרישה הזו, מה גם שעלויות האבטחה משקפות עלות של 30 שקלים לכרטיס עבור אבטחה בלבד. לא יכול להיות שעלויות האבטחה יהיו גדולות מההכנסות ממכירת כרטיסים", נכתב בהודעת המועדון, "הפועל תל אביב תשלם את אותו הסכום ששילמה במשחקי הדרבי הקודמים שגם הם היו מופרזים".

בקבוצה סיפרו כי סכום האבטחה בדרבי הקרוב יחצה את רף 100 אלף השקלים, כשהתוספת של 15 שוטרים מוערכת בכ-15 אלף שקלים. בנוסף, נדרשת הקבוצה לשלם עוד לפני המשחק סכום של 60 אלף שקלים בהעברה בנקאית למשטרה. עלות משחק ליגה רגיל עבור האדומים, בו נמצאים בדרך כלל 59 מאבטחים ו-16 שוטרים, היא כ-34 אלף שקלים.

אוהדי הפועל תל אביב. יוסי ציפקיס
"מתחילת העונה לא היו מעורבים אוהדי הקבוצה בשום אירוע אלימות"./יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully